EfkarLı Raqıp(Yaban Versiyon)
Ragıp abi her zamanki gibi yine efkarlıydı.Sebebi yoktu genetik bir arızaydı bu…Hemen efkarını ölçmek için EfkarMetrenin yanına gitti kabloyu aldı ve poposundan içeri soktu. İbre her zamanki gibi 100 ü vurmuştu. Bu dereceyi her gördügünde Efkarına efkar katılıyor, sağda solda ne varsa kırıyordu. Bunun için efkarını ölçmeden önce yeni eşyalar alabilmek için biraz birikim yapması gerekiyordu.
Dışarı cıktı maksat efkar dagıtmaktı. Yolda birini durdurup saati sordu. 11 yanıtını alınca;
“YaLannn,Yalann söylüyorsunn” dedi. O kadar efkarlıydıki kendini bir ara yaban sandı.Sonra kendine gelip. “pardon bacım kusura kalmıyasın, bir an kendimi kaybettim özürrr dilerim” dedi…Ama,Bu konuşmalar , Bu ses tonu , Aniden çıkan kirli sakallar , göğüs kılları……
Artık O Bir yabandı , Hem yabandı hemde efkarlıydı. Bir an önce kendini Normanlara atmak istiyordu. O artık normanların ve normandaki Ayı, Keçi ve Geyik kardeşlerine aitti.Hemen arabasına atladı ve normancıyı dinleyerek normana doğru kırdı direksiyonu.Fakat cep telefonunda zil sesinde Feydi Tayfur-Emmoğlu vardı. Hemen zil sesini normancı yapmalıydı fakat telefonda normancı yoktu.Hemen direksiyonu 10 derece doğu meridyenlerine kırdı. Ve bir internet kafeye girdi , hemen telefonuna bLuetooth ile normancıyı attırdı.Sonra normancıyı dinleyerek mutlu ve huzurlu bir şekilde normana geri döndü.Gayet Relaxtı.
Fakat günler geçiyor , artık normancıyı dinleye dinleye ne Arabada akü nede teLefonda şarj kalmıştı.Hemen yan normandaki bekçinin kulübesinden çaktırmadan kaçak elektrik çekti. Ve normana 30+1 ses sistemi kurdu.Artık normandaki tüm canlılar alemi ve normana pikniğe geneln tüm insanlar normancıyı dinliyordu…
Günler ve aylar birbiri ardını kovalıyordu.Raqıp abi kendine hiç bakmıyordu.Kılları ve sakalları birbiriyle karışmış bir bütün haline gelmişlerdi, bir hayvandan farksızdı. Artık normandaki tüm dişi hayvanlar Raqıp abiden hoşlanmaya başlamıştı.Çiftleşme mevsimi geldiginde hepsi Raqıp ağabeyin kulübesi önünde sıraya geçiyorlardı.Fakat raqıp abi hayvan kardeşleriyle böyle bir şeyi asla düşünemezdi.Artık söylediği “İnsanlarla sevişmeye yeğlerim “ sözünden utanç duyuyordu.Hemen abdest alıp tövbe etti.Sakal tıraşı olacaktı, Fakat jileti aylardır kullanmadığı için jileti pas tutmuştu. Hemen şehire jilet almaya gitti fakat marketçi yaban Raqıpı görünce Tarih öncesi çağdan gelen bir yaratık sanıp polisi aradı. Hemen polisler olay yerine intikal etti. Ve Raqıpı karakola götürdüler. Orada kılları kesildikten sonra insan olduğu ortaya anlaşıldı ve deRhaL serbest bırakıldı. Raqıp ağabey hemen normana kulübesine geri döndü. Artık dişi hayvanları yanından rahatça geçebiliyordu…
YORUMLAR
orman müh. okuyorum.ve çevremdekiler bizlerle hep "aman ormancı canım ormancı "yada "normancı" diye dalga geçerlerdi, sevmezdim hiç yaban karakterini...ama beni çok eğlendirdin..kalemin daim olsun arkadaşım...