- 951 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Sana...
Seni gerçekten çok iyi anlıyorum dertli sanat adamı...
Dostum, öyle insanlara SANATÇI statüsü verildi ki Türkiye Cumhuriyetinde, gerçek sanat yapan insanlar soytarıların gölgesinde kaybolup gitti... Ölüm döşeğinde dahi: "Ben sanatçı olamadan ölüyorum!" diyen sanatçılar varken, bazıları sanatçı olduğunu iddia ediyor... Böyle bir iddia varsa ortada, sorun var demektir. Sanatçı olduğunu iddia edenler oldukça fazla ve baba parasıyla sanat yaptığını zanneden zavallılar...
Gerçek sanatçılar ne yapacaklar? Çok mu umurunda sanki para sayan burjuvanın yazılanlar? Değil tabiki...
Yazamaz çünkü onlar.. Satın alırlar... Satın alınan yalancı sanatçılara kucak açarlar... Mutlu olur kırmızı suratlı, her gün çatal bıçak et yiyen, parlak suratlı amcalar... Bilmezler onlar..! Ne çekti yazan adam veya kadın... Paylaşmak istedi sadece yüreğindekileri yazarken yazar... Ama anlamaz bunu kırmızı suratlı, viski sever amcalar... Yazamaz çünkü onlar... Satın alırlar... Satın alınan sahte sanatçılara kucak açarlar...
Daha neler çekeceğiz yazan adamlar ve kadınlar olarak... Daha neler dost..! Sürgünler bize olacak, kuzgunlar bize... Onlar izlerken hoş bedenleri, birbirinden leziz şarapları yudumlayacak boş nefisleri ve ağlayacaklar incinen benliklerine...Yazar iken biz kim bilir kimlere... Ağlar iken kimsesiz gecelere, tanık olmayacak onlar taze gece inlemelerine ve korkunç sessizliğe!
Ama...
Güzel şeyler olacak dost...
Güzel şeyler olacak, bir kız çocuğu okurken yazdıklarımızı... Bakir, tertemiz bir kız çocuğu okuyacak utangaç bir oğlan olan tertemiz dizelerimizi...
Süpürürken bir çöpçü çektilerimizi...
Selamlar sana Rusya dan dost...
Saygılar...
Erkan İsa ŞEN
YORUMLAR
yoksa çağdaş medeniyetin bir anlamı
ortaçağ'a taşımak istiyorsanız zamanı
baş tacı edebiliyorsanız
sanatın içine tüküren adamı
unutun tüm dediklerimi
yıkın diktiğiniz heykellerimi
öncelikle sizden teşekkür ederim İsa bey benim duygu yoğunluğumu anlamanıza...
Süleymen Apaydın da dizelerinde yukarıda belirtmiştir; sanata ve sanatçıya verilen değeri...