DAHA YİRMİSİN'DE
Hayatın kıyınsındayım;Yaşamın başında,daha yirmisin’de bir genç.
Ne kadar ağır,daha hayatın ortasına gelmeden,bu denli yaşanmışlık ve de
zor olanı başarma mücadelesi,yaniii zormuş kalp yarası.
’ASİ ve MAVİ’yaşanırmış hayat kimi zaman hırçın rüzgarlarda,
depremlerle,yaralı kimi zamanda,maviliklerde,mutlulukta bir hayalin ortasında,
bir bulutun üzerindey’miş gibi özgürce yaşanır sevdalar...
Daha yirmisin’de bir genç ,yaşamın başında, yorgun ,yüreği kırık,
hayatın kıyısında ,yaşamın başındayım.
Kıyılardan başlıyorum yaşama,tökezlesemde ben maviliklerde yaşıyorum,
bu hayatı..
MUTLU-MUTSUZ ama (ÖZGÜRCEE)...........
YORUMLAR
Bir arkadaşıma ilettiğim alıntıyı size de aktarayım.
İranlı şair; ''Aşka uçma kanatların yanar''
Mevlana ; '' Aşka uçmadıkça kanatların neye yarar''
Yaşamı insan gibi yaşamak için kanatların yanmasını göze almak gerek, bazen kıyıda, bazen denizin ortasında... Ama ne olursa olsun sıradanlık dışında uğraşan, didinen, çabalayanların kanat çırpmaları ve katedecekleri yollar hep farklıdır.
Güzel bir yaşam diliyorum size, yaşama uçmak az şey değil. Yorulup ta dinlenmek ister insan, bu yazılar moladır uzun yolculuklarda.
Dediğiniz gibi ''daha'' ''henüz'' yirmisindesiniz...
İyi yolculuklar.
Gerçekte kimse özgür değildir. Çünkü Demokrasi gönüllü kölelik düzenidir. Kapitalizm materyali ile insanların emeğini ve aklını çalmıştır. Yine de yaşınız itibarı ile pembe dünyada yaşıyor olmanız normal. Dilerim hep o maviliklerde kalırsınız. Allah har'a düşürmesin kimseyi. Güzel bir yazıydı kutlarım.