kime
bu öfke bu kin,bu bizi yerlebir eden kavga bu kargaşa neden.kim daha fazla suçlu,kim acı çekecek umurasızca terkedilişlerde.söylesene ne kazandıracak bize,bizden başka kim neyi kaybedecek bu ayrılıkta.
Hangimiz daha fazla suçlu,ne zaman dolandı dilimeze sevginin yerine akıl almaz hakaretler.bu sevgiyi yoran bizmiyiz yoksa hayatmı,nezaman gül bahçelerini terkedip çıkmaz sokaklara soktuk aşkımız.
Kim daha fazla yalan söyledi onca yeminin ardına sığınarak.acılarımızmıydı bizi böyle hırçın yapan,yoksa bizmiydik hırçınlaşıp acılarla canımızı yakan.kaybetmekten korkarken bu büyüy,ne zaman terk etti bizi korkularımız.nasıl bir cesaretti bu son noktayı koymamız.
Kadermiydi bizi seçimlerimize iten,yoksa seçimlerimizmiydi kaderimizi belirleyen.hangi noktada koptu fikirlerimiz.onca benzer zevkimiz var derken neden gözümüze batmaya başladı düşüncelerimiz.
Bir serapmıydı gördüklerimiz yoksa rüyamı.yüreğimizde yeşeren tomurcuklar ne zaman kuruyup çöle döndü.uyduğumuz bu tatlı uykudan bizi uyandıran neydi ve neden kalktığımızda yalnızlıktan başka bir şey yoktu sabahların ayazında.
Arımızdaki bu soğuk rüzgar nereye götürecek bizi.birbirimizden uzak hangi el ısıtacak elimizi.gözlerimizi süzen gözler kimin gözleri olacak ve hangi yürek kiralıyacak kalplerimizi.ne kadar yabancılaşacağız birbirimize ve ne kadar sürecek unutulmamız.birgün karşılaşırsak yeniden,bakışlarımız birbirimize hangi rütbeyle bakacak.
Söylesene sevgili bu sorulara cesaret edip hangimiz daha çabuk cevap bulacak...................