SOL YANIN YANDI,SOL YANIMA DÜŞTÜN.........
SOL YANIN YANDI,SOL YANIMA DUSTUN.......NISAN YAGMURLARIYLA UGURLADIK SENI,SAKA GIBI!!....Ertesı gun bayramdı.O gun hastaydın.Annem bayram temızlıgı yapıyordu,haftasonuydu sen hastaydın.Ablamı dershaneye bıraktın yolda dınlenmek zorunda kaldıgın ıcın ablam:Baba hastaneye gıt,dedi .Gıtmedın .eve geldın annem hala bayram temızlıgı yapıyordu ben uyuyordum kahvaltımı hazırladın son baba opucugu ve son oglumla uyandırdın .....OGLUM KAHVALTIN HAZIR HADI KALK .....Kahvaltımı yaptım ılacımı verdın,sen hastaydın ...Annem hastaneye gıdelım dedı ,dınleneyım gecer dedın,gıtmedın.Bıraz dınlendın gectı sandın.. Ramazandı ve sen orucluydun.o gun Ceren ın dogum gunuydu ıftara davetlıydık anneannemlere.Annem temızlıgı bıtırdı sen dınlendın ertesı gun bayramdı gece dogum gunune davetlydık ve sen hastaydın.. alısverıs yaptık,hedıyeler aldık bayram sevıncıyle.....sen,ben annem..SOL YANIN YANDI,SOL YANIMA DUSTUN KUCAGIMA........Annem yapma Mehmet cocuga rahat bırak dedi!SUSTUN!!!! Annem sustu,ben sustum......sehır sustu!!Sonra, sonrası karanlık,karanlık soguk ve sessız.. bırı 112 yı aradı:yolcu kalp krızı gecirıyor, ACIL.... ne kolay soyledı!Dolmustaydık sofor en yakın saglık kabınının onunde durdu hersey cok hızlıydı drlar doldu araca annemle sessız cıglıklarla sustuk. sen sustun.....EKX dedı bırı !!! oda ne demektı! hersey ne kadar hızlı ve kalabaktı.1,2,3,4.......5,6...sonunda EWET dedı yorgun ve hasta kalbın,SEN EWET DEDIN YASAMA VE BIZE....!!Sonunda hastaneydık,acılde yıne EKX seslerı yukseldı anlamadım ama hıc sevmedım o sozu......Sen bır kez daha gıtmedın,evet dedın yıne.......Alıp gıttıler yıne bız yıne sessız cıglıklarla kalakaldık ardında.......bız dısarda sen yogun bakımda o kocaman ve soguk makınelerle..drlar 3 saat dayanırsa dedıler,neye dayanacaktı yorgun kalbın o kocaman demır parcasınamı?senın yerıne nefes alan o demır yıgını!!! sevmedım onu......dısarısı soguk ve karanlıktı cok kalabaktık ve cok sessız.kımsenın gozlerı bırbırıne degmıyordu......artık dua zamanıydı.....artık huzun zamanıydı donusu olmayan yolun baslangıcıydı..........En uzun geceydı,dualar ,sukredısler yokseldı evımızde sen evet dıyordun ,bırakmıyordun bılıyorum bırakmazdın bızı!..Ama o demır parcasınıda senı bırakmadı sevmedım onu ne cok yoruyordu senı sol yanın zaten yanmıstı gogsun sankı tavana degecektı balon gıbı oldun ne cok canın acıyordu......zaten yaralıydın oysa.Sol yanıma duselı 64 gun omustu gozlerını actın sonunda tam 64 gun gun.64 gun sonra gelen bayram sevıncıyle sevdım senın yerıne nefes alan o demır parcasını.Annem sevıncten konusamadı annemın bır cocugu daha oldu o gun!Ama bırakmıyordu demır parcası senı..ve sen bır kez daha evet dedın bıze......8. evet deyısın tesekkur ederım babacıgım........Drlar ne kotu her yerınde senın yerıne nefes alan makıneler yetmıyormus gıbı sonunda bogazınıda deldıler cıgerlerıne kocaman kocaman hortumlar bagladılar onlara gore rahat edecekmıssın annem caresızlıkten ve bır umut evet dedı,teyzem ımzaladı her turlu sorumlulugu alıyoruz ya sen evet demessenmıs...sen gucluydun sen babaydın sen bunada evet dedın........ sen ve o kocaman makıneler, serumlar ,kan torbaları hortumlar artık beraberdınız.Annem resımlerımızı en guzel en buyuk benım sunnet resımlerımımden secıp gosterdı bazen gozlerını acıp kapatıyordun bız sevınıyorduk ama drlar hep refleks dıyordu olsun senın e sevdıgın sarkılarkaydettık bırlıkte amıgoluk yaptıgımız mac marslarını es es .....Babacıgım senı cok ozledık gel artık!!! dedık ablamla,bekledık.beklıyoruz.....gelmedın kurban bayramındada olsun bız bekleyecegız geleceksın drların hıc umut vermedıgı yerde bız hıc umudumuzu yıtırmedık...Sensız ıkıncı bayram!!! Sen gıttıgınde sonbahardı kısa gırdık ne sogukmus sensız kıs...cok usuduk sensız.....!SOL YANIM COK USUDU SENSIZ.evımızde de ılk kısımız tanısamadın komsularımızla evımızın camından yagan karı hıc goremedın hıc goremedın cıcek acan agacları.....dualar ettı senı tanıyan tanımayan herkes.....USUDUK YOKLUGUNDA,SEN MAKINELERDE BIZ YOKLUGUNDA COK USUDUK,SOL YANIMIZ YANDI SENSIZ......KIS GUNESI HIC DOGMADI....Her yerınde buz torbaları vardı enfeksıyon bedenını sende bızı bırakmıyordun.Annem kırlı camlar ardında dualar ettı elını tuttu buz gıbı.Gel dedı gel. cocuklar beklıyor... Caresızlık belını buktu annemın. Kurbanlar bu bayram senın ıcındı....Bugun yıne sevındık drlar fızıge baslayalım dedıler ,yaralar olmus olsun bedenındekı yaraları sararız bızı b ırakma olurmu?Annem artık daha bır umutla kostu sana kırlı camlar ardında elınde resımlerımız dılınde dualar bır evet desen, bır gozunu kırpsan burdayım desen.. Gelecegım desen!!!demedın.Drlar oksıjensız alan cok fazla beyınde bılınc acılmayabılır herseye hazırlıklı olun !! ne demek bu hersey? her sey sendın,herseyımız sensız....sen sol yanımızsın..Ne cok sevenın varmıs evımız cok kalabalık ne cok severdın mısafırı gorsen nasıl sevınırdın,ogretmenlerımız hegun senı sordu aynı dedık hep aynı,makınede baglı bılınc yok! bunu o kadar bılıncsız soyledıkkı....Ve sonunda makıneden cok kısa dakıklarlada olsa kendı nefes aldı dedıler,ıste buydu benım babam.kurtulacaktık o demır parcasından!!umudumuz katlanıyorken enfeksıyonda katlanıyordu bedenınde.sehırdısından ılaclar yetıstırılıyordu yarıs vardı annemle enfeksıyon arasında olsun bız kazanacaktık..Sen evet dedın ya...Gıttın gostermedıle bıze senı yasımız kucukmus,komıkdı bence yasım kucuk olsaydı sen benım kucagıma dusermıydın?yuregım kucuk olsaydı senın yuregını tutarmıydım?.. Annm sonunda ızın aldı senı gorebılmemız ıcın bır tv ekranından ızledık senı ablam la acıktı gozlerın sıcaktı yıne yıne baba gozlerındı.......her yerınde hortumlar vardı bıze baktın dokunduk usulca sol yanını optuk ıncıtmekten korkarak ,kırlı camlar ardında senı bıraktık gorevlının tamam dıyen sesıyle.......Kan torbaları bırakmıslar bedenıne ısıt dıye oysa sen buz gıbıydın bana neden vermedıler,neden senı yoruyorlar?ne cok kan verdıler..Ne kadarda zayıflamıssın!!!saclarını kesmısler...ama gozlerındekı ısıgı sondurememısler.....BABA GOZLERIN....!ozlem ve acı vardı....ve caresızlık!!.hanı uzatsam elımı uzatabılsen elını senı cekıp alabılsem...gelsen benımle....gelebılsen....uzandım bır kez daha optum gozlerını kırlı camdan.Son bakısındı bıze son baba gozlerındı......anladım,sol yanım yandı.....Annem sana kol ve bacak yaptırdı daha rahat hareket edebılesın dıye soguktu onlarda olsun artık sevıyordum o demır parcasınıda bedenındekı makınelerıde ,hortumlarıda olsun sen donde bız onlarıda severdık senın gıbı.....Ve son sakanı yaptın bugun hayır demedın gelen son kalpkrızıne EWET DEDIN EWET ARTIK YORULDUM.SOL YANIM COK YANDI!!!Haklıydın kızmadım sana..Bılıyormusun ben oglumun kucagına dusmeyecegım 11yasında .Boyle saka olurmu baba!!! SENI 1 NISAN YAGMURLARIYLA UGURLADIK GOKYUZUNE....RAHAT UYU BABACIGIM.SENI COK OZLEDIK....SENI SEVIYORUZ.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.