- 507 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FETHİYEDE BİR ŞAHESER
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
FETHİYE’DE BİR ŞAHESER
Yöre kalkınması ülke kalkınmasının en önemli mihenk taşıdır.
Kolektif çalışma ile vücuda getirilen eserler sürekli kalıcı olur. Yatırımın en iyisi insana olan yatırımdır. İnsana yapılan yatırımlar insanımızı gelece hazırlayan tesis şekline dönüşerek inşa edildiğinde "İnsanın kendinden emin." olmasını sağlar.
Yarından emin olan insan hızla başarıyı yakalar.
Türkiye’nin en büyük ihtiyacı olan "Ara Eleman." Açığının ilçemizde de oldukça fazla olması nedeniyle;
FETHİYE ESNAF VE SANATKÂRLAR ODASI BAŞKANI MEHMET SOYDEMİR
YÖNETİMİNİ TOPLAR, ESNAFLARIMIZLA BİR DURUM DEĞERLENDİRMESİ YAPAR...
YÖNETİMİNDEN BEKLEDİĞİ DESTEĞİ FARKEDİNCE;
“VİRA BİSMİLLAH.” DİYEREK YOLA ÇIKAR.
YER TAHSİSİ ARAYIŞINA GİRER... ŞEHRİ BAŞTAN AŞAĞIYA TARAR. EN UYGUN YER OLMALI Kİ; EĞİTİME GELECEK İNSANLAR; EĞİTİMCİSİYE, EĞİTİLENİ İLE BİRLİKTE FİZİKİ BİR PROBLEM OLMADAN SADECE EĞİTİM YAPABİLSİNLER.
PARK YERİ DERDİ OLMAMALI, GÜRÜLTÜDEN ARINMIŞ OLMALI, GENİŞ BİR DİNLENME ZEMİNİ OLMALI Kİ; VERİM YÜKSEK OLSUN...
BU DÜŞÜNCELER İLE YER ARAYIŞINA BAŞLAR...
Fethiye’de; hazineden 4600 M2’lik alan "Eğitim Merkezi Yeri." Tahsisi yapılır. Muğla Valiliği’nde; "2010 - 2011 Eğitim ve Öğretim." Yılına yetiştirilmesi şartıyla; "FETHİYE ESNAF VE SANATKÂRLAR ODASI MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ." İçin protokol yapılır.
Merkezin inşası için ilk adım atılır. Protokol Tarihi: 03 Kasım 2006...
TARAFLAR;
MUĞLA VALİLİĞİ İLE FETHİYE ESNAF VE SANATKÂRLA ODASI…
Tam bu noktadan sonra; seri bir şekilde alt yapı hazırlıklarına başlar; SAYIN SOYDEMİR...
BAŞARACAĞIZ, BAŞARACAĞIZ, BAŞARACAĞIZ...
DÜSTURU İLE MERDİVENLERİ ADIMLAMAYA BAŞLAR.
KOLAY DEĞİL;
AYDIN, DENİZLİ, BURDUR, MUĞLA MERKEZ, UŞAK, AFYON, DENİZLİ, MANİSA, BALIKSİR, ÇANAKKALE GİBİ EGE BÖLGEMİZİN VE BÖLGEMİZE KOMŞU OLAN MARMARA İLLERİMİZİN (İSTANBUL, BURSA VE İZMİT HARİÇ) HİÇ BİRİNDE OLMAYAN…
BÖLGEMİZDE İZMİR’İN DIŞINDA HİÇ BİR İLİMİZDE OLMAYAN, KARADENİZ BÖLGEMİZDEKİ (SAMSUN VE TRABZON HARİÇ) İLLERİMİZDE BULUNMAYAN, DOĞU ANADOLU BÖLGEMİZDE (MALATYA VE ERZURUM HARİÇ) HİÇ BİR İLİMİZDE BULUNMAYAN…
İÇ ANADOLU BÖLGEMİZDE ANKARA, SİVAS VE KAYSERİ İLLERİMİZİN DIŞINDA HİÇ BİR İLİMİZDE OLMAYAN…
GÜNEYDOĞU BÖLGEMİZDE DİYARBAKIR VE GAZİANTEP İLLERİMİZİN DIŞINDA BULUNMAYAN, AKDENİZ BÖLGEMİZDE ANTALYA MERSİN VE ADANA İLLERİMİZİN HARİCİNDEKİ İL MERKEZLERİMİZDE BULUNMAYAN DEV BİR TESİS İÇİN YOLA ÇIKMIŞTIR MEHMET SOYDEMİR VE EKİBİ...
