- 815 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
giriş cümlesini okuyunca dedim güzel bir yazı olsa gerek devam edince yazınızı okumaya ilk cümlenizle çelişir duruma gelmişsiniz . Hakaret ederek makale yazılmaz ..
Evet belki katılmıyorsunuzdur ama bunu daha iyi cümlelerle ifade edebilirsiniz . EVrim olayına gelince doğal seleksiyonu savunan darwinizm 19yy sonrarında çürütüldü hemde günümüze gelene kadar birçok kez.. Evrime inanır yada inanmaz dünyada şu an öyle teoriler dolaşıor ki aklımız yetmez.. Darvinden sonra modern genetik teorisi , lamaksizm , mitekondri evrim teorisi vs vs uzuyor liste.. Ne olursa olsun herkes herşeye inanabilir kimsenin haddine değil neye inanıp inanmadığı ..
Sizede bir tavsiye gerçekten okuyan insan ezberci değilse 19 yy yalanlanan bir teoriyi savunmaz gider 21yy aktif teorileri savunur yada çıkar kendi ortaya koyar ..
sevgiler
Tsukuyomi
Cesur yürekli kardeşim güzel bir yazı yazmışsın lakin kızgın bir anda yazmış olmalısın ki çok kelime ve yazım hatası olmuş. Öz olarak tamamen katılıyorum. Kardeşim şunu umutma ve kendini paralama. " Ne kadar bilirsen bil, bildiklerin karşındakinin anlayabildiği kadardır. Siyasi içerikli bile olsa edebi bir yazıda sen de hiddetlenmiş hatta hakaret vari isnatlarda bulunmuşsun. Daha sakin olu ve ogüzel öeneklemelerinizi daha fazla konuşturursanız mükemmel olacak. Allah'a emanet olun.