- 1778 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Gömdüm Bütün Duygularımı
Hani bana dedinya annemi gücün yetiyorsa çıkart toprağın altından, beni göm dedin ya; işte o an sana olan sevgimi gömdüm ve kendimi gömdüm o torağın altına. Çıkmam artık karşına, rahatsız etmem seni. Artık sesimi duyduğunda feryat, figan etmezsin.
Artık mutlu ol, sana senin yaptığın gibi yapacağım demiyorum. Ben sevdim seni ,ben terk ediyorum bir daha seninle açmıcam bu defteri. Bir daha adın anılmayacak ismimde, zikrimde şimdi git.Dualarım seninle Allah yar ve yardımcın olsun .
İçimde öylesine sıkıntılar varki; ne olduğunu ya da neden olduğunu ben bile bilmiyorum. Aslında biliyorum ama kabul etmiyorum işte. Seninle görüşmeyeli tam bir hafta oldu. Bu yazıyı buraya yazıyorum ama senin okumanıda istemiyorum açıkçası. Neden mi? anlamassın ki. Özledim seni. Ama bunu söylemek zor. Biliyorum sende özledin beni. Ama çok kırıldım be dünya tatlısı.İnşallah herşey istediğin gibi olur. Sen benim tutunduğum dalımdın, ama bunuda okuma bilme boşver gitsin.
Kapattım ben bu ölümsüz aşkı, gömdüm bütün duygularımı...
YORUMLAR
Çakdığın kalp bile olsa " Hırsız" Kelimesini sevmem. Daha doğrusu o manayı birine yakıştırmayı sevmem. Önce ismini sonra fikrini değiştir ve git konuş. Hangi çağın çocuğusun. Savaşmadan Viyana fetih olunur mu? İmlalar çok önemli. Kısa olsun diye sıçramalar yapmışsın. Yine de güzeldi. Allah'a emanet ol genç kardeşim.