Yeni Bir Başlangıç...
Beyaz rengin egemen olduğu sayfaları,harfler dünyasının üzerinden geçmekte olan bulutlara benzetmek.”Kırk tilki” olduğu varsayılan ve sürekli dolaştığı söylenilen kafanın içinde,hayvanlar aleminden,uzaktan yakından alakası olmayan düşünceleri aktarmak..
Zaman kavramını,”Bozuk para” misali harcamamaya çalışmak.Vezüv yanardağının lavlarına inat,içinde varolan harfleri yakıcı olmadan püskürtmek.Spor dünyasının disiplin dallarından,haberdar olduğun halde,yazım sürecin de ki disiplinden de haberdar olmak...
Harflerden uzak olduğun anlar da,acı ya da tatlı gerçeklerle yüzleşmek.Gerçeklerin tadına varmanın ardından,hayal dünyanın kapılasını aralayarak,içeri girmek.Dışarıdaki dünyadan,kendini soyutlamak.
Ortaya koyduğun karakterlerin,kimi zaman senin,kimi zaman ise etrafındaki insanların,birer parçası olduğuna şahit olmak...
Günler ilerledikçe,beyaz bulutların altında olmanın,nefes aldığını hissetmenin keyfini çıkartmak.Her kullanmış olduğun harfin,seni hedefe adım adım yaklaştırdığını bilmenin heyecanını yaşamak.
“Uyuyan güzel” olmayı istemeyerek,uykunun kaçması adına,su ısıtıcısıyla haşır neşir olmak ve fincanların çeşitliliği hakkında yorumsuz kalmak.Yüzünün güldüğü anlar da yüzleri gülecek olanları tahmin etmek.
Yeni bir başlangıç yapmak..
Bitireceğine inandığın,belki de yaşadığın hayat boyunca bitireceğine inanarak başlamış olacağın,yeni bir başlangıcın,yazacağın roman olacağını bilmek.İlk yazmış olduğun romanının elle tutulur kısmı olan yazıcıdan teker teker alınan çıktılarını,birleştirip elinde tutmak...
Dünyaların senin olduğunu hissetmek..
Yeni bir başlangıç yapmak..
İlk yazdığın romanının ismin de ki “Şans ve Dans” kısmında ki şansın yanında olduğunu hissetmek,umut etmek...
YORUMLAR
Bitireceğine inandığın,belki de yaşadığın hayat boyunca bitireceğine inanarak başlamış olacağın,yeni bir başlangıcın,yazacağın roman olacağını bilmek.İlk yazmış olduğun romanının elle tutulur kısmı olan yazıcıdan teker teker alınan çıktılarını,birleştirip elinde tutmak...
Dünyaların senin olduğunu hissetmek..
Yeni bir başlangıç yapmak..
İlk yazdığın romanının ismin de ki “Şans ve Dans” kısmında ki şansın yanında olduğunu hissetmek,umut etmek...
UMUT BİZİ AYAKTA TUTAN DA BU DEĞİLMİDİR.BEĞENİYLE OKUDUM YAZINIZI .SAYGILAR SELAMLAR.