İNANMAK BAŞARMAKTIR...
NİHAYET TATLI BİR YORGUNLUK;
2750 M2’lik kapalı alanda; 4 Adet idare binası, 300 M2’lik Yemekhane, eğitim derslikleri, uygulama atölyeleri ile 20 Derslik inşası tamamlanmış, zamanından evvel tesis hizmete hazır hale getirilmiştir.
850 Öğrenci kaydı yapılmış, (Toplam öğrenci kapasitesi 1300) geleceğe yatırımın en güzel örneği "Ülkemize örnek teşkil edecek şekilde." Yarınlara daha güvenle bakılması için hizmete sunulmuştur.
"Hedef; şimdi: Çırak, kalfa, usta yetiştirmek... Geleceğe; esnaf ve sanayici yetiştirmektir.”
Bu düşünceler ile; "Fethiye’nin en önemli bir tesisi."
ESNAF VE SANATKÂRLAR ODASI MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ." ODA BAŞKANI MEHMET SOYDEMİR VE ONUN BAŞARIYA İNANMIŞ ÇALIŞMA ARKADAŞLARI İLE TAMAMLANMIŞTIR.
FETHİYE’DE İNSANA YATIRIMIN EN ÖNEMLİ MERHALESİ İLE BİR "ŞAHESER." MEYDANA GELMİŞTİR.
Kıymetli Fethiyeliler; eserimizin kıymetini bilip, önemini anlayalım diye; diğer illerimizden bahsettim.
Ülkemizin; nüfus yoğunluğu açısından 3. Büyük şehri; sanayi bakımından 5. Büyük şehri olan İzmir’de bu ayarda olan sadece bir tane tesis vardır.
BU İLÇE İL OLMAYI HAKETMİYOR MU?
YAPILACAK BİR İŞ DAHA VAR;
İLÇEMİZE "ULUSLARASI KONFERASN VE KONGRE MERKEZİ." KAZANDIRLMASI DEMEK TURİZMDE ANTALYA’YLA AYNI HİZAYA GELMEMİZ DEMEKTİR...
DÜNYADA EN FAZLA KIYI ŞERİDİ UZUNLUĞU OLAN,
DÜNYADA; ORMAN, YAYLA, OVA, DENİZ, DAĞ TURİZMİ AÇISINDAN EŞSİZ OLAN İLÇEMİZE "ULUSLARASI KONFERANS VE KONGRE MERKEZİ". ARTIK BİR İSTEK DEĞİL GEREK OLMUŞTUR...
BUYRUNUZ FETHİYELİLER; TÜRKİYEDE SADECE ANTALYA’DA BULUNAN BÖYLE BİR MERKEZİ "SANAYİ VE TİCARET ODAMIZIN." DEĞERLİ BAŞKANI AKİF ARICAN’IN LOKOMOTİFLİĞİNDE İLÇEMİZE KAZANDIRALIM...
MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİNİ İLÇEMİZE KAZANDIRAN BAŞTA; FETHİYE ESNAF VE SANATKÂRLAR ODA BAŞKANI SAYIN: MEHMET SOYDEMİR OLMAK ÜZERE, YÖNETİMİNE VE BU İŞİN YAPILMASINDA BİR KÜREK HARÇ KADAR EMEĞİ GEÇEN FETHİYELİLERE SAYGILAR SUNUYORUM… ONLARI YÜREKTEN KUTLUYORUM...
İLÇEMİZ İL OLMAYI HAKEDİYOR…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.