- 790 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ALGI YANILMASI
Algı Yanılması
Muhafazakâr bir ailede yetişen Zeynep, bastırılmış duygularla doludur. Zevk aldığı ve yaparak mutlu olacağını düşündüğü her şey ona yasaktır.
Kendine yasak olan bu zevkleri ulu orta yaşayanları çekememekte ve onlara kinlenmektedir. Bu din ve kurallar bir tek kendisine mi mahsustur? Bu orospuların kendisini kıskandırmaya ne hakları vardır?
Etrafı ateş çemberiyle çevrili akrep gibi kıskaçtadır. Yapamadıklarını yapanlar yüzünden psikiyatri servisinde muayene sırası beklemektedir. Beklemekten sıkılan Zeynep fütursuzca muayene odasına daldı. Erkek doktorun bayan doktora öptüğü kırmızı bir gülü uzattığını ve bin bir manalı gülücükle baktığını görünce midesi bulandı. Bayan doktor da gülü almış, koklamış ve meslektaşına seksi seksi bakarak iç çekmişti. “ Utanmazlar, hayâsızlar! Yetişin fuhuş yapıyorlar” diye basmıştı yaygarayı Zeynep.
İğnesi yapılan Paranoya teşhisi ile ilaçlar verilen Zeynep evine gönderilmiştir. Ağır bir tedavi süreci onu beklemektedir.
Klinikte gayet zor bir mesai geçiren Bayan Doktor; Odasındaki telefon ile evdeki eşi ile konuşuyordu: “ Aşkım bu gece nöbetim çıktı, Beni bekleme sen uyu. Öptüm.” Diyordu kocasına ve nezaketle elinin altındaki kırmızı gülü okşuyor, öpüyor, sinsice tebessüm ediyordu.
BENİ HATIRLA
Yeni sevgililer bulduğunda,
Kulağına sevgi sözcükleri fısıldandığında,
Aşktan başın döndüğünde,
Beni hatırla, beni an o zaman.
D. Mutlu.