pkk ve acılım
Bir terörist yedi milyon dolar ediyor.
PKK terör örgütü 1978’de kuruldu. Siyasi hedefi sözde Büyük Kürdistan’ı kurmaktı. Gücünü bölgedeki dini ve feodal yapı karşıtlığından, geri kalmışlık, yoksulluk ve cehaletten alıyordu. Türkiye üzerinde emelleri olan devletler destek veriyordu. Bu siyasi hedef ve güçle yola çıkan örgüt ilk eylemini 1979’da Şanlıurfa’da yaptı. Örgüt başı Abdullah Öcalan aynı yıl Suriye’ye kaçtı. Türkiye’nin savaş tehdidi üzerine 1998 yılında 20 yıl süreyle kaldığı Şam’dan çıktı ve 1999’da ABD tarafından idam edilmemek koşuluyla bize teslim edildi. Yargılandı. İdam edilmesine karar verildi ama Öcalan idam edilemedi. Çünkü AB ile ilişkiler çerçevesinde bu ceza kaldırıldı yerine ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası getirildi. Öcalan şimdi İmralı’da yattığı yerden örgütü idare ediyor. PKK terör örgütü ise hala hayatta, varlığını kanlı eylemleriyle sürdürüyor. Yurt içinde 1500 Irak’ta 2500 kişiyi bulan dağ kadrosuyla Şemdinli güneyi Hakurk, Basyan ve Avaşin bölgelerinde korkusuzca hedef gösteriyor. Örgütün dış destekleri devam ediyor ve liderliğini ABD ve İsrail’in desteğindeki Barzani yapıyor.
17 Ekimde harekat tezkeresi ordumuza verilmiş olsaydı dağlıca baskını olmayacaktı.17 eylül’de bir binbaşı harekat yapalım diye Özal’a dediği zaman Irak’a harekat yapılsaydı Aktütün,ketina, derecik, Dağlıca baskınları olmayacaktı.Dağlıca baskınından 8 Mehmetcik kaçırıldığı sırada hükümetin elinde tezkere vardı.Kaçırılan askerlerimizi kurtarmak için savaşmak yerine sayın Başbakan Erdoğan, “ben bu olayı 5 Kasındaki görüşmede başkan Bush’a anlatacağım.” dedi. Peki siz şimdi halkın iradesini mi Amerika’nın idaresini mi temsil ediyorsunuz?. Bunun adı halka öfke tohumu ekmektir. İtirafçı terörist İsveç’te yaşıyor.Ordan haber gönderiyor gazeteciler aracılığıyla haber gönderiyor.Kayseri alay Komutanı Alb.Cemal T. adam öldürdü şu kuyuya gömdü diyor.Ve kemikler bulunup ne kemiği olduğu araştırılmadan hemen tutuklanıyor.Öbür yandan sınır kapısına gelip “ben teröristim” diyor.Özel mahkeme kuruluyor etkin pişmanlık maddesi uygulanıyor.Fakat bu maddenin uygulanma şartı örgütten kaçıp devlete sığınması gerekir.Talimatla gelmişlermiş onun için serbest bırakıyorlarmış.Bakan tv ye çıkıp “bunlar Öcalan’ın talimatıyla geliyorlar.”.
Talimatı Öcalan değil Devlet otoritesi verir. Bebek katili denilen şahıs cezaevinden örgütü yönetiyor. “İmralı’da yatan Abdullah Öcalan, ‘“Burada, Suriye’den daha rahatım’’ diyor. Mart 99-Şubat-2005 arası verdiği demeçlere bakın; devlet kontrolünde mafyayı idare ediyor, nerdeyse Orta Doğuyu idare edecek”
Öcalan’ın talimatıyla gelen teröristlerle başlayan süreç alkışlarla karşılanıyor.Bunun anlamı Doğu’da otorite PKK’nın elinde demektir.devletin üstünde…Gelenlere devlet ya da dtp Doğu illerine yerleştirecekler.Para da verirler.Muhtar yaparlar sonra yandaşları kat kat artacaktır. Terörist başı,Öcalan Iraklı Kürt lider hakkında, "PKK’nin tasfiye edilmesini istediğini mi sanıyorsunuz? Aslında PKK’nin başı bugün Talabani’dir, Barzani’dir. Talabani benden daha pratik PKK lideridir." diye konuştu.” BU ÜLKENİN NAMUSLU VATANDAŞLARI BİR LOKMA EKMEK İÇİN GECE GÜNDÜZ DEMEDEN ÇALIŞIRKEN, BU KATİL TERÖRİSTLERİN KONFORLU YERLERDE KEYİF ÇATMASINI TÜRK MİLLETİNİN VİCDANI KALDIRMAZ “Anlayacağınız teröristlerin silahla yapamadığını devletimiz siyasetle yaptırmıştır.Bir bakıma PKK’nın doğuda sivil ordusu kurulacak.
