- 608 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜL İLE DİKEN
Gülün dikeni batar fakat hiçbir gülün dikeni özün sözü kadar acıtmaz…
Güllerden haberin var öyle değil mi sevdiğim? Hani bir zamanlar sen özümken, sözümde yatmaz, canımda uyurken…
O güller bizi birleştirdi sanmıştım… O güllerdi, kıpkırmızı güller…
Sonra anladım ki gül olan benmişim… Sen giderken anladım tabiî ki bunu…
Dikenime dokunduğun gün anladım, hem seni acıttı, hem beni… Ama en çok beni…
Dedim ya sevgili; gülün dikeni batar yani benim…
Ama hiçbir gülün dikeni özün sözü kadar acıtmaz, yani senin kadar…
Yüreğime hiç kimse, hiçbir şey uğramazken anladım bunu…
Ne çok şeyi anlıyor insan öyle değil mi? Renkleri, yüreğine düşebilecek denkleri, zevkleri; tenleri ayırt ederken ne çok şey öğreniyor insan…
Yeni bir ayın başlangıcındayız… Yeni bir aşk mevsiminin de…
Kışın yaşanan aşklar soğutur insanın bedenini… Peki, ömürlük aşklar ne yapar sevgiliyi? Bir ısıtır, bir soğutur, bir de hiçbir şey yapamaz hâle getirir adeta canından can alan olur…
Korkmuyorum mevsimsel aşklardan… Mevsimsel grip gibi… Hapşırınca geçen cinsten… Ağlayınca yüreğimden akar gider…
Beni korkutan ömürlük sevdalardı, onda da tecrübe edindim… Özünle yüreğime batarken…
Bir şey daha var; geceler hep seni çağırıyor, gecelerin bir alıp veremediği mi var bizimle?
Ben ağlasam sebebi sen, sen meçhul olsan sebebi ben oluyorum…
Söyle şimdiden sonra ne yapılabilir sence? Anladım ki kimseleri yerine koyamıyorum…
Güllerle ve günlerle de aram bozuldu… Bugün yarını gözlemezken, gülleri koklamazken sebebi sen oldun…
Boş ver anlamaz hiç kimse… Sen anlayabilseydin aşksızlıktan doğma sayfalar sıralanmazdı bence…
Dedim ya sevgili, gülün dikeni batar ki battı da…
Ama özün sözü çok acıttı…
Dilerim acıttığın son yürek olur yüreğim…
Listen kabarık çıkarsa ben bile kurtaramam seni eminim…
Sana şaka yapmayalı da uzun zaman oldu öyle değil mi? Yıldızları sever misin?
Ben bir yıldızı çok sevmiştim…
Kutup yıldızı değildi; ama baktım mı içlerinde en çok parlayan oydu… Belki herkese göre hiçbir şeydi ama bana göre her şeydi…
Kayıp gitti… Dilek dilememe fırsat bile vermedi… Dilek dileme şansım olsaydı o yıldızı seçerdim…
Ömürlük sevdam olduğunu bilse belki kayıp bana gelirdi…
Sahiden yıldızım olduğunu, ömürlük sevdam olduğunu bilsen bana gelir miydin? Dönüş bileti alınmamış, her şekilde harcamış birine bu soruyu sormak çok yanlış…
Yanlışlar da doğruların kardeşi değil midir sevgili? Yanlış yapar- kardeşini bulursun… Doğru yapar- kardeşini unutursun…
Her zaman doğrularda kazanmayabilir… Doğru insan olur, yanlışlıkla kaybeden olursun…
Şimdi içimden giden olur musun?
Gülümse bakalım… Kapattım gözlerimi ve işte açtım…
Kaybeden değilim bunu biliyorsun…
Haydi, sağlıcakla kal…
Hak ettiğini düşündüğün her şey senin olsun…
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.