^^ İLgİnç TeorEM^^
^^ İLgİnç TeorEM^^
‘’Size garip gelebilir ama denizin en durgun hali tusunami nin gecenin en karanlık hali de şafağın habercisidir’’ yani hiç beklenmedik anlarda neler olabileceğini tahmin edemeyiz bizim yapmamız gereken araştırmak ve bilgiler arasında diyalog kurup birbirleri ile ilişkilendirip gerçeğe ulaşma çabası içerisinde olmaktır.
Peki ya ölüme çare bulunurda insanlar ölümsüzleşirse ne olacak bunu hiç hesaba kattınız mı?teoremde ölüme çare bulunduğu ve teknolojinin tüm imkanlarımızı sağlar hale geldiği tesbitinde bulunuyorum ve o zaman ne olacak kıyamet mi kopacak hayır işte o zaman yeni gezegenler keşfedilmiş olacak insanoğlunun yaşam alanı genişleyecek öyle ki insanların zihin ve göz güçleri gelişecek istediklerini görebilecek istediklerine anında sahip olabilecekler bu da bize cennette vaat edilenle aynı şey değil mi?hz adem e tüm bu imkanlar verildi yani o cennetle müşerrefti ama yanlış yaptı ve bu imkanları elinden alındı hz Adem in beyin gücü her şeyi kavrayabilecek nitelikte idi yani istediğine anında sahip olabiliyor istediğinin anında gerçekleştirebiliyordu hz adem bu imkanları kaybetti ve hz adem in nesli olan bizlerde bu hazır imkanlardan mahrum kaldık.yani insanoğluna bu imkanlar verildi her şeye sahip olma niteliğindeydi kısacası cennet te bize verilecek olan tüm imkanlar zaten verilmişti ama bu imkalar alındı ve insanoğlunun sıfırdan bir başlangıç yapması sağlandı böylece insanoğlu bir sınava tabii tutulacak ve sınavda başarılı olanlar cennet in imkanlarından yararlanacaklardı, bu sınavı kale almayanlar başarı olanağı elde edemeyenler de cehenneme gönderileceklerdi cennet zaten insanoğlunun elinde olduğundan onu arama ve ona ulaşma çabası içinde olanlar zaten cennetlerini bulacaklardı bunun için çaba sarf etmeyen insanlığa hiçbir faydası olmayan bir asalak gibi diğer insanlar üzerinden fayda sağlayıp boş işlerle ve zevkle bir hayat geçirenler ise cennete ulaşamayacaklardı. Peki ya bu cennetlik ve cehennemklik olan insanları nasıl ayırt edeceğiz ve ya cennete ulaşmak için neler yapacağız bunların cevapları yüce kitap kur-an ı kerim de bir bir anlatılmaktadır.ilk ayetinde dediği gibi önce temiz olacaz sonra da okuyacağız okumak demek çok geniş bir kavram içeriğindendir bunu kendimizde idrak edebiliriz yani ilim edinmek manasına gelen okuyunuz emri bizleri refaha ulaştıracak ilk yol olacaktır bu ilim edinme her alandan da olmalıdır allah cc bize bir beyin vermiş ve yapılan araştırmalar neticesinde anlıyoruz ki biz bu beynin sadece % de 3 gibi ufak bir bölümünü kullanmaktayız buda demektir ki beynimizin yarısını veya daha fazlasını kullanma yetisine sahip olduğumuz zaman her imkana sahip olabileceğiz.Kısaca cennet elimizde ama hazır vaziyette olmadığı için bizler bunun farkında değiliz demek ki vaad olunan cennete sahip olmamız için çalışacak ve gayret göstereceğiz neyse ki durum bununla sınırlı değil tabii yaradılışta belli bir miktarda insan yaradıldı ve bu insanlar doğdular yaşadılar öldüler reenkarnasyon denilen bir döngü ile tekrar var olmaya başladılar bu son din olan İslam dan sonra vukuu buldu yani İslam a kadar insanlar döngü içinde değildi bu zaman dan sonra bir döngü içerisine girildi yani hz adem ve ondan sonra gelen tüm insanlar hz Muhammed sav ümmeti olma şerefine eriştiler.basit bir ifade ile anlatacak olursam diyelim ki 100 milyar insan vardı bu insanlar çeşitli zaman dilimlerinde dünyaya geldiler yaşadılar ve öldüler bu İslam dinin gelişene