ARAPLAR MI HAİN? HAİNLER Mİ ARAP?
BİLİNDİĞİ GİBİ TOPLUMUMUZDA KALIPLAŞMIŞ ŞÖYLE BİR CÜMLE VARDIR:
ARAPLAR BİZİ ARKAMIZDAN VURDU.BU KAVRAMLAŞMIŞ CÜMLEDEN YOLA ÇIKARAK
EĞER ARAPLAR OSMANLIYI ARKADAN VURMUŞSA BUNUN ADINA GERÇEKTEN HAİNLİK DİYEBİLİRİZ.FAKAT HAİNLER ARAP IRKININ TAMAMI DEĞİL,İHANETİ GERÇEKLEŞTİREN ARAP IRKINA MENSUP MÜNFERİT ŞAHISLARDIR.OLAYLARA KATEGORİK DEĞİLDE ANALİTİK YAKLAŞMAK HER ZAMAN DAHA SAĞLIKLI SONUÇLAR ELDE ETMEMİZİ SAĞLAYACAKTIR.
BURADAKİ AMACIMIZ,ARAPLARI KUSURSUZ İLAN EDİP,TEMİZE ÇIKARMAK DEĞİLDİR.AMACIMIZ,GENELLEMEDEN KAYNAKLANAN TOPYEKÜN SÜPÜRÜCÜLÜĞÜN
YANLIŞ BİR YAKLAŞIM OLDUĞUNUN ALTINI ÇİZMEK VE BU GİBİ MİLLETLER ARASI
KİN DUYGULARINI KÖRÜKLEYEN SÖYLEMLERİ TERKETMENİN GEREKLİLİĞİNİ
VURGULAMAKTIR.
TABİR CAİZSE ARAPLAR BİZİ ARKAMIZDAN VURDU FİLMİNİN BAŞROL
OYUNCUSU,HÜSEYİN BİN ALİ İSMİNDE BİR ARAP MİLLİYETÇİSİDİR.HÜSEYİN BİN ALİ NİN
AMCASI,O YILLARDA MEKKE EMİRİDİR.HÜSEYİN BİN ALİ MAKAMI ELE GEÇİRME PEŞİNDEDİR.
NİHAYET AMCASI ÖLDÜKTEN SONRA SULTN 2.ABDULHAMİTTEN KENDİSİNİ MEKKE EMİRİ
YAPMASINI İSTER.BU İSTEĞİ SULTAN TARAFINDAN REDDEDİLİR.SULTAN BU REDDİ,HÜSEYİN BİN ALİ NİN FİTNECİ YAPISINI BİLDİĞİ VE İNGİLİZLERLE İŞBİRLİĞİ İÇİNDE OLDUĞUNU ÖĞRENDİĞİ İÇİN YAPAR.VE BUNDAN SONRA HÜSEYİN BİN ALİNİN KİNİ BAŞ GÖSTERİR.
İTTİHATÇILARIN 1908 YILINDA SULTANI TAHTTAN İNDİRİP İKTİDARI ELE GEÇİRMESİYLE
BİRLİKTE ARTIK HÜSEYİN BİN ALİ MEKKE EMİRİ ŞERİF HÜSEYİN OLMUŞTUR.ŞERİF HÜSEYİNİN AMACI,ARAPLARI TEK BİR ÇATI ALTINDA TOPLAYIP,HALİFELİĞİ OSMANLIDAN GERİ ALMAKTIR.ŞERİF HÜSEYİN TARAFTARLARI CAHİL VE PARAYLA SATIN ALINMIŞ OLAN ÇÖL BEDEVİLERİDİR.ZATEN HAYDUTLUK MESLEKLERİ OLMUŞTUR.ŞERİF HÜSEYİN MÜSLÜMAN ARAPLAR TARAFINDAN ASLA TASVİP OLUNMAMIŞ VE TARAF EDİNEMEMİŞTİR.SONUNDA ŞERİF HÜSEYİN İNGİLİZ DESTEĞİNE KARŞILIK,FİLİSTİNİ YAHUDİLERE İMZASI ÜSTÜNDE PEŞKEŞ ÇEKMİŞTİR.BÜTÜN BUNLARI MİLLİYETÇİLİK ADINA YAPMIŞTIR.
