- 1556 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
KÜRTLER ÜZERİNDE OYNANAN OYUNLAR....
Bütün kürtler terörmüdür asla değildir.. Yapılan bu kadar rendice edici oyunlarda neyin nesi o zaman. Sanki biz kürtler hepsi terörmüşüz gibi üstüme gelmelerinin nedeni ne...
Ben kürdüm diyemeyen o kadar öğrenci arkadaşım var ki! halbu ki kurtuluş savaşında hep beraber düşmana karşı göğsümüzü gere savaşmadık mı? elimizden gelen herşeyi bu vatan için yapmadım mı? Ne olda şimdi düşman olduk vatan haini olduk....
her şehit olan neden kürtlerden soruluyor. halbuki bu olayların altında kimin parmağının olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz... Evet dağa çıkan her bir terör kürtmüdür. Asla değildir, hiç bir kürt aklı selim olan bir kürt ekmeğine ihanet etmez... Ben vatanımı seviyorum evet gerekirse göğsümü gere gere yine vermeye hazırım her zaman ver daim... Ama iş beni terörle kıyaslamaya gelince bütün kürt halkını terör diye nitelendiriyorlar o zaman ben onlara karşı dururum. Ben asla aslımı inkar etmerm ben kürdüm kürt oğlu kürdüm.. Dağa çıkan her insan neden gitmiştir acaba? neden doğuları hep terör olarak gösteriyorlar...... Yatırım yapsalardı o zaman fabrikalar kursalardı o zaman eğitim yapsalardı o zaman geçmişte nede yapmadılar neden yapmadılar.. okuyamadığımız zamanlar oldu... Bir çocuğu kandırmak çok basittir hele eğitimsiz bir çocuğu kandırmak daha basittir. aklıyla oynanıp dağa çıkarılan çocuklarımız okumuş olsalardı vatan sevgisiyle aşılanmış olsalardı şimdi dağda olam ihtimalleri varmıydı. kesinlikle hepsi ermeni oyunları ve doğu üzerinde yapılan oyalardan kendine pay çıkaran derin adamları işi değil mi? bütün bunlar kim evladını bile bile ölüme gönderebilir? kim bile bile ölüme atar kendini? hiç birimiz yapmayız bunu bu belli? O zaman bütün doğuları terör olarak nitelendirmekde yalnış...
hep başkalarının oyununa gelmedimi bu halk ben hiç bir terörü savunmuyorum... ve her zaman da teröre karşıyım.............
yeter artık bitsin bu cahillik ya bıktım kürt türk ayrımından yeter ya yeteeeeeeeeerrrr.....
YORUMLAR
oncelıkle yuregıne saglık yazı ıcın..senınde dahıl oldugun gıbı bır cok ınsan bu duruma karsı isyan cıglıkları savuruyor fakat ustadın bırı soyle demısdı ; HER İNSAN ACISINI KENDİ ANA DİLİNDE HAYKIRIR.... umarım yıne aynı gogun altında kardesce yasayacagımız o gunler gelır..
"bin yıllık kardeşliği yaşa ve yaşat"
haklısınız arkadaşım...Türk'üm , en az senin kadar da Kürdüm ...bizler ayrılmaz bir parçayız içiçe girmişiz, kız alıp kız vermişiz...maalesef ülkemiz üzerinde yıllardır oynanan oyunlara şimdi de bunu eklediler uyanık olmak zorundayız ...İmralıdaki cani , benim vatansever kürt kardeşlerimin temsilcisi olamaz..benim tepkim pkk terör örgütüne..yoksa bu ülkenin insanı ve evladı olan kürt kardeşlerime asla değil...
çok güzeldi anlayan zaten şunu bilecektir kardeşim..
kürt anası ağlıyor türk anası ağlıyor halkımız acılardan her gününü yasla geçiriyor ama bizi kimse anlamıyor..
evet bende yeter diyorum...
bu vatan bizim evlatlarımız kimi dağda kimide silah altında harcanmasın yürek dolusu sevgiler bıraktım sayfana...
Güzel yazıydı. Sorularda güzeldi. Bir kısım sorulara zaten kendin cevap vermişsin.
Yeter gerçekten. Sömürgecilerin tuzaklarını bozarak, nemalananların nemalarını keserek, İslam kardeşliğini rehber ederek et ve kemik tek vucut olacağız İnşallah.
Sevgili kardeşim; her tarafta aşırıcılar var. Ondan ortalık biraz tozuyor. İnşallah aklı-selim galip gelecektir. Tebrik ederim acık yürekliliğinizden dolayı. SaygılaR.
haklısın canım yaaa bizi birbirimize düşüren şerefsiz apocular utansın! onlar kürtte deil kürtlerin tınağına kurban olsunlar.... bu vatan hepimizin... içimizdeki üç beş soysuzun yaptığını bütün kürt kardeşlerimizin üstüne yükleyemeyiz.... biz bu vatanın evledıyız hepimiz kardeşiz... uyan ey türk evladı gör artık üzerine oynanan oyunları..... muhteşem bi yazıydı canım yüreğine sağlık candan kutluyorum seni....