Dağdaki teröristi indirmekle yok etmekle bu iş bitmez. Arkasında siyaset var.1984-1991 arası yıllar en karanlık dönemlerdir.Dağlıca baskınından sonra savaş kararı verildi ama uygulanmadı.Hükümet izin vermedi.Zaman geldi Irak’a girdik lakin dağları dövdük.Dağdaki teröristleri öldürmekle bitmez.Amaç; Irak’ın toprak bütünlüğünü korumak,Kerkük’ü işgalden kurtarmak,pkk ‘yı yok etmek,Irak kuzeyindeki Barzani’nin fiilen kurduğu kürt devletini yok etmek olsaydı ve bu görev TSK ya verilseydi biterdi. “TARİHTE BİR KURTULUŞ SAVAŞIMIZ VAR, BUNUN DOĞRULUĞUNU BİZE ANLATAN…”
Pkk Öcalan, lider kadro,para kaynakları ,yurt dışındaki siyasi teşkilatlar,Irak’tan gelen destek,dtp,ve dağdaki teöristlerden oluşur.Dağdakileri şehre indirmek demek silahlı gücü şehre indirmek demektir.Lider kadrodan kaç kişi yakalandı,kaç kişi dağdan inecek.? Açılım ile dagdaki teröristler vazgeçmez.Şehire silahsız olarak girer;kahramanlar gibi karşılanır,zamanı gelince önce muhtar olurlar devamı gelir zaten…Ama lider kadro hiçbir zaman dağdan inmez.Bu açılım da indiremez onları.
Körfez savaşında Özal Amerika ile işbirliği yaptığı zamanlarda Irakta Barzani tarafından pkk grupları oluşturuldu.Baskına gelip şehit verdirenler o zamanlarda kurulmuş grupdandı.(800 kişi). Özal her gün Başkan Baba Bush’la telefonla görüşüyor ve Amerika’nın Ortadoğu politikasını şekillendiriyordu. Birinci Körfez Savaşı bize güçlü bir PKK bırakmıştı.Hükümetin yaptığı Pkk yı yok etmek değil siyasete çekti.Tsk, o zamanlarda Barzani’nin kürt devleti kurması Devletimiz için tehdittir,operasyon yapılması şarttır diye açıklama yapmıştı.Genelkurmay açıklamasından yıllar sonra emekli olunca “biz bütün orduyla Kandil’e gitsek temizleyemeyiz.”dedi.Doğru değil.Dolmabahçe görüşmesi malum çok özel…Amerika Irak’a girdi fakat çıkamadı Hükümeti düşecek.Göze alamadılar.Bizim ordumuz alır.Çünkü vatan sağolsun diyen anne –babalarımız var.1988 yılında Saddam halepce’de kimyasak silah kullanması sonuca sayısı 500.000’ yaklaşan ıraklı Kürtler ülkemize göç etti.Körfez savaşından sonra Barzani’ye özerk kürt devleti kurdurdular.1988 yılındaki pkk sayısı ile 1991 yılındaki pkk sayısı arasında kat kat fark var.Saddam’dan kaçanlar pkk ya sığınınca haliyle bu sayı artar.akabinde Öcalan ile Barzani arasındaki antlaşma…1993 yılında Özal,Bitlis,Ersever,mumcu cinayetleri ile siyasetim yönü değişti.Mumcu ve Ersever terör,siyaset, küresel güçleri çözdülerdi.Özal zamanında amaç farklı olduğu için pkk ya siyaset eliyle silah verildi.Çiller ve Yılmaz zamanında terör şiddeti çok fazla arttı.Bu dönemde ise terörle savaşılmadı.Savaşıyormuş gibi göstererek pkk yı siyasete çektiler. PKK artık Barzani’nin de silahlı gücü oldu. AB ülkelerinde, PKK’nın siyasi cephe teşkilatına dokunan var mı, yok. Barzani’ye sığınan PKK’lı teröristlere dokunan var mı, yok
Bize bu toprakları hibe olarak mı verdiler? Hayır .savaşarak kazandık.Pkk dış devletlere büro,dernek,vakıf kurarak büyürken biz ne yapıyorduk.? “BİR YANDA AB-DTP-ÖCALAN, DİĞER YANDA HÜKÜMET-ABD-İSRAİL-BARZANİ, SARMAL TUZAKTIR BUNUN ADI… planları: PKK’NIN SİYASİ KADROSU DOĞU’DA MAHALLE MAHALLE GÖREVLENDİRİLECEKLER.GÜVENLİKTEN YOKSUN HALKIMIZI DEVLETE KARŞI KIŞKIRTMAK İÇİN ÖRGÜTLEYECEKLER. FİNASMANINI AVRUPA BİRLİĞİ “