TÜM BUNLAR TARİHİ BİRER MALUMATTIR.ŞERİF HÜSEYİN GİBİ İSLAM KARDEŞLİĞİ
FİKRİNDEN YOKSUN BİR ŞAHSİYET,ASLA ÜMMETİN VAHDETİNİ BENİMSEMİŞ,MÜSLÜMAN ARAPLARIN TİMSALİ OLAMAZ.MÜSLÜMAN ARAPLARDA BİR HAİN YÜZÜNDEN BİN HAİN DAMGASI YİYEMEZ.BELİRTTİĞİM GİBİ AMACIMIZ ARAP MİLLİYETÇİLİĞİ YAPMAK DEĞİL,
ÜMMETİN VAHDETİNİ BALTALAYAN HER TÜRLÜ ULUSÇU GİRİŞİME KARŞI,MÜSLÜMANCA BİR
FİKİR ORTAYA KOYMAKTIR.MALESEF TÜRK İNSANI KENDİNİ TANIMAYA HENÜZ BAŞLAR
BAŞLAMAZ ARAPLAR BİZİ ARKAMIZDAN VURDU SLOGANIYLA BİR TÜR ÜMMETSEL AYRIŞTIRMA
OPERASYONUNUN MALZEMESİ OLMAKTADIR.BU YÜZDEN BİR ÇOK TÜRK GENCİ DAHA ÇOCUKLUKTAN BAŞLAYARAK ARAPLARI TOPYEKÜN OLARAK DÜŞMAN VE ÖTEKİ İLAN
ETMEKTEDİR.ARAP SAÇI,ŞÖYLE YAPARSAM ARAP OLAYIM VEYA ARAP SABUNU GİBİ AŞAĞILAYICI İFADELER HEP BU OPERASYONUN YAN ÜRÜNLERİDİR.GÜNÜMÜZDE BİR KISIM
MÜSLÜMAN TÜRK,İSRAİLİN FİLİSTİNE DÜZENLEDİĞİ KATLİAMLARI,ARAPLAR HAK ETTİLER,
ONLARA MÜSTEHAKTIR ŞEKLİNDE İNSANI KAHREDEN BİR GAFLET İÇİNDE DİLE GETİRMEKTEDİR.FİLİSTİNDEKİ KATLİAMLARA BİR GAYRİMÜSLİM BİLE DUYARSIZ KALMAYIP
İNSANLIK ADINA GÖZYAŞI DÖKERKEN BEN MÜSLÜMANIM DİYEN BİRİLERİNİN,DİN KARDEŞLERİ KATLEDİLİRKEN OH OLSUN DEMELERİ GERÇEKTEN İÇLER ACISI BİR DURUMDUR.
KİMSE KİMSENİN GÜNAHINDAN DOLAYI CEZA ÇEKMEYE MÜSTEHAK
DEĞİLDİR.BİR BAŞKASI DİĞERİNİN SUÇUNU YÜKLENEMEZ.ATALARININ GEÇMİŞTE İŞLEDİĞİ
SUÇUN CEZASI YENİ NESİLLERE FATURA EDİLEMEZ.BU İLAHİ BİR KANUNDUR.
