- 1219 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
O YAR ELLERİN OLMUŞ
Biliyorum yüreğim sende bir gün terk edeceksin beni ve sende uzaklaşacaksın aniden. Belki sormayacaksın, belki de son kez arkana bile bakmadan kaybolup gideceksin çok uzaklara. Sana dair olan her şeyi alarak mı gitmeliydin sanki? Oysa şu nemlenmiş duvarlar şahitti yaşadığımız o güzel günlere. Biliyor musun? Senden sonra ıslandı bütün hayallerim ve kurumaya bile yüz tutmadan kaldılar öylece çaresiz. Gidişin öylesineydi ki açmayı bekleyen güllerim soldu. Yaşamın en güzel kıyısında terk ettin maviliği. Sessizliği yırtan dalgalar şahitti haykırışlarıma. İsyan ediyorlardı acımasız terk edişlere. Ben artık ıssızlığında kalakalmış bir kum tanesiydim. Bazen hafifçe yüzünü okşadığım meltem misaliydim. Artık şarkılar mı seni bana anlatacaktı? Gece karanlığında dilek tuttuğumuz yıldızlar mı aydınlığım olacaktı? Nerde büyük sevgilerin aşk şairleri? Yok mu acımasız terk edişlere dair tamamlanmamış kırık mısralarınız. Her şey gibi yoksa sizde mi yalandınız? Yoksa sizde mi terk edenlerdendiniz ? Cennet koktuğunu sandığım ellerinin başkaları koktuğunu nerden bilebilirdim ki… Lütuf bahşedildiğini sanarken, nerden bilebilirdim ki ömrümün her dakikasından mutluluğumun kemirildiğini? Şimdi seni beynimden silmeyi bırak bütün hücrelerimden siliyorum. Ayrılık nasıl olur zamansız aşklarda göreceksin. Bir insan nasıl pişman olur kendinde şahit olacaksın. Başkaları kokan ellerinde kalan ellerimi geri ver, sen onlara dokunacak hak edecek kadar layık değilsin. Yollarında dikenlerine takıldım… Kanadım… Kanattın… Dikenlerin senin olsun kanayan, ziyan olan ama yinede dimdik kalan yüreğimi senden alıyorum… Dedim ya sen layık değilmişsin. Sonunda gözlerimde biriken ve senin için akan gözyaşlarımdan kurtuldum. Zamanı geldiğinde sende birikmek üzere, temmeni ile bırakıyorum. Ne alevlenen yüreğinden; ne de gözlerinde biriken yaşlardan kurtulamayacaksın. Her zaman çok uzak sandığın ama aslında çok yakın olan, kurduğumuz hayalleri silip atma zamanı geldi. Dedim ya sen layık değilmişsin be. Bu dünya sen yokken de dönecek unutma! Senin vazgeçilmez sandıklarından da zamanla geçilecek… Bırakıp gittin ya ben bittim ama sende bittin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.