- 1974 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
BEN SENİ SEVMEDİMKİ
Senli benli yaşamak varmış bu dünyada, geceleri rüyamda, gündüzleri gözlerimin önünden geçip giderken asla ve asla senden vazgeçmek istemiyorum…
Bazen düşünüyorum acaba ben mi seni sevdim yoksa sadece bir rüzgârın esintisi mi yoksa bir insanın nefes alıp vermesi gibi mi ve ben her zamanda söylüyorum kendime, kim bilir bazı arkadaşlarımız benimle alay etmelerinden başka bir şeyleri yok bu dünyada, ancak ve ancak çeken bilir ya olsun deli desinler bana ne derse desinler ben halimden memnunum ya; ben onu sevmedim aslında kalbim, yüreğim onu sevdi ben onu sevmedim ki, bırak deli desinler bana, insanlar kalbin sevdiğini biliyorum ya yüreğin nasıl sevdiğini bilmiyorum derler, oysa kalp sevdiğinde yürek o an ürpermeye başlar ve kalp bir şimşek gibi çakması yürek o anda dayanmaz hale gelir…
Ben seni sevmedim ki,
Geceyi gündüzüme kattım,
Sağa sola dolandım,
Kalbim yüreğim seni sevdi.
Bazen seven insan ölmez, âşık olan ölmez, sevdiği ile olan insan ölmez, gece gündüzünü onun için birbirine kattıran ölmez derler, işte ben öldüm, öldüm denmezken öldürttüler beni, değil onun için, değil kendim için, yani kalbim yüreğim için ölmek istemem çünkü onlar sevmiş ben seni sevmedim ki…
Ben seni sevmedim ki; yine bir Perşembe akşamı tarih 25.01.2009 da ve saat 08.30 sıraları o anda evinizin önünden geçiyordum, o güzel kokunu hissetim hemen, olsun diyorum kokusunu hissetmek bile güzel, kokunu hissetiyim vakit güzel yüzün gözlerimin önünde, çünkü ben seni sevmedim ki kalbim yüreğim seni sevdi ben seni sevmedim ki, biliyorum saçma diyeceksin yine hayat diyoruz ya işte bu kalp olmalı, kalp kan revan içindeyken bile seni düşünüyorsa senin o kalbe gurur duyman gerekiyor, çünkü uzakta seni izliyor o kalp, ben sensizken düşündüğüm geceler o inci gibi parlayan gözlerin gözlerimin önüne atı verir, aslında ben bir saniye bile sensiz kaldığımda seni özlüyorum, her ki bir saniye beni yaşlandırdıkça hayata git gide dört elle sarılmayı düşünüyorum, ama beni bırakmıyorlar işte ölüm diyorum ben, ayrıca beni sen yaşlandırdığın için seni üzmek istemem çünkü ben seni sevmedim ki kalbim yüreğim seni sevdi, ben seni sevmedim ki…
YORUMLAR
ne güzel anlatmışsınız yüreğinizdeki yarayı unutmalı derler hatıralar bir tokat gibi çarpar ruhun mazini ararken kaçamaz sınız siz kaçsanızda aşk sizi kovalar kovalarki acı içinde acı bir düğümü yaşarsınız ...çevrenize baktığınızda hep dikenli çalılar sarmıştır dört bir yanınızı öylesine sarar sarmalarki nefes alamaz boğulursunuz gülün kokusunu duyamazsınız çünkü güller solmuştur soldurulmuştur tıpkı aşıklarında öldürüldüğü sevdaların oyun olduğu şeytan müsbetinde meleklerin de soyu tükenmiştir
-----------çok güzel yüreğine sağlık
güzel bir paylaşım aklıma uğur ışılağın bir şarkısının sözleri geldi,saygılar
Parçalandı sabır taşı,
Gelsende bir gelmesende.
Kurudu gözlerin yaşı,
Silsen de bir silmesen de.
Yaşadığım bir beladır,
Failin gözü eladır,
Şahidim arşıaladır,
Bilsende bir bilmesende,
Gah ağladım,gah inledim,
Gönlün sesini dinledim,,
Ben sevdamı kefenledim,
Ölsende bir ölmesen de.
İster parla ister sabret
İster boşver,ister cebret
Olan oldu artık ibret
Alsan da bir almasanda
Bilmedin kar zararını,
Bu güne sattın yarını,
Pişman olup saçlarını,
Yolsan da bir yolmasan da.
Gah ağladım,gah inledim,
Gönlün sesini dinledim,,
Ben sevdamı kefenledim,
Ölsende bir ölmesen de.