- 5247 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ZULM İLE ABAD OLAN KAHR İLE BERBAD OLUR
Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın..! Yaşasın mı?
Bu ata sözünü her duyduğumda veya söylediğimde, muhakkak içimde bir rahatsızlık hissetmişimdir her daim...O yılan bana değilde, bir başkasına dokunsa ve bu düşmanım dahi olsa, sonuç değişmezdi sanırım. Yine üzülürdü kalbim her halde...Her halde değil, kesinlikle üzülürdüm...
Helede o yılan, bağlı olduğum inanç ve dini temsil eden bir topluluk, veya inancımın dışında olup,haksızlığa uğratılan bir toplum dahi olsa, yinede aynı sıkıntıyı yaşardım. Yaşardık hepimiz öğle değilmi? Yaşardık çünkü herşeyden önce bizler insandık...
Kısaca bu söz her insanda rahatsızlık hissi uyandıran bir söylemdir.
Siyonist İsrail bir yılandır. Yıllar var ki Filistin üzerinde uyguladığı bu "Faşist" ve "Firavunvari" politika şeklini, önce bir insan,sonra bir müslüman olarak lanetliyor ve kınıyoruz...
İnkarcı yahudi kavmi, Allahın lanetlemiş olduğu bir topluluktur. İsrail, öyle aciz,öyle nasipsiz bir neslin soyudur ki, onlar bu yeryüzünde muhakkak bir gün, kendi kanlarında boğulacaklardır. Bu topluluk, önce hz.İshak"a,sonra hz.Musa"ya, daha sonra hz.İsay"a ihanet etmiş bir millettir...
Geçtiğimiz hafta içi haberleri izlerken gördüğüm sahne karşısında dehşete kapıldım. İsrail’li bir cani, Filistin’li bir kardeşimizi göz göre göre, arabasının tekerlekleri altında ezdi ve üzerinden geçti...Yetmedi bir daha,yetmedi bir daha...Böyle bir insanlık olamazdı..! Bu insanlık değildi!
Bu şizofren zihniyete, bu dünyada karşı çıkacak ve dur diyecek bir "Selahattin" olmalı artık...Dünyadan kastımız İslam ülkeleri tabiiki...
İngiltere,Amerika,ispanya ve Almanya gibi ırkçı ve Emperyalist siyasi güçler,kendilerine bağlı olan ülkeleri koruyor, onlara yardım ediyor ve aynı zamanda onlara hükmediyorlar. Diğer yandan, zayıf ve güçsüz kalmış tüm ülkeler üzerinde, psikolojik bir baskı ve tehdit amaçlı siyasi propaganda yürütüyorlar.
Amaçları, büyümeye aday tüm ülkeleri sömürüp, milletleri yok edip, kafir birliğini kurmak ve dünya üzerinde tüm hakimiyeti tümüyle ele geçirmek...
Özellikle Arap ülkelerinin sahip oldukları zengin petrol yatakları, Avrupa ve birleşmiş milletlerin hedefinde olup,bu zenginlikleri ele geçirmek amacıyla gizli mücadele sürdürülüp,sinsi plan ve projelerle dünya üzerinde dehşet boyutta oyunlar oynanarak kan akıtılmaktadır. Emperyalist ve kapitalist canavar,yalnızca kan ile doyar.
Türkiye ve tüm İslam alemi yazılmış bu senaryo ve planı deşifre edip, oynanan bu oyunu bozmak için güç birliği kurmalıdırlar... Bu gün İranın baş kaldırısı, haklı,anlamlı ve yerinde bir örnektir...
Türkiye ortadoğuda güç ve söz sahibi bir ülke konumuna gelmiştir. Bir takım çevreler bunu kabul etmek istememiş olsalarda, bu açık ve belirgin bir gerçektir. Ancak bu belirginlik, kalıcı çözümlerle güçlendirilip,güvenilir bir hal almayı ister.
