Etiket
Bugünlerde, Insan olmanin belirtisi… adamdan sayilmanin tek damgasi ! degerli olabilmen için yegâne isaret…
oysa öncelerde insan olmak, adam olmak, degerli olmak baskalarin gözünde
ne etikette, ne bacak arasinda, nede mevkide’di….
Yürekteydi ne olsa ! kalpteydi….
Kahramanlik cesaretti eskilerde, Simdi ise kolayca satin alinan….
Sevilen ; sevgiyi hakettigi için sevilirdi… simdi ise parasi varsa sevilen…
Degerli ;degerli oldugu için degerlendirilendi…simdi ise etiketine göre fiyat biçilen…
Adam ; adam oldugu için saygi duyulandi… simdi ise makamina göre saygi duyulan oldu….
Ya benim ; simdiki zamana geç kalan, yada simdiki zamandir bana geciken !
Kim geride ?
Etiketimde yok, bir makamimda... sadece adam gibi yürek beslemekteyim
Peki öyleyse ! Benmi insaliktan çikmayim, yoksa insanlikmi benden çikma ?
......by esr@yildirim
YORUMLAR
ETİKET ŞU ANDA İNSANLARIN PEŞİNDE KOŞTUKLARI ŞEY ..BEN 26 YAŞINDA ASLAN GİBİ ÜSTĞM YAVRUMU TRAFİK KAZASINDA KAYBETTİM 56 YAŞINDAKİ EŞİM İNTERNETE GİRİP EMEKLİ ALBAYIM DİYE ŞİİRLER YAZMIŞ SIRF ETİKETİ VE MADDİ DURUMU İYİ DİYE KADINLAR PEŞİNE DÜŞMÜŞ 32 YILLIK MUTLU YUVAMIZ YIKILDI HALA BURADA KIZI YAŞINDAKİ KADIN SIRF ETİKETİ PARASI MALI İÇİN PEŞİNDE....BÖYLE İNSANLARDAN BENDE ÇOK UTANIYORUM ÜSTELİK HEMCİNSLERİMDEN.....GÜZEL BİR YAZI GERÇEKLERİ ANLATMIŞSINIZ KUTLARIM SİZİ SEVGİLERİMLE....