- 511 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Sevdim..
Ben sevdim İnsanları,ailemi,dost sandıklarımı ve diğerlerini Herkesi ve herşeyi sevdim Ve SENİ...
Uğruna yıllarımı yaktığım ama aynı ateşte yalnız kaldığım bir yangındım sevdim ben..
Kalbimle beynim arasındaki en kanlı savaşı izledim kanadım,aldandım,göz yaşımın donduğu kışlarda sabahladım,konuşması altın olan birinin susuşunu,intiharını gözlettim herkese!Haykırırcasına sustum Ferhatla -Şirine Leyla ile Mecnuna olan sonsuz inancımı yitirdim,masallara..
Uyumaktan vazgeçirildim,yaşadım.Bunun adı rüyadan uyanmakmış uyandımm..
Ben seni sevdim Kimseyi sevemeyeceğim kadar çok ve derine işledim seni,Kokunu kalbime,beynime kazıdım sıcaklığını..
Ben seni sevdim her seferinde karsıma çıkan YENİleri kabullenebilecek kadar çok ve içten sevdim!
Yağmurla ıslandığım gibi ıslandım üşüdüm bu sevdada.Karlar altında yatanlar gibi sakladıklarım,toz tutan yanlarımı paslanmışlıklarımı sever gibi sevdim.
Uğruna kan dökülecek amaçlar gibi,kalbi okun önüne atar gibi ve kendimden cayar gibi sevdim..
Gözyaşının sıcak olduğu kirpik gibi ve kanın sıcak akdığı damar gibi kan gibi can gibi yar gibi sevdim..
Kara gecelerde ışığa muhtaç,açlığımda kokuna muhtaç,üşüdüğümde sıcaklığına muhtaç,yanlızlığımda sesine muhtaç sevdim seni..
Doğrularım gibi,İmanım gibi,Kurallarım gibi Gerekliliklerim ve Sorumluluklarım gibi Zorunlulularım gibi sevdim seni..
Beyaz Atlı gibi ilk ask son nefes diye adına yeminle beklediklerimin gelmesi gibi gerçekleşen hayaller gibi
su gibi ekmek gibi yuva gibi sevdim..
Hayallerini kurduğum sabahlar gibi,bir deftere ömrümün sonuna dek yemin imzası gibi,beyaz gelinlik ve kefen gibi,yüzümü kapatan duvak gibi
bağlayan altın kelepce gibi parmakta ve kalpte yara gibi sevdim..
Ben sevdim Derine yazdılarım toprağın altında koyduklarım gibi ben sevdim
BEN SEVDİMM..