- 494 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FARKINDA OLMALI
Farkında yaşamalı insan hayatı; durdurabilmeli fırtınalarını yüreğinin. durup düşünmeli yaptıklarını-ki bilmeli kıymetini yaşadıklarının-. Ara sıra dönüp bakmalı yaşantısına. Sabahları uyandığında kendini neyin beklediğini bilmeli.Nasıl hareket etmesi gerektiğini zamanını ve sevgisini kim ya da ne için harcadığını düşünmeli.Değen şeyler için mi mücadele ettiğini sınamalı.Gerekirse tüm hayatını baştan sorgulamalı, cezalandırmalı yüreğini. Yanlış yapmışsa tüm hayatına yansıtmamalı hatasını. Ders almayı bilmeli, yeri geldiğinde ders vermeyi de... sağır olabilmeli bazen, susmayı bilmeli yeri geldiğinde.
İstedikleri için savaşmayı bilmeli insan.Mücadele etme gücüne sahip olduğunu hissedebilmeli.Ve bazen yenilmeli... yenilmeyi kabullenebilmeli.Kazanmanın, kazandıklarının kıymetini anlayabilmeli kaybetmeli ki... Sahip olamadıkları için üzülmek yerine sahip oldukları için şükretmeli.Eğer varsa bir aşkı sımsıkı sarılamlı ona.Herşeyin yalanlaştığı dünyada aşkını ayakta tutmak için iki bedende tek ruh olabilmeli.
aynaya dikkatlice bakmalı bazen insan.Gözlerinden yüreğine inmeli, kendi yüreğine... Ara sıra gökyüzünün incilerine çevrmeli başını.Yıldızlarla dertleşmeyi, onların ihtişamının seyretmeye değer oldunu bilmeli
dedim ya.Farkında yaşamalı insan hayatını.Zamanın telafisi yok, affıda.AŞK gibi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.