- 1321 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
AL KENDİN ÖLDÜR
Sevgili;
Gecenin sessizliğinden çaldığım ne kadar çığlık varsa donattım isyanıma. Ellerimde kan izleri, gözlerimde gitmişliğinin gri gölgesi ve ruhumda sıyrıla sıyrıla beni yalnızlık uçurumuna sürükleyen sensizlik.
Ah, sevgili... Ne zaman ellerimde bir gelincik solsa, biliyorum ki ağlıyorsun. Biliyorum ki yine sancısı baskın çıkıyor ümitsizliğin. Öpülesi dudaklarından sızan acının tadına varmak nasipsizliğime kısmet olur mu bilmem ama bildiğim bir şey var ki, o da; ateşin tenime sıvadığı acının, yokluğun kadar acıtmadığıdır.
Sevgili,
Ellerini özledim. Dudaklarıma dokunan güvercin edalı ellerini... Bakışlarından yudumladığım aşka susuzluğum kuruttu beni. Beni anla, al koynuna yüreğimi. Verme sensizliğe, ağlatma aşkı. Tut yüreğimden süzül martılarla okyanus cüsseli sevgilere. Kaldır yeminleri aramızdan, bırak yalın kalsın aşk, gözlerimle sevişsin gözlerin, aldırma mahremiyetine karanlıkların. Güneş olsun günümüze yüreklerimiz ve yansın yüreklerimizde aşk.
Sevgili,
Cam kırıkları gibi batıyor yüreğime aşk ve aklımda, ellerimde solan gelincik... Acının, hasretin, zulmün ve kederin kuşatmasındayım. Ateşlerde yanmadayım... Verme sensizliğe beni, al kendin öldür.
k.t.
YORUMLAR
Sevgili,
Cam kırıkları gibi batıyor yüreğime aşk ve aklımda, ellerimde solan gelincik... Acının, hasretin, zulmün ve kederin kuşatmasındayım. Ateşlerde yanmadayım... Verme sensizliğe beni, al kendin öldür.
GEL EY YAR!!
BAK GÜLŞENİM BORAN KAR
SOLMASIN BU İLKBAHAR
VURSANDA EYLEMEM İNTİZAR
BULUNMAZMI DERDMİ ÇALACAK TAR
CİĞERİMDE NEFESİMSİN
SÖYLE SENSİZ NASIL YAŞARIM ZALIM YAR
ATEŞLERDE YANMADAYIM
SÖYLE ZALIM SENİ NASIL UNUTAYIM
BİÇARE GÖNLÜMÜ NEY/LE AVUTAYIM
DÖN GEL KURBANIN OLAYIM
VERME BENİ SENSİZLİĞE AL KENDİN ÖLDÜR
NEYLEYEM GÜLÜSTANI SENSİZ GAYRI ÇÖLDÜR
MİSAL-İŞİRİNEM GÖĞE SAVRULAN KÜLDÜR
ECEL BOŞA GELİR YOKLUĞUN ZATEN ÖLÜMDÜR
YOKLUĞUNLA YAKMA BENİ
SEN NEFESİMSİN AL NEFESİMİ BENİ SEN ÖLDÜR/ME
ÖLDÜR DİYEMEM SEVGİLİ
VALLAHİ ÖLÜMDEN KORKTUĞUMDA DEĞİL HA!!
YA İÇİNDE SENDE ÖLÜRSEN
TEK KORKUM BU İNAN ÖLDÜR DESEMDE İNANMA YALAN!!!!
MEKTUP GÜZELDE BABAM KARAMSAR ETTİN BENİDE YAZDIM AMA SONUNDA BAKTIM ÖLÜM, OLMASIN VUSLAT OLSUN YA.
NE YAZDIM BENDE BİLMİYORUM ŞİMDİ BAKCAM:)
SAYGILAR SELAMLARIM ÇOKCA BABAM ELLERİNDEN ÖPÜYORUM..BU MEKTUBUDA ALIP GİDİYORUM...
SAYFANA TANRIDAĞLARININ YILDIZLARINI GELİNCİLKERİNİ TÜM KIRÇİÇEKLERİNİ BIRAKIYORUM...