- 560 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YİTİRİLMİŞE DAİR...
13/11/2009
03:25
Yapmak isteyip de yapamadıgınız şeyler oldu mu hayatınızda bilmem..Başınızı alıp da gitmek istediginiz kocaman şehirler yahut sınırsınca yaşamak için ürettiginiz imkansız hayaller..Yıllardır baktıgınız yüzler yabancı mıydı önceden de bu kadar,yoksa siz mi çok hayat doluydunuz o zamanlar?Uyumaktan korktuguz,uyanmaktan yoruldugunuz zamanlarda da sıgındınız mı hiç bu kadar kendi yüreginize?Ya anneniz??Eskiden de bu kadar büyük müydü ona duydugunuz özlem??Sevgisini,şevkatini ve sıcaklıgınıbu denli aradınız mı geceleri yastıgınıza akıtırken gözyaşlarınızı??...
Kaç gündür yapmak isteyip de yapamadıklarımla yüzleşiyorum..Sigaramı daha bir efkarla ateşliyor,geceleri daha bir aglamaklı oluyorum..’Kaybettigimle’ uyuyup ’Kazandıgıyla’ uyanıyorum yeni dogana,ve hayaller kuruyorum,hiç yaşanmayacak hayaller..En güzel şarkıları yine onun için mırıldanıyorum..Diyorum ki ’DUVARLARI MAVİYE BOYADIM,MAVİYİ ÇOK SEVERSİN..’ben maviyi sırf onun için seviyorum halbuki..Ne yorgun bedenim taş duvarlar arasına sıgıyor,ne hastalıklı düşüncelerim beni terkediyor...’BİR GÜN,BİR YERDE DİYORUM..’,gerisi gelmiyor..Yüregim bin parçaya bölündügü günden beri her bir parçadan o yansıyor kavruk yüzüme,yüzümü denize çeviriyorum,deniz de onun kokusunu getiriyor bana,şükrediyorum..
Bugün günlerden cuma..Aylardan kasım..Ve ben seni,her ’KASIMDAKİNDEN’ daha çok özlüyorum...