- 558 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYANIN EN KİBİRLİ KIZI
DÜNYA’NIN EN KİBİRLİ KIZI
- Neyine güveniyorsun? Bu bilgiçlik, bu dünyayı ben yarattım tavırları neyin nesi? Çok mu güçlüsün hayat karşısında? Çok mu güzel ve çekicisin de herkes senin peşinde? Hayır, tabii ki. Sende ki sadece kibir. Evet, kaprisli ve kibirlisin. Aydın sanıyorsun kendini değil mi? Ne kadar salak olduğunu bir fark edebilsen, kendinden utanırdın. Ya beni iyi dinle ve yardımımı kabul et ya hep aynı aptal olarak kal. Güzel giysilerine boyuna posuna mı güvencen. Senden menfaatlenmek isteyen üç beş arıyı yar mı sandın da şiştin
Gün akşama telefonuyla oynayan, kültürlü görünmek için yalandan yanında kitap taşıyan, erkekleri peşinden koşturmaktan başka heyecanı olmayan, Kulağından egosunu tatmin edecek söz ve müziğin dışında bir şeyin beynine gitmesine izin vermeyen bir salaksın. Senin şehvetli nefislerden başkasının işine yarayacağını sanmam bu halinle. Görüntün var, ruhun yok. Değerlerin yoz. Sevgin sadakatsiz. Sen kadın gibi kadın bile olamıyorsun. Özgünmüş, Bir tek sen mi özgünsün? Bir tek yatma işine mi yararsın? Beni sevdiğini söylüyorsun. Tarif et, göster sevgini. Çıkart cep telefonunu. “ Murat beni arama” de. “ ben Ahmet’i seviyorum, Biz sözlendik” de. Sil diğer bütün aptal numaralarını. At telefonun kulaklığını. Beni ve dünyayı dinle biraz. Zor değil, ben sana yardım ederim. Haydi dediklerimi yap. Çıkarsana telefonunu. Sevgin yetmiyor aşkım. Aşağılandığını mı düşünüyorsun? Zaten hiç yükseklerde olmamıştın ki? Tam olarak istediğim gibi olamasan bile kadın gibi davran ya da defol git yanımdan.
Aptal aptal bakan yüz ifadesi değişmişti üniversiteli kızın. Gözlerinden akan birer damla gözyaşı, göz makyajını akıtıp palyaçoya benzetmişti kızı. Ne kalkıp gidebiliyor, nede Ahmet’in dediklerini yapabiliyordu. Düşünme özürlü dar beyni, kendisini yaşadığı durumdan kurtaracak hamleleri attıramıyordu. Onun şok hali devem etmekteydi. O güne kadar kimse süslü maskesinin altına bakıp, gerçekleri yüzüne çarpmamıştı. Kendisi bir maşrapaydı, kazan olması isteniyordu. Birkaç soru daha sordu Ahmet. O sadece bozulan makyajını tazeliyordu. İlk durakta tren den inen Ahmet güç, irade, asalet nedir gösteriyordu. Delice s ediyordu. Çünkü güzellik ve aşk solucu güzel huy ve erdem kalıcıydı.Sevmesine rağmen, dünyanın en kibirli kızını yerle yeksan ediyordu.
YORUMLAR
Bu kızın ya da bunun gibi erkeklerin yerinde hiç bir kadın ya da erkek olmak istemezdi sanırım. Çünkü birine AKILSIZ, APTAL, KİBİRLİ denmek kadar ağır herhengi bir hakret sözcüğü var mıdır dünyada. Ben hiç sanmıyorum.
Keşke hepimiz kadın gibi kadın, adam gibi adam olabilip, kibir denen o rezil duyguyu atabilsek yüreğimizden.
Güzel bir yazı idi. Saygılar
Gözleminize ve aktarımınıza teşekkürler Engin Bey.
''Çoğunluk öyle, şimdiki nesil böyle'' diye diye yanlışı kabul etmelerine üzülüyorum bazen. İkili ilişkilerde yüzeyselliğin çok derin yaşandığı nice ''göstermelik arkadaşlıklar'' var.
Bazı gençlerin sadece tlf. ile konuşacağı, mesajlaşacağı ve dışarıya, diğerlerine öyle görünmek uğruna kurdukları ilişkiler var. Biraraya gelindiğinde iki kelime çıkmıyor, konu diğerleri oluyor. Yaşam sert, zor, rekabetçi, hızlı, hele büyük şehirlerde. Mahalleler geri gelmeyecek kabul, çok göstermelik olursa iletişim, yaşamın mağaza vitrininden farkı ne olur ki?
Teşekkürler.
İnşaallah bu fırtına ikisinin de gözünü açar.
teşekkürler.
Konuşmalar tıpatıp aynı olmamakla birlikte gözümün önümde cereyan eden gerçek bir olayı paylaştım. Emin olun durum daha sert, gergin ve nazikti. Nihayetinde beş dakikada koptu. İlginize ben teşekkür ederim. Siz çok okuyan bir insansınız. Görüşleriniz benim için o açıdan ayrı bir önem ifade ediyor. Sağolun değerli vaktinizi ayıdığınız için. Allah'a emanet olunuz. Saygılar.