- 632 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Geç Kalınmış..
Sabahın sisi soğuğu ve tüm gri renkleriyle kış çökmüş güne.Tıpkı düşüncelerim gibi hava sisli gözlerim gibi yağmur bulutlu.Kalkıp bende katılıyorum renksiz kıpırtılar arasına Bun gün aklım daha karışık,daha ağır bir yük var üzerimde,kalbime bir taş daha düştü,bir düğüm daha boğazıma...
Kalkıp bir şeyler geçiriyorum üzerime .Hızlı adımlarla yağmur kokan kaldırımlar,asık suratlı ve renksiz insanların arasına dalıyorum.Ayrı bir telaşım yetişmem gereken bir yer var.
Koşuyorum,koşuyorum nefessiz kalana kadar yetişmek için 07:30 trenine.Tam ayağına varmışken istasyonun ,tren acı bir düdükle delip geçiyor acelemi.Üzgün gecikmiş gözlerle süzüyorum treni ve arkasında kalmakla yetiniyorum.
Beklemek gerek demek ki ,bekliyorum.Her saniye daha da artıyor kimsesizliğim kalabalık arasında,her saniyede daha suçlanıyorum.
Gelen trene biniyorum,gecikti aslında belki de geciken bendim.Her durakta ya daha azalıyor ya da daha çoğalıyorum.Aklımda noktasının koyamadığım cümleler,ünlemler var.Ve en kötüsü ben bunları bir sis bulutu arkasından görüyorum!
Koşarak çıktığım merdivenlerden sonra,beni ayıltan alkol ve tentürdiyot kokusu, bembeyaz insanlar koşuşturuyor.
Kapıdaki hanımın parmağıyla işaret ettiği odanın girişindeyim,ellerimin arkasında başım.
Ben susuyorum,içimde susuyor, tükendi kelimeleri lugatımın.
Evet gecikmişim .Bekliyorum,bekliyorum.Sonra beyazlar içinde biri beni kaldırıyor bekleyişimden.Kocaman bir kapı önünde beklemeye devam ediyorum”GİRİLMEZ”yazıyor kapıda çünkü.
Her yer sessiz ardından fırtına mı kopacak yoksa,yoksa ne bende bilmiyorum.Ama korkuyorum çok korkuyorum.
Birden bir koşuşturma bir hareketlenme başlıyor beni şaşırtan.Devam ediyor bir müddet şaşkın bakışlarım ardında.Ve en sonunda o koca kapı aralanıyor.Kalbim yerinden çıkmaya çalışıyor gibi.Gözlerim aranıyor ve bir sedye çıkıyor,içinde bembeyaz sarılmış bir sevgi bir sevgili...
Evet geç kalmışım.Bu kez gerçekten geç.Ne bekleyişler çare getirecek bu gecikmeye ne de gözlerimden süzülen pişmanlıklar.Benim bilmediğim diyarlara uzanmış, dün baş ucumdaki sevgi!Daha ışığına,rengine,saflığına değdiremeden bakışlarımı,daha sevgimi söyleyemeden...