KİM ENGELLİ?
Zihinsel engelli çocuklar arsında yapılan 100m yarışında ilginç bir olay yaşanır.
Startla birlikte çocuklar koşmaya başlarlar.Çok hızlı koşamazlar ama yarışı bitirmek üzeredirler.O anda çocuklardan biri düşer.Diğer çocuklar bu durumu görünce,durup arkadaşlarına bakarlar.Ortak bir refleksle herkes düşen arkadaşlarının yanına koşar.Yerdeki arkadaşlarını yerden kaldırıp yarasına dokunurlar.
Önce el ele tutuşup arkadaşlarını da aralarına alırlar.Birlikte koşmaya başlarlar.
Herkes el ele tutuşmuştur.Kimse kimseyi geçmez.Yarış çizgisini birlikte geçerler.
Yarışın birincisi yoktur,artık....!
YORUMLAR
Ben spastik çocuklar derneğinin ikinci başkanıyım. Ve bu soruyu defalarca sormuşuzdur. "Kim engelli" diye. Ve her defasında kendini engelsiz sanan beyinsizlerin engelli olduğuna karar vermişsizdir. Yaşadığımız örneklere baktığımızda.
Çok güzel bir yazı. Kendini engelsiz sanan engellilerin okuması dileği ile saygılar yüreğinize
Emin ol engelli erişkinler yarışında bu olay yaşanmaz. Düşenin üzerine basar geçerler. Buradaki olay çocuk kalbinin o saf duyguları.
Lakin bizler büyüdük ve saflığımızı yitirdik. Kirlrttik dünyayı.
Güzel bir yazıydı. amaç da insaniydi. Takdirle karşıladım kardeşim. Saygılar.