Artık bir Bosna,Çeçenistan,Irak,Urumçi ve daha bunun gibi haksızlığa uğratılan hiç bir müslüman ülkede kan dökülsün istemiyoruz.
Neden hep müslümanlar öldürülüyor? Neden medeniyetsiz Avrupa milleti sapkın yaşam şekli ile refah içinde yaşarken,dünyanın dört bir yanındaki müslüman kardeşlerimizin kimi yakılarak,kimi aç bırakılarak, kimi kurşunlanarak hunharca öldürülüyorlar.
600 yıllık bir Osmanlı hanedanlığı var geçmişimizde, gururla andığımız. Bin dörtyüz yıllık bir İslam tarihimiz var bizim. İnsana insan değeri kazandıran ve dünyaya şanlı ve onurlu bir devlet modeli olarak sunduğumuz.
Öyleyse neden bu haldeyiz şimdi? Müslüman Allah"ın hakkını Allah"a teslim eden değilmidir? Biz bunu yapabiliyormuyuz peki? Yapamadık mı yoksa? Yapamadık ve Allah gibi bir müttefikimi kaybettik ne dersiniz... Ama geç kalmış değiliz yinede,Allahtan yardım istemiş olursak eğer,yine Allah"a dönük yaşarız muhakkak.
Medeniyeti,medeniyetin dışında yaşayan Avrupa! Şunu bilmelisin ki,ruhundaki bu kirlilik seni asla aydınlığa ulaştıramayacaktır. Güneş asla senin üstüne hakiki anlamda doğmayacaktır. Çünkü güneş yalnızca dirileri ısıtır..! Ölüler karanlığa mahkumdurlar.
İsrail’i bu denli ağır bir ruhsal kıtlığa sürükleyen neden ne olabilir? Buna rabbimizin şu buyruğu ile cevap bulalım mı..?
Yahudiler,Allah’ın ayetlerini inkar ederler Onlar (yahudiler) nerede bulunurlarsa bulunsunlar, Allah’ın ahdine ve insanların (müminlerin) himayesine sığınmadıkça kendilerine zillet (damgası) vurulmuştur; Allah’ın hışmına uğramışlar ve miskinliğe mahkum edilmişlerdir. Çünkü onlar, Allah’ın âyetlerini inkâr ediyorlar ve haksız yere peygamberleri öldürüyorlardı. Bu da, onların isyan etmiş ve haddi aşmış bulunmalarındandır. Ali İmran-112
İsrail gibi güç sahibi bir devletin karşısında ayakta durmayı başaran bir avuç Filistin devletinin sırrı ne peki?
Ona da yine şu ayet ile cevap bulalım. Hani o inkar edenler, kendi kalplerinde, ’öfkeli soy koruyuculuğu’nu (hamiyeti), cahiliyenin ’öfkeli soy koruyuculuğunu’ kılıp kışkırttıkları zaman, hemen Allah; elçisinin ve mü’minlerin üzerine ’(kalbi teskin eden) güven ve yatışma duygusunu’ indirdi ve onları "takva sözü" üzerinde ’kararlılıkla ayakta tuttu." ...Fetih, 26
Gazze tüm İslam aleminin okulu olmuştur. Gazze tüm dünyanın önünde bir sınav merkezidir...Sahabe yürekli insanların engin mücadele örneğidir. Gazze halkı, Mescidi aksanın elinde kutsallık kazanmış ve tıpkı tesbih taneleri gibi zikir duayeni olmuşlardır. Gazze İslamın şeref bulduğu kutlu Nebinin (s.a.v) kutlu müjdecisi bir fetih yurdudur. Gazze "Selahattin Eyyubi" gibi bir askerin, ana yurdudur...
Bir kaç yıl önce yaşanan acı bir Filistin olayının ardından, haberciler İsrail’in önde gelen liderlerine şöyle bir soru yöneltmişler.