kadar böyle devam etti İslam dinin den sonra bu zaman dilimlerinde yaşamış olan insanlar tekrar tekrar var oldular ve var olmaya devam ediyorlar ta ki izahını yukarıda yaptığım sonsuzluğun im kanlarına kavuştuğumuz o zamana dekte varolacaklar. sonra bu bahsi geçen 100 milyar insan nın hepsi var oluyor demiyorum çünkü cehennemle tanişacak olan insanlarda var bu insanlar reenkarnasyon denilen imkandan yararlanamıyorlar yani canlarını tekrar alıyorlar ama toprak dışına çıkamıyorlar bu yeraltında onlara birer cehennem azabı olarak dönüyor. Yani yeryüzüne toprak üstüne çıkamıyorlar ve toprağın en dibine iniyorlar ki orası da cehennem … bu anlattıklarımın birçoğunu bilim adamları günümüzde kanıtlamış durumdalar örneğin rus bilim adamlarının cehennemin yeraltında olduğunu iddaa etmeleri gibi ölüme çare bulunması einstein nin izafiyet teorisi ile ilişkilendirebiliriz, peki Moskova da tüm dünya bilim adamlarının ortak çalışma yaptığı zaman makinesinden haberiniz var mı bu makine tamamlandığında zamanda yolculuk mu yapacaklar bir nevi öyle denilebilir ama bu makine ile geçmişi bir vidio kaydı gibi izleyecekler ve kimin kim olduğunu geçmişte neler yaptığını insanlara sunacaklar yani herkes kendi cd sini alıp izleyebilecek bu makine reenkarnasyon denilen tekrar var oluşun bir ispatı haline gelecek. izafiyet yani görecelik kavramından bahsedecek olursak insanoğlunun zaman da yıprandığını ve yaşlanıp yok olduğunu idda eder yani ikiz olan kardeşlerin birini uzay mekiğine koyup atmosfer dışına gönderir diğerini dünyada bekletir bu uzay da olan kişi dünyanın dönüşüne uygun olarak dönmeye devam eder dünyadaki normal yaşamına dünya zamanı ile 10 yıl geçer ve bu ikiz kardeşleri dünyada buluşturur bu kardeşler arasında tam 10 yıllık bir zaman farkı olduğu bellidir dünyada ki en az 8 yıl daha yaşlı görünmektedir yani zamanla baş edebilir ve yaşlanmayı önleyip ölüme çere bulabiliriz bu anlattığım insan ömrünün uzanışı değil tamamen ölümsüzlük sonsuz var oluştur. tüm hastalıklara çare bulunur insan organlarının kendini yeniler hale gelmesi sağlanır ve insan beyni ile oynanıp genetik olarak insan tamamen iyi duygularla beslenmiş hale getirilir dünya sınavında başarısız olan insanlar ise toprak altında kalır ve reenkarnasyon orada bunlar içinde gerçekleşir yani ölmek ve anında tekrar dirilmek tir bu …yanarlar azap çekerler ölürler anında tekrar dirilirler tekrar azaba tabii tutulurlar ve bu kafirler için sonsuz azap olacaktır, iyi olanlar ise reenkarnasyonla var olurlar dünya bu iyi insanlarla dolar yani cennetliklerle bu cennetlik olan ameli salih insanlar da sonsuz bir mutluluk yaşamı elde ederler.
Biraz karışık anlattım umarım izah edebilmişimdir.yani bu iyi olan insanlar beyinleri temizlenmiş tamamen iyi duygularla doldurulmuş birer canlı haline gelecekler. Düşünün bu cennete olduğu gibi ve her istekleri olacak yani insanoğlu kendi cennetini kendi kuracak başta söylediğim gibi zaten ortada bir cennet vardı ama kaybolmuştu bunu tekrar oluşturmak yine bize düşecek sadece gerçeklerle birebir hayal etmeyi deneyin rüyaların hayallerin neden var olduğunu düşünün yeter.
‘’ HERŞEYİN EN DOĞRUSUNU ALLAH BİLİR’’
Teori bunlarla sınırlı değil her biri detaylandırılmış birer iç bilgilerdir kabataslak izah etmeye çalıştım anlatabildiğim kadar.. daha ayrıntılı olarak yazmaya çalışacağım bu İLgİnç TeorEM de çalışmalarımı sürdürmeye devam etmekteyim..
tüm okurlara saygılar
TOPRAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.