“ORDUMUZLA HALKIMIZLA KARŞI KARŞIYA GETİRMEK”,
Ergenekon terör örgütü ise PKK nedir? Terör örgütü değil midir? Avrupa’daki siyasi cephesi nasıl serbestçe faaliyet gösterebilmektedir? Lider kadroları nasıl eli kolu serbest dolaşmaktadır? AB ülkelerindeki para trafiği bir engelle karşılaşmadan nasıl akabilmektedir? Siyasi iktidar gerçek terör örgütüne karşı mücadelede ne yapmaktadır? İşte bu sorular medyada yer almıyor, gündem oluşturmuyor, manşete çıkmıyor. Buna karşılık emekli General Veli Küçük terör örgütü üyesi ve üst düzey sorumlusu olarak kamuoyuna duyuruluyor, medya duayeni İlhan Selçuk ile terör yan yana getiriliyor, yasal bir siyasi parti başkanı Doğu Perinçek darbeci imajı ile veriliyor ama otuz bin canımızın katili PKK terör örgütünü elebaşısı Osman Öcalan Süleymaniye’de, Barzani himayesinde eli kolu serbest dolaşıyor, ekmek pişiriyor, fırıncılık yapıyor, 18 yaşındaki bir genç kızla evlendiği haberi manşet oluyor ve kimseden ses yok, kimseden ses çıkmıyor. Bunların anlamı nedir?
Emekli albay söyle diyor:” Bir teröristin yok edilmesinin maliyeti bize on trilyon Türk Lirası. Bu bizim harcadığımız. Ne yapmışız bu parayla, bir teröristi yok etmek için silah almışız mermi almışız ve de diğer masraflar. Peki teröristlerin harcadığı? Katil Öcalan diyor ki, yıllık gelirimiz 250 milyon dolar civarındadır. İnanın az söylüyor. Bunu bir milyar dolara kadar çıkarın. Peki, bu para nereye gidiyor?Peki ya kaçaktan gelen kara para, o nereye gidiyor? Elbet bu işten birilerinin menfaati olsa gerek!” Obama’nın Türkiye’ye gelişinin üç ana nedeni var; Birincisi Barzani Kürt devletini Erdoğan siyasetinin tanımasını sağlamak, Erdoğan-Barzani ikilisi üzerinden ABD’nin askerlerini güvenli bir şekilde Irak’tan çekmek ve nihayetinde PKK terör örgütünün eylemlerine son verip PKK’yı Barzani haline getirmek yani Büyük Kürdistan’a giden yolu silahsız Barzani(PKK) üzerinden açmak. İşte ihanetin son perdesi budur. “
Bu senaryo, yedi bin yıllık Türk devletini parçalama senaryosudur. Ama bu senaryo burada bitmez, sırada Ermeni var, Rum var, Yunan var, Yahudi var, Süryani var, Papaz var, Hahambaşı var, Patrik var, bu bitmez ta ki Türk devleti tarihten yok oluncaya kadar sürecek bu senaryodur.Öcalan bize gülüyor. ABD’nin “anlık istihbarat ve PKK müşterek düşman” söylemiyle yola çıkanlar PKK terör örgütünü etkisiz hale mi getirmiştir? Hayır
Türkiye’nin hapsolduğu coğrafyadan ve çıkmaza girdiği iç ve dış siyasetten kurtulabilmesinin çıkış yolu Irak kuzeyine yapılacak ve Barzani’yi hedef alacak bir sınır ötesi harekattan geçmektedir.
Bu Recep Tayyip Erdoğan’ı çok mu aradık acaba biz?
İlk defa bir Başbakan “Tezkere geçmezse memura maaş ödeyemeyiz” dedi.İlk defa ekonomi büyürken işsizlik arttı.İlk defa cari açık verilirken döviz kuru arttı.İlk defa bir Başbakan zam isteyen memura “IMF’yi ikna edin” dedi.İlk kez ithalat 100 milyar doları aştı.İlk kez cari açığın üstünde borçlanma yapıldı.
