DUYGULAR,
Beni çok mutlu ettin. Çok tşk. ederim. Sana sözlerim sitem değildi sadece, içimdekilerdi. İsteklerimdi. Sesini duymak çok hoş ama yeterli değil. Seni tanımama yeterli değil. Konuşmanlarda,sesinin titremesini, sesindeki vurguları ve ses tonundan sadece duygularını hissedebiliyorum. Ben seni izin verdiğin sürece daha iyi ve daha çok tanımak istiyorum. ve de bu izin verilişin geleceği günü beklemek istiyorum. Yazılarıma cevap vermiyorsan,anlatmıyorsan,bir sihrin bozulmamasını adına paylaşmak istemiyorsan haklı bir nedenin vardır diye düşünüyorum. Beklemesini bilirim. Mevlananın dediği gibi. ’Sabır acı bir meyvedir beklersen meyvası tatlı olur.’ ben açıklamaların güzel sonuçlar doğuracağına eminim.
Hissiyatım kuvvetlidir ve beni bugüne kadar yanıltmadı. Söylediklerin beni mutlu ederken benimle paylaşamadakların düşündürmüyor desem yalan olur. Sende bir şeyler var. Ama bu bir şeyleri kelimelere dökmek çok güç . Çünkü; bunların açıklamasını ben de bilmiyorum, sadece nedenini bilmediğim ve bana açıklanmayan bir hüzün var onu hissediyorum.
’Yaşam bu, saatin tiktikları gibi hep tek düze akıp gitmiyor. Kimi zaman insan yaşamak istemediği yaşanmışlıklardan, kimi zaman yaşayamadığı özlemlerinden dolayı hüzünleniyor.’ Aslında benim hissedipte kelimelere dökemediğim duygularını sen güzel açıklamışsın ama, sadece kelimelerle. Ben bu kelimelerin içini dolduran yaşanmışlıkları yada yaşanamayan özlemlerini dinlemek istiyorum ’Kelimeler mi hayattan çıkar, yoksa hayatmı kelimerden çıkar.’
İnsan neden içine kapanır? Çok şey sormak ve sorgulamak istiyorum ama yüreğim ’sus ,sorma’ diyor. Sormayacağım Sabrın meyvası tatlı olur demişti mevlana. Ben onun söylemlerine ve sana güveniyorum ve o günü bekliyorum ve bekleyeceğim de, bir gün sen geleceksin ve sana hüzün veren şeyleri benimle paylaşacaksın. ve biz o hüzün bulutlarının ardındaki, güneşi göreceğiz. Yada en azından görmeni sağlayacağım. buna inanıyorum. Ben sana hüzün değil, senin bana yaşattığın güzel duyguları, mutlulukları yaşatmak isterim. Farklı düşünmek veya farklı yorumlamak istemiyorum. Sen bir şeylerin bozulmasını istemiyorsan ben de o bir şeylerin bozulmaması adına içimdekileri saklayacağım. ama lütfen sende içine kapanma, bana yönel. Ve bana anlat, çözülebilecek bir şeylerse, beraber çözmeye çalışalım.İstersen hüznünü benimle paylaş. Ne dersin?