- 986 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
BİLMEM KAÇINCI MEKTUP !
Sana kaçıncı mektubum bu. Yazdıktan sonra atamadığım ve yırtarak çöp kutusuna attığım.
Yüreğime düştüğün, kavurduğun, yaktığın kaçıncı günümdeyim bilmiyorum. Bana göre o kadar çok zaman geçti ki ! Sayamadım, sensiz ve hasretle geçen günleri.
Ah sevdam ! Dedim ya yaktın, kavurdun yüreğimi. Gecelerim sensiz, ruhsuz. Sensiz her şey yabancı, sahte. Sensizlik ile geçen yalnız geçen gün ve geceler. Karanlık, soğuk geceler…..
Demiştim ya sana, seni olduğun gibi kabul ettiğimi. Kabul ettim evet ! Her halinle kabul ettim seni. Bu mektup aslında veda mektubu olacaktı. Sana son satırlarımı yazacaktım. Kararlıydım. Ya seninle geçecekti bundan sonra hayatım. Ya da sensiz, tek başıma.
Mektubu yazmaya başlamadan önce seninle yaşadıklarımızı düşündüm. Seninle nefes alışım aklıma geldi. Gezdiğimiz yerler aklıma geldi. Paylaştığımız anılar aklıma geldi. Ne güzel günler yaşamışız seninle sevdam.
Şimdi çok uzaklardasın. Belki de bir daha asla göremeyeceğim seni. Kokunu asla duyamayacağım. Gözlerine bir daha bakamayacağım.
Olsun be sevdam. Uzakta olsan da her an yanındayım. Seni her an içimde yaşatıyorum. Ne fark eder. Sen sağ ol o bana yeter.
Bu mektubu yırtmayacağım. Çeyiz sandığımda saklayacağım. Tıpkı, sevgini kalbimde sakladığım gibi……
YORUMLAR
Sevgili Nermin hanım. Bence bu mektubu saklamayın. Gönderin kendisine ve bilsin sizin onu ne kadar çok sevdiğinizi ve beklediğinizi. Saklanan duygular gibi sakalnan mektuplar da yalnızca sevenlere acı veriri biliyorsunuz değil mi?
Çok özel bir mektupdu okuduğum. Sevgiler yüreğinize
Şimdi çok uzaklardasın. Belki de bir daha asla göremeyeceğim seni. Kokunu asla duyamayacağım. Gözlerine bir daha bakamayacağım.
Olsun be sevdam. Uzakta olsan da her an yanındayım. Seni her an içimde yaşatıyorum. Ne fark eder. Sen sağ ol o bana yeter.
Bu mektubu yırtmayacağım. Çeyiz sandığımda saklayacağım. Tıpkı, sevgini kalbimde sakladığım gibi……
Çok içten bir mektuptu okuduğum ve içinden çıkamadığım , yaşamımdan kesitler yakaladığım. Yüreğinize sağlık , sevgilerimle...
Bu mektubu yırtmayacağım. Çeyiz sandığımda saklayacağım. Tıpkı, sevgini kalbimde sakladığım gibi……
Çok içten bir mektup olmuş. Keşki saklamayıpta muhatabına yollasaydın be Nermin))) ah o dipsiz sandıklarda ne anılarımız saklanıyor bir açıp baksan...
Tebrikler...
Sevgilerimle...
Ya Nermin kardeş,mektubun güzel olmuştu da.Bayram günü okumak birz hüzün verdi içime.sanki bir sitem vardı sevgiliye...Yine de son mektup olmadığına sevindim...
Valla sen her dalda olduğu gibi böyle kısa yazılarda da çok başarılısın üstad...
Tebrik ediyorum seni ve K.bAYRAMINIZI KUTLUYORUM.SELAMLAR.