İlk kez Yunan kilise bankası Türkiye’de banka satın aldı.İlk defa domuz, kesimlik hayvanlar arasına alındı.İlk defa düşük faizli dış borç yüksek faizli iç borç ile ödendi.İlk defa bir Başbakan ve Dışişleri Bakanı, islamiyeti yok etmeye yemin eden bir Papa’nın heykeli önünde fotoğraf çektirdi.İlk defa bir Başbakan “Toprak satılıyorsa alıp götürmüyorlar ya” dedi.İlk defa bir cami kiliseye çevrildi.İlk defa kilise ve havralar imar planında yer aldı.
İlk defa bir Başbakan Yahudi düşünce kuruluşundan “Üstün Cesaret Ödülü” aldı.
İlk defa Türk askerinin başına ABD güçlerince çuval geçirildi.İlk defa bir Başbakan “bir dönem dini kullandık” dedi.İlk defa petrol kanunu ile yabancılara 50 yıllık imtiyaz verildi.İlk defa yabancı rantiyecilere vergi muafiyeti tanındı.İlk defa iletişim sektörünün tamamı yabancıların eline geçti.İlk defa tezkere ret edilmesine rağmen Dış İşleri Bakanlığı genelgesi ile silahlar Türkiye üzerinden geçti.İlk defa bir Başbakan İslam dünyasının sınırlarını değiştirecek BOP’un eş başkanı oldu.İlk defa bir Başbakan Müslüman Topraklarını işgal eden ABD askerlerinin evlerine sağ salim dönmeleri için dua ettiğini açıkladı.İlk kez İsrailli bir işadamına çok gizli bir şekilde 800 milyon dolar kaynak aktarıldı.İlk defa bir Başbakan yapılan ihalede önce uçak istedi ama sonra Mercedes’e razı oldu.İlk defa fındık üreticileri en büyük mitingi yaptı.İlk defa bir Başbakan Türkiye’yi pazarladığını açıkça itiraf etti.İlk defa tarımsal üretimde dış ticaret açığı ortaya çıktı.İlk defa bir Başbakan çiftçilere “Gözünü toprak doyursun” dedi.İlk defa kap kaç diye bir sektör ortaya çıktı.İlk defa zina suç olmaktan çıktı.
İlk defa bir Başbakan en fazla yurt dışına giden Başbakan oldu.İlk defa bir Başbakan “ Borç yiğidin kamçısıdır” diyerek borçlanmayı bir başarı olarak gösterdi.
İlk defa enflasyon %10 artarken pancar fiyatları 99 kuruştan 88 kuruşa indi.İlk defa çiftçi ve emekliden vergi alınması sözü verildi.İlk defa bir Başbakan Danışmanı Amerikalılara Başbakan için “ Bu adamı kullanın, onu rögara süpürmeyin” dedi.İlk defa GSMH artarken KDV tahsilatı yerinde saydı.
ÇOCUKLARIMIZ GELECEKTE BARZANİ İLE SAVAŞ YAPACAK, BU ÜLKENİN TAPUSU ABD’YE VERİLMEZSE EĞER!.
Çanakkale’den; ‘’size ölmeyi emrediyorum’’ diyen Gazi Paşa’dan, ölümü göre göre şehit olan Mehmetçik’ten utanıyorum. Terörü bitirmek umuduyla yanımızda çatışmaya giren ve Şemdinli’de şehit düşen 41 vatan evladından utanıyorum.
YORUMLAR
İşsizlil, fakirlik ve terörün güç kazanması ve siyasallaşması bu hükümetin karnasindeki zayıflardır. Diğer bütün başarılarına rağmen bu alanda başarı sağlayamazsa sonu olacaktır. Ekonomi için krizin bitmesini gözlemektedir. Terör meselesini de farklı metodla bitirmek için Açılım siyasetine baş vurmuştur. Bir yılı vardır başarmak için. Ya başarıp 0/0 60'ın üzerinde bir oyla tekrar iktidar olacak ya da silinecektir tamamen. Yazınız çok güzel lakin bu en umutsuz senaryo bence. Ya tam tesi olursa. Kim istemez kardeşlik gelsin. Hükümete ve barışı arayanlara bir şans vermek gerekir. Biraz daha itidalli olup, temkinli bir izleme yapalım diyorum. Emeğinize sağlık. Kutlarım. Paranın bir yüzünü apaçık gördük.
Tüylerim tiken tiken olu desem abartmış olurmuyum acaba
Mahallede evcilik oynar gibi devlet idaresi olurmu..........................................................................................................................................................................?