- 1043 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKA DİLEKÇE...
YA AŞK,YA AŞK
ya aşka mecbursan ve aşk ölü toprağı altındaymış gibi yorganlara sarılıysa...ya aşk varda yıllarca yaşayıpta hayatın sırları arasında nefes alamamaktaysa...ya aşk varda...aşk yılların arkasında kaldıysa ve sen hala aşık olduğunu bilip te yaşayamıyorsan...
hayatın şartları koyun koyunayken sen arkanı dönüp uyuyorsan...ve aşk artık konuşmuyorsa....aşk varda ya aşk yok olmaya yüz tutmuşsa....yol alıyorsa artık acılara ....koynundayken dokunamıyorsan aşka...ve aşkın hayalini yaşıyorsan gözlerin kapalı başka dünyalarda....ve sır kalıyorsa hayatında....ama sen hala aşka mecbur onunla yaşıyorsan...hayatın dalları sarmışsa etrafını sımsıkı da sarmaşıklar kuruyan dallarıyla sarıyorsa kalbini sımsıkı ve artık nefes alamıyorsan...
aşk neden saklanır...sen hiç saklanan aşkı yaşadınmı ki...sen hiç yıllara meydan okuyan aşkı tanıdınmı...gelip geçiçi aşklar dan kaçamaklarla yaşadığın gizli dakikalardan ve hayat savunmalarından başka ne yaptın aşkla...dokundun ve bıraktın...tatdın ve unuttun...yine tatlı bir aşk daha yaşadın ve yok oldun...ama ben saklı aşkın içinde yaşıyorum...yıllarca koynunda yaşadığım aşk şimdi saklanıyor ve hayatımı karartırıyor...ama onsuz yaşayamayacağımı biliyorum..ve biliyorum ben en büyük aşkı kalbimde yaşıyorum...
hayat ...şimdi sen anlat bana...şimdi gönder o düşlediğin aşkı da belki tazeler hayatımı...benim hayatım aşkla yol alırken aşkla son buluyor acıların biriktiği bir kuyuda...ve en derinlere iniyorum karanlığa ...şimdi ben nasıl çıkıcam bu kuyudan..hadi söyle şimdi o aşka .çıkarsın beni kuyudan salsın yine....mutluluk dolu aşk kuyusuna...hadi herşey rüya de bana ,de bana....aşk de bana ...herşeyi çözer de bana...her yüreği değiştirir...de bana....desene desene....
16,10,2008,_______________dilekçe..........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.