- 547 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Üzüntü kanserin tetikleyicisi.Moral kanser tedavisinde çok önemli ve Buse bunu bilmli. Biliyor ama bildiğini de uygulamak zorunda. KJeşke Buse'nin Ahmet efedinin teslim olduğuna dair bilgisi olsa, belki morali çok daha fazla düzelecektir eminim.
Buradan kadınlarımıza da sesleniyorum. Meme kanseri korkulacak bir şey değil ama erken teşhis konduğu taktirde. Lütfen kontrollerinizi yaptırmayı ihmal etmeyin.
Yine çok güzeldi Ayhen bey. Saygılar yüreğinize
Romanda bir iki tane harf hatası var Ahmet kardeşim onlarda nazar boncuğu olsun..
Buseyi çok sevdik belki saçma ama onun için dua bile ettim kısada olsa..
Hastahane odasında yanlız kalmak evladını düşünmek çok zor olsa gerek.
Bir anımı anlatayım on sene evvel kalbimde olan bir rahatsızlık nedeniyle bir hafta hastahanede yattım yoğun bakımda yanıma ziyaretci sokmazlardı tanıdık doktorlar sayesinde eşime müsaade etmişlerdi ben cıhazlara bağlı olduğumdan bazı acil ihtiyaçlarımı eşimin yardımıyla görüyordum küçük oğlum lise son sınıfta okuyordu çocuğum okul çıkışında hastahaneye gelirdi yanıma sokmazlardı gelip benim odamın camının altında saatlerce beklerdi annesi onu eve yollayamazdı ben yatağımda erir erir biterdim.
Çok iyi bilirim hastahane koridorlarını Allah Busenin sağlığını versin..
Anlatım çok güzel ellerinize sağlık......
Yanında yatan kanserli hastaları göz ucuyla süzdü. Şu dipte oturan kendinde değildi.Saçları,kaşları ve kirpikleri dökülmüş adeta yumurtaya dönmüştü,yüzü.Kadından bir türlü bakışlarını kurtamadı. Kemoterapinin yan etkileri kadını perişan etmişti. Bir an düşüncelerinin çıkmazında debelenmeye başladı:
Ayhan kardeş Buse'nin duygularını çok güzel anlatmışsınız tebrikler.
Sevgiler...