- 1226 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YALNIZLIK
Daha dünyaya gözümü açar açmaz hayatın ortasında buldum kendimi,bir öte bir beri savruldu yüregim,herkes en zarıf noktamda vurdu beni sevgimden...
Daha 11-12 yaşlarında kopup gelmiştim bu gurbet ellere,anne baba sevgisinden yalnızlığa...
Genç yaşımda kendi ayaklarımın üzerinde durmayı öğrendim tökezlediğimdede elimden tutacak kimselerin olmamasına rağmen.Herkese göre derdim varsa nedeni bendim derdim olursa gözyaşlarım akarsa suçlu bendim bu yüzden hep acımı yüreğime gizledim ama artık susma yüreğim...! Yeter ezildiğin.
Anladımki annem kadar kimse beni sevmiyor babam kadar kimse beri korumuyor onlar kadar beni kimse tanımıyor.Gözyaşlarım aksada bu acım dinmiyor, hiç bir sözüm bendeki bu yalnızlığı anlatmaya yetmiyor,her yeni gün diğerinin aynısı benim için yaşamak farketmiyor,sol yanımda bir boşluk bu yürek artık yalnız kalmak yaşamak istemiyor.
Dostum mu dedin bana? menfaatin neye dayanıyor?bak orda bir kaç dost arkamdan el sallıyor,kusura bakma kanka salla gitsin ,yalnızlık dediğin nedirki boşver at içine bitsin.Yalanda olsa bu hayat inanki gülmelisin belkide değişmediğin için böyle yalnız çaresizsin.
Kime anlatayım söyle kime anlatayım değişmelimiyim yoksa yalnızmı kalmalıyım.çareşizlikler içinde yolumu şaşırdım.Keşke yalnızlığımın farkına varmasaydım sahte dostları dost sanıp anlamasaydım sevgim bu kadar fazla olmasaydıda kanmasaydım ama artık çok geç...!
Biliyormusun nazlı güzelim seni inanki çok sevmiştim beni bir sen anladın sanmıştım sende yalnızlığa ittin.
Başını koyduğun an omzuma hissettiklerimi anlatamam inanki sana söylesene nazlım ne oldu sana.
Yinede sagol sahte sevgileri tanımama hayatın yalan olduğunu anlamama yardım ettin.
Neslihanım inanki olmuyor ne kadar bana nasihat etsende artık bu yürek söz dinlemiyor ama varlıgını bilmek çok güzel.
Çoçukluğumdan beri korkardım gerçekleri görmekten arkamı döner kaçardım ama bu sefer son nokta
artık yalnız sevgili yeğenim sırdaşım neslihanım,ahiret dotum can yoldaşım bekir caner kardeşim var. Onlar belkide beni terk etmeyecek elimde kalan tek sevdiklerim.Eger hayat olurda onlarda koparmak istersen benden al canımı dayanamam bu acıya ben...!
Gözyaşlarım akmayacaksın!
Ne kadar açırsa acısın yüreğim, konuşmayacaksın!
Sevgi yalan bir daha inanmayacaksın,
Bu son kez çaresiz kalışın bundan sonra sende acımayacaksın...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.