- 665 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ARADI BENİ...
Kaçıncı yüzyıldayım bilinmez ,yüzyılında olduğum açık, hangi zaman içindeyimki kendimi sende kaybetmişim postmodernizmin doruklarındamıyız yoksa yontma taş dewrindeyim hıııı:) bilinmez, sade bi yaşama doğru koştuğumu hatırlıyor gibiyim neden kolumdan çektin, ki ucurumlara götürdün beni elimde sıcakliğini hissettiiğim her gecede kapalı kapılara dayadım sırtımı ucsuz bucaksız kapılara,neden ne sorunum vardı ki yaşamak güzel dediler hadi git üstüne ve kimi elinden tut getirde hersey haledilir dediler haa bu arada kavramlara bırakirken kücük cocukların mısır tarlasına bırakıldığı gibi boğularak öldüm.Ezgine bıraktım kendimi yaralarım sensizdi ben sana yaralıydım sen ise bana merhem değildin ha bu arda beni sewiyordun ikimizde ıslanmıştık sezsiz gölgenin içinde.Hep sessizce ağlardın nedeni bilinmez bana bile açıklamazdın tıpkı dün gece gibi arayıp ağladın,üzüldüm sana ve ağladım sana sonra uyudum keşke uzun zamandan beri armamiştın ya aramasaydın, bi tekrarın içindeyiz sana destek kendime merhem olacak kadar ayakta değilim yine dinleyemem soner arıcanın ayrılık parçasını yada içemem senin için her gece kapandiğim ama kapısını kapatamadiğim odada seni beklerken kapıldığım dumanın renginde bi profilini çiziyorum içinde sen varsın ve çizdiğim şey sana koşmuştumya onu çizmek istiyorum o gün yanlız ve mutluyduk, ayrılık geldi çaldı kapımızı korkarak kapıldık aşka ve çok yazık ederken yanlızlığın diplerinde kahkahanı aramak zorunda kaldım, sana ihtiyaç duyarım.’YANLIZ Bİ YAĞMURUM NERYE DÜŞECEĞİMİ BİLMİYORUM’ birakırsam bedenimi sana ağlayacağimi biliyorum yerçekim kuvveti beni beklemekte çünkü;toprak yağmura hasret inadına çekiyor beni ağlatmak ister,sana benzetiyorum her gece ama her gece inadına inadına ağlattın beni hala buna hazırsın YETER.....