YORUMLAR
YAZINIZ ÇOK GÜZEL, YORUM BIRAKAN ARKADAŞLARIN ACIKLAMALARI DA ÇOK GÜZEL. MEKKE EMİRİ ŞERİF HÜSEYİN'İN HİCAZ' DA BİR KAÇ BEDEVİ KABİLESİNİ AYAKLANDIRARAK İNGİLİZLERLE İŞ BİRLİĞİNE YELTENMESİNİN TÜM ARAP HALKINA MAL EDİLMESİ DELİLİKTİR. BİZE, ARAPLAR SİZİ ARKADAN VURDU. TÜRK'ÜN TÜRK'TEN BAŞKA DOSTU YOK FİTNESİNİ DAYATIRLARKEN. ARAPLARA DA BENZER ŞEYLER SÖYLENMİŞTİR. VE MAKSATLARINA DA ERMİŞLERDİR. 80 YILDIR BU MASALLARI DİNLİYORUZ. KENDİLERİNİ DAR BİR CERCEVEYE KAPATARAK IRKÇILIK BÖLÜCÜLÜK YAPMAK İSTEYENLER BU SÖYLEVLERİNE DEVAM ETSİNLER...
Araplar bizi arkadan vurdu demek, şimdi Türkiyedeki bir aşiretin, azınlığın herhaqngi bir yabancı devlete antipati duymasına benziyor.Resmi tarihle bize yutturulan koca bir yalan Arapların arkadan vurduğu hadisesi.Evet, bir arap aşireti,oymağı,bir zamanlar Osmanlıya ihanet etmiştir.Ama o kadar.Bunu alıp,bütün Arap coğrafyasına teşmil etmek şabalaklıktır.Eğer art niyetli değilsek.
Arap coğrafyalarında,Arap yarımadasında, kuzey afrikada, ortadoğunun hemen heryerinde insanların, sıradan halkın hala Osmanlı, Türk deyince gözleri ışıldar ve Türklere muhabbet beslerler.
Bunun yanında bazı devlet politikaları nedeniyle bütün halkın benzeri şeyler düşündüğü zannıyla karşıt olarak görülmesi komiktir.Hadi bunların anlayacağı dille anlatalım, AKP hükümet diye bütün Türkler onlar gibi mi düşünüyor diyeceğiz?Elbette farklı düşünenler vardır.Arap yöneticilerinin değişik kişisel ya da siyasi çıkarlarla sürdürdükleri politikaları da örnek göstererek Arap halkına cephe almak, bir aşiretin ihanetini iç siyasi çıkarlar için bütün Arap, hatta müslüman alemine yamamak,kirli bir tezgahtır.Her duyduğuna inanan, ya da belirli odakların dezenformasyon tezgahına gelenler genelde maksatlı, art niyetli, kirli ,gizli amaçlı değilse cahildir, araştırmaz,incelemez şıpın işi kabul eder meşrebine uygun diye anlatılan.Hadi Ümmetçilik dedikleri, Yaratıcının Peygamberine ve onun getirdiği dine tabi olmak olarak bu kafaların anlayacağı şeylerden değildir diyelim, ya bu tarihi üstelik de somut gerçekleri tersyüz etmekle kendileri hangi çirkin düşüncelere ümmetlik yapıyorlar acaba?
erolbasci tarafından 11/19/2009 10:56:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sömürgeci devletler kendileri bütünleşirken yok edeği ülkeleri bölüp parçalamişlardır. Halen daha aynı işi yapmaktadırlar. Bunun için de etnik unsurları kullanmaktadırler. Din bütünleyici bir engel olduğu için de İslam'ı yok etmek istemektedirler. Irkçılık kadar tehlikeli bir durum da karanlıkta kalmış allamelerdir. Mum dibine ışık vermiyormuş yakın örneklerde görüyoruz. Çok güzel bir yazı idi. Teşekkürler. Bu görüşlerin aksini savunmak kapitalizmin fikir sömürüsüne maruz kalmışlığı gösterir. Saygılar.
Arap uluslaşmasının mimarı Hz. Muhammed yalavaçtır. Ümmetçilik; din yoğunda ve Arabi lisanda bir sürü bedevi/berberiyi ilk kez tek ulus ya da siz deyimle "millet" eylemiştir. Sizin haberiniz yok !
Göktürkmen tarafından 11/19/2009 12:53:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Göktürkmen tarafından 11/20/2009 12:46:19 AM zamanında düzenlenmiştir.