HAYIRLI CUMALARINIZ OLSUN...
Dedim ki: ’Çok yalnızım.’
Dedi ki: ’Ben ki sana çok yakınım.’ Bakara-186
Dedim ki: ’Evet biliyorum, sen bana yakınsın ama ben senden uzağım, keşke ben de sana yakın olabilseydim.
Dedi ki: ’Rabbini sabah akşam, yüksek olmayan bir sesle, kendi kendine, ürpertiyle, yalvara yalvara ve için için zikret.’ Araf-205
Dedim ki: ’Bu da senin yardımını ister.’
Dedi ki: ’ALLAH’ın sizi bağışlamasını istemez misiniz?’ Nur-22
Dedim ki: ’Tabii ki, beni affetmeni çok isterim.’
Dedi ki: ’(Öyleyse) Rabbinizden bağışlanma dileyin, sonra O’na tövbe edin. Gerçekten benim rabbim, esirgeyendir, sevendir.’ Hud-90
Dedim ki: ’Çok günahkârım, bu kadar günahla ben ne yaparım?’
Dedi ki: ’ALLAH’ın, kullarının tövbesini kabul edeceğini ve ALLAH’ın tövbeyi çok kabul eden ve pek esirgeyen olduğunu hâlâ bilmezler mi?’ Tevbe-104.
Dedim ki: ’Defalarca tövbe edip tövbemi bozdum, artık yüzüm kalmadı.’
Dedi ki: ’ALLAH aziz ve bilendir, o günahları bağışlayan ve kullarının tövbesini kabul edendir.’ Ğafir-2/3.
Dedim ki: ’Bunca günahım var, hangisinin tövbesini yapayım?!’
Dedi ki: ’ALLAH bütün günahları bağışlayandır.’ Zümer-53.
Dedim ki: ’Yani, yine gelsem, yine beni bağışlar mısın?’
Dedi ki: ’ALLAH’tan başka günahları bağışlayacak olan yoktur.’ Ali İmran-135.
Dedim ki: ’Ne kadar güzelsin ALLAH’ım! Bilmiyorum bu sözlerin karşısında niçin böylesine içim içime sığmıyor ve erimeye başlıyorum, seni çok seviyorum.’
Dedin ki: Şüphesiz ki ALLAH tövbe edenleri ve temizlenenleri sever.
Birden: ‘İlahım ve Rabbim benim senden başka kimim var’ dedim.
Sen de:‘ALLAH kuluna yetmez mi?’ (Zümer-36) dedin.
Dedim ki: Sen ki beni bu kadar çok seviyorsun ve bana karşı bu kadar iyisin ben ne yapabilirim?
Dedin ki: Ey inananlar! ALLAH’ı çokça zikredin. Ve O’nu sabah-akşam tesbih edin. Sizi karanlıklardan aydınlığa çıkarmak için üzerinize rahmetini gönderen Odur. Melekleri de size istiğfar eder. ALLAH, müminlere karşı çok merhametlidir. Ahzap-41/43.
Kendi kendime dedim: ALLAH’ım seni çok seviyorum (Rabbim arefe gecemizi en güzel ihsan eden feyzli kullarından etsin.amin amin amin...)
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM
KURBAN BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN.RABBİM CÜMLEMİZİ SEVDİKLERİMİZLE HEP BERABER SENEYE TEKRARINI NASİP ETSİN...RABBİM CÜMLEMİZE İKİ CİHAN SAADETİ NASİP EYLESİN.RABBİM CÜMLEMİZİN İKİ CİHANDA YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN.
SELAMÜNALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKATÜHÜ.
YORUMLAR
inci7469
Canım çok güzel bir yazı. Unuttuğumuz ve hatırlayamadığımız bir çok şeyi yazınızda bulmak gerçek anlamda çok güzeldi.
Bu güzel yazınız vesilesi ile geçmiş bayramınızı en içten dileklerimle kutlar, bayramların, sevgilere, kardeşliğe ve barışa vesile olmasını diliyorum.
Sevgiler yüreğinize
amiiin...amiiin...
vealeyküm selam irem kardeşim...
ne demiş atalarımız,
insanın fikri neyse zikride odur demiş..
sen bu cümleye uyan insanlardansın.
içindekini dışa sızdırmışsın.Allah sevdiği seçtiği kullarından eylesin seni..
güne yakışır bir yazı eklemişsin kardeşim.
Rabbimizin ne kardar rahmeti bol olduğunu tekrar hatırlattın bizlere...sağolasın.ellerine sağlık.
beni şaşırtan insanlar oldu bugünki yazılarıyla bazı dostlar.!
kurban bayramını baltalar gibi yazı yazmış sağolsun bazıları.
hayırlı bayramların olsun arkadaşım...