- 646 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Son Bir Ay
Son Bir Ay
Yeni bir şehir, yeni bir iş, yeni arkadaşlar derken kendimi unuttuğumun farkındalığını yaşadığım bir gündü.
Uzun zamandır kendimde hiçbir değişiklik yapmamıştım.
Bugün saçımı kestirdim ve ondan öncede birkaç kıyafet aldım.
Takılarımı kıyafetime göre değiştirebiliyorum yada yeni alıp farklı şeyler yaratıyorum. Kendime parfüm aldım.
Başka…
Kardeşlerimle sinemaya gittik.
Arkadaşlarımla buluşup ordan burdan konuştuk.
Hatırlamıyorum en son ne zaman müzik dinleyerek yattığımı. Demek ki epey zaman geçmiş ve şimdi yeni bir değişiklik gibi geliyor bana.
Kısacası bugün kendimi çok şımarttım.
Şimdi, uçaktan atlamış kadar özgür, saçlarımın geriye gittiği kadar havalı, yere inişim kadar hızlı, ve bütün bunları evimde yaşadığım kadar rahat hissediyorum kendimi. Bu gece için ödünç aldım tüm duyguları karıştırıp sunuyorum kendime.
Evde, üzerimde eşofmanlarımda olsa ben müzikle, yeni aldığım parfümle ve büyük iş hayallerimle çok çok başka yerlerdeyim;
Büyük bir partide en seçkin konuk listesinin başındayım o gece için özel diktirdiğim kıyafetimle…
Yaşadığım yere çok uzak bir yerde tek başıma tatildeyim… Alışveriş yapıyorum,dinleniyorum, eğleniyorum, yeni yerleri yalnız keşfetmenin hazzını yaşıyorum…
Babamın yanındayım çünkü onu çok özledim…
Aşığım. Yada aşka çok yakınım. Öyle ki sevgilimle her yerde birlikteyim. Kokusunu aldığım parfümde yada kulağıma gelen yüksek müziğin ince tınılarının arasında bir yerlerde.
Sadece ikimiz. Tatildeyiz , güzel küçük bir yatta, ilk kez gittiğimiz şehrin sokaklarında, gecelerden sabahlara uzanan eğlencelerde yada hafif bir yemek sonrası yapılan sahil yürüyüşünde, bir simitin iki ucundan ısırırken çektirdiğimiz fotoğrafta…
Okuduğum kitabın baş kahramanıyım.Yaşamını adadığı mesleği sayesinde görkemli tahtında otururken sıcak bir haziran günü kapısından giren o adam yüzünden değişen yaşamında aslında pek çok şeyin tesadüfler üzerine kurulu olmasından dolayı sevgi adına kendini bile tanımayan güçlü bir bayan…
Ailemleyim. Derin muhabbetlerin içinde kaybolduğumuz gecelerden birinde…
Son bir ayda;
Başlangıçlar, yenilikler, aldığım haberler, okuduğum kitaplar, verdiğim kararlar, uzun zaman yapmadığım alışkınlıkların yinelenmesi... Hayatımda büyük değişikliklerin yaşandığı ve büyük gelişmelerin olduğu bu dönemlerde küçük şeyler mutlu etmeye yetiyor beni. Düşüncelerimin hayata geçmesine gerek yok hayallerimden geçiyor nasıl olsa.
13.04.2006
01:54
emre karabaş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.