- 841 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Ah be yar…
Ona gitmeliydim. Kararım kesindi gideceğim dedim. Önce hayal kurmadım korktum sonra nefesini hissetsem yeter dedim. Tam olarak tanımıyorduk birbirimizi ama seviyor ve özlüyordum. Tanısın tanıyım istedim. Her şeyi göze almış ve çıkmıştım yola onun için vardım ben. Bilmediğim yolları karış karış öğretti özlemin bana. Saatler sonra yanındaydım. Çok bekletmiştim. Üşümüştü. Sonra kızdım kendime yanıma geldi benim sıcağımla ısınmaya çalıştı. Sonra iyi ki üşümüş dedim. Isınmaya başladı nefesini biraz biraz hissetmeye başladım. Hep baka kalıyordum ona ama o farkında değildi. Belki farkındaydı şaşkındı. Artık ısınmıştı ama hala kollarımın arasındaydı. Kalbime koydu başını. Çok hızlı atıyor dedi nasıl atmasın dedim içimden. Merak ettim onun kalbini dinledim. Dokundum ellerimdeydi yüreği. Tam olarak hissettim onu o anda. Aç mısın dedi evet sana açtım sana özlemdim sana hasrettim. Zaman çok çabuk geçiyordu isyanlardaydım içimden geri geri gitsin zaman diyordum nasıl gitsin ki! Zaman geçiyor sol gözüm isyanlarda çok ağrıyordu. Ağrısın dedim ağrısın ki uyumayasın. Sigarsını çekmeye başladı nefesini özlediğim sana içiyorum der gibi. İçim çok rahattı o vardı yanımda birde daha tanımadan nefesini hissettim. Nefesini hissetsem yeter demiştim ama yetmiyordu. Hala üşüyordu sarıldım ısındı uyumaya başladı. Gözümde uyku yok sol yanım sıcak gözüm ağrıyordu bir yandan acı içersinde bir yandan içim içe sığmıyordu. Mutluydum çok mutlu. Özlemime hasretime kavuştum nasıl mutlu olmam. Elleri artık benimkinden sıcaktı. Nefesini hissediyordum. O uyudu uyuyamıyorum ben belki de inanamıyordum hissettiğim omuydu diyorum. Oydu ta kendisi hayatımdı bidenemdi sevdiğimdi özlediğimdi. Maalesef sabah oldu. Gitme zamanı gelmişti beraber dönüyorduk ait olduğumuz yerlere. Onunla yolculuk yapmakta güzeldi. Her şey güzeldi onunla. Yolculuk yorucu olsa da hissettirmedim ona. Ellerini bıraktığım zaman üşüyordu. Dokundum yine üşümüşün ver ellerini dedim her zaman yanımda sen olmayacaksın dedi haklıydı ama o anda ben vardım..