Hz.Muhammed (s.a.v.) buyurmuş ki, kıyamet kopmadan önce, yahudi ve müslümanlar arasında bir savaş olacak ve yahudi milleti bu savaşta mağlub olacaktır. Öyle ki; onlar hangi taş ardına saklanmış olsalar dahi, "burada bir yahudi var! gelin alın" diyerek, tümüyle öldürüleceklerdir. Buna ne dersiniz?
İsrailli yöneticiler,"eğer Muhammed (s.a.v) söylemişse, mutlak doğrudur. Çünkü onun söylediği bir çok şey gerçek olmuştur"diye cevap vermilşlerdir...
Aslında onlarda ki korkuların sebebi çok açık ve belirgin zaten...Helak olmak korkusu...Yahudi milleti biliyor bunu. Her şeyin farkında ve onları bu denli insanlıktan uzaklaştıran gerçekse, ruhlarını sarmış olan o soğuk kaybetme korkusu.
Filistin"in tüm yoksulluğuna rağmen, o devlet karşısında direnme duygusu ise,tamamen inancının vermiş olduğu güçten kaynaklanmaktadır...Çünkü islam teslimiyet kökünden gelir.
Ve lâ tehinû ve lâ tahzenû ve entumul a’levne in kuntum mu’minîn(mu’minîne).Gevşeklik göstermeyin, üzüntüye kapılmayın. Eğer inanmışsanız, üstün gelecek olan sizsiniz.
İslam merhamettir. Bu merhametini, çağlar ötesinden,çağlar üstüne taşımıştır ve taşıyacakatır...Şimdi top İslam alemine atıldı sayalım...Karada gemilerimizi yapalım ve duaya çıkalım. Bırakalım yağmuru göklerden indirmekte, Allaha kalsın...Zafer İslamın olsun...
Rabbim dünyanın dört bir yanında ismini öven kardeşlerimizi koru ve onları hak davalarında muzaffer eyle...Gelin bu duaya topluca,Amin diyelim....
YORUMLAR
...Zulm ile abad olanın akibeti berbad olur...bir atasözü olsa gerek...
...küfür devam eder ama zulm devam etmez , İlahi bir düsturdur ,yanılmıyorsam...elbet herşeyin hesabının verildiği günde mazlumlar zalimlerden hakkını alacak,gel gör ki bu yaralarımızı hafifletmiyor..Mazlumun ahı yerde kalmaz elbet ..Dilerim mümünler basiretli olup bir ve beraber olup bu zulümlere beraber karşı koyabileler...dağınıklık İslam dünyasını sahipsiz ve çaresiz bırakmadı mı?
....Ufuk açıcı ve sorgulatıcı bir yazıydı,tebrikler...
bu duaya yürekten amin denir...
Gazze tüm İslam aleminin okulu olmuştur. Gazze tüm dünyanın önünde bir sınav merkezidir...Sahabe yürekli insanların engin mücadele örneğidir. Gazze halkı, Mescidi aksanın elinde kutsallık kazanmış ve tıpkı tesbih taneleri gibi zikir duayeni olmuşlardır. Gazze İslamın şeref bulduğu kutlu Nebinin (s.a.v) kutlu müjdecisi bir fetih yurdudur. Gazze "Selahattin Eyyubi" gibi bir askerin, ana yurdudur...
tebrikler... okunası, anlamlı, güzel bir yazıydı... güne düşmesi dileğiyle... bazı klavye hatalarından arındırılırsa çok daha güzel olacaktır... saygılar..
amin. amin. amin.
yüreğinize sağlık.Rabbim dünyanın dört bir yanında zulm eziyet ve yokmu dua yokmu dua diyen kullarının içinde bulunduğu sıkıntıdan ,açlıktan ,sfillikten,işkenceden kurtarsın.rabbim onlarada haklarında hayırlısını nasip etsin..
çok güzel di yazınız.çok duygulandım.selamlarımı sevgilerimi yolluyorum.Rabbim yüreğinizin çoşkusunu arttırsın.yazılarınızı bekliyorum.s.a