- 5661 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Vefat ve Teşekkür
VEFAT VE TEŞEKKÜR
Sevgili eşim,babamız Ergün KÖSEOĞLU’nu beklenmedik acı kaybıyla sarsıldığımız günlerimizde, bizleri yalnız bırakmayıp yüreğimizdeki yaşadığımız ani ve tarifsiz acımızı bizlerle paylaşan tanıyabildiğimiz veya tanıyamadığımız, uzaktan yakından bir şekilde bizlere ulaşarak gerek maviiklimler sayfalarına taziyelerini sunarak,gerek telefonlara bırakılan mesajlarla, gerekse dost ve kardeş sitelere taziyelerini bildirerek,şiirlerle duygularımıza ses olan, dostluk, kardeşlik, arkadaşlık dayanışma ve paylaşımlarını esirgemeyen,bizzat gelerek rahmetle yâd ettiğimiz Babamız ,eşim Ergün KÖSEOĞLU’nun cenazesine katılarak ve ilk günden itibaren en acılı vakitlerimizde bizleri yalnız bırakmayan, tüm yakınlarımıza, arkadaşlarımıza, dostlarımıza, en içten şükranlarımızı sunuyoruz.
Merhum eşim,babamız, Ergün KÖSEOĞLU için dualarını esirgemeyen, anılmasına vesile olan dostlarımızın cümle geçmişleri için bizler de Allah’tan rahmet diliyoruz.
Sevgi ve saygılarımızla…
Hava KÖSEOĞLU
Nilgün KÖSOĞLU
Duygu KÖSEOĞLU
Zeynep Sıla KÖSEOĞLU
(Sevgili dost yürek Zafer DİRENİŞ, yazınızla acımı paylaştığınız için ve yazınıza çok değerli mesajlarını bırakan arkadaşlar, sonsuz teşekkürler...)
YORUMLAR
Herkesin geçeceği yoldan erken geçti...
Çok iyi bir baba ve eşti.Mekanı cennet olsun,Hz Muhammed(S.A.V)komşusu olsun inşallah.Bencillik yapmamalıyız,bizden çok daha erken kaybedenler var.Ama acımız ebedi ,yaşadığımız müddetçe bizimle olacak..
Selamını bırakan,sadece burdan değil, her şekilde bize ulaşan,rahmetle yâd eden değerli dostlarım ,sizler sağolun...
Her ölüm zamansızdır...
Selam ve saygılarımla.
inna lillahi ve inna ileyhi raciun.
merhuma Allahtan rahmet, kalanlara sabr-ı cemil diliyorum.
can yüreğim kardeşim hava,
Acını paylaşırken değerli kardeşim Ergun beyefendiye Allahtan Rahmet diliyorum.Rabbim sabrını esirgemesin senden.Acın acımız,mutluluğun mutluluğumuzdur.Her zaman yanındayız iyi ve kötü günlerinde sakın unutma.Derdin derdimdir gözyaşın gözyaşlarımdır,Hepimizin gideceği yer ama ergun kardeşim biraz daha erken gitti,Rabbim mekanını cennet kabrini nur ışıkları ile şenlendirsin.O hep bizimle içimizde yaşayacak.Sabır sabır ve sabır..
Sevgilerim yüreğimden
Bahar
ah canim kardesim havacigim ... Allah gani gani rahmet etsin ergun kardesimize , nur icinde yatsin...
acili yuregimiz hava kardesim, biz dostuz, gelip gecici dostlardan olmadik hic bir zaman... biz sevdik mi tam severiz dostumuzuda, sevdamizida...
her zaman yanindayiz, yanibasindan girmedik, gitmeyizde... Dostluklar guzel gunlerde degil, zor anlarda ortaya cikmali diye dusunuyorum...
acilarini yeniden paylasirken, hayat devam ediyor be can kiz... Allah kalanlariniza ve sizlere uzun omurler dilerim... tum dostlarimiza ayni duygular icindeyim...
Yarali yuregine bir gul uzatabilmissek, kendimizi bahtiyar hissederiz mavi yurekli sairimiz...
selam ve sevgiler otelerden...