- 790 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
PARTİ KURUYORUMMM
Parti Kurmak Artık Şaka Gibi Bişey
İsteyen istediği partiyi kurar ve istediği adamları da kendi istediği mertebeye getirir. OH NE ALA NE DE HOŞ.
Bende bir parti kuruyorum ama zararsız çünkü hayalden. Ne yapayım benim arkamda zengin iş adamları yok ki para karşılığı onlara makamlar söz vereyim. Ve gerçekte var olan ama gerçek dışı bir parti kurayım.
Aslında iyide rant getirecek bir iş bu;
Ama dedim ya sermayem yok. Ha eğer sermeye laftan ibaretse onda bir sıkıntım yok. İcraatsa onda hiç sıkıntım olmaz.
Amma velakin çevremde oğullarına kızlarına il ya da ilçe başkanlığı verebileceğim iş adamlarım yok.
Kadınlarla konuşmaktan aciz kadınlar, il veya ilçe teşkilatların da kadın kolları başkanlığı yapıyorlar.
Topluma mal olmuş ama bir telefon numarasını vermeye çekinen bir bayandan nasıl bir kadın kolları başkanlığı beklenir bilemem.
Tabi ne kadar ekmek o kadar köfte misali görev paylaşımı yapılırsa partiye kattığınız para miktarına bağlı rütbe alarak işin içine riya girerse olacağı bu.
Bastır parayı al makamı. Önemli değil iş yapabileceğine ya da yapamayacağına kimse bakmaz. Yeter ki paran olsun
Biz bu mantıkla daha çok kağnılarla yola çıkarız ve yolda kalırız.
Yok, arkadaş benim partim rüyada da olsa, içinde riya olmayacak en azından.