- 591 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
DİNLE MÜSLÜMAN KIZ !
Önce inan samimî olduğuma. Ben de bir müslümanım senin gibi. Düşman değilim asla, ne sana, ne de dinine, inancına. Üstelik hayranım son derece, İslâmiyete ve O’nun tüm mensuplarına. Ne mutlu, hidayetin nasip olduğu tüm insanlara.
Ben de inanıyorum, dinimin hak dini olduğuna, tüm insanlığa hitap ettiğine, tamamen mantık dini olduğuna, mantığa uymayan hiç bir emrinin olmadığına, insanlığın mutlak surette yararına olduğuna..
Karanlık bir çağda, insanlığın kurtuluşu için emrolunduğuna, gafletten, cehaletten, zulümden,her türlü kötülük ve hatalardan, insanlığın kurtulmasına, yeniden aydınlığa çıkmasına, vesile olduğundan, benim de hiç şüphem yok. Üstelik, tüm bunları, yani dinimi, sadece kulaktan dolma sözlerle dinleyip, kabullenmekle kalmadım, düşündüm, araştırdım, aklımın, beynimin süzgecinden geçirdim, öyle inandım ve öyle kabullendim. Hiç bir güç de bana, dinimin yanlışlığını kanıtlayamaz.
Müslümanlara değildir benim karşıtlığım. Dinimizin, siyaset çamuruna bulaştırılmak istenmesinedir. İnsanlarımızın, din vasıtası ile kandırılması, sömürülmesidir. Dinin, inanç olmaktan çıkartılıp, bir dayatma, örf, adet ya da gelenek ve çıkar sebebi haline dönüştürülmek istenmesinedir.
Kız çocuklarının, diri diri gömülmesini önleyen bizim dinimiz değil midir ? Kadınları son derece değerli kılan, İslâmiyet değil midir ? Öyleyse, sen niçin ikinci sınıf insan olmayı kabul edeceksin ? Niçin, erkeğinin iki adım arkasından yürüyeceksin ? Niçin, erkeklerin her yaptığını hakmış gibi kabul edip, kendine konuşma hakkını bile onların vermesini kabulleneceksin ? Niçin, erkeğinin birden fazla eşliliğine göz yummak zorunda kalacaksın ? İslamiyet, bunun koşullarını belirlememiş mi ?
Allah’ın adı kullanılarak, hırsızlık, yolsuzluk, sömürü yapılıyor bu ülkede, müslüman kız ! Senin inancın, dinin suistimal ediliyor. Her kabahatin savunmasında, dinin arkasına saklanılıyor.Kimsenin, senin ve senin gibilerin, inançlarına , inandığı gibi yaşamasına, karşı olduğu falan yok. Olsa olsa, diğer din ve mezheplere de, sana tanınan hak ve özgürlüklerin tanınma isteği vardır. Sana duyulan saygının, diğer din ve mezheplere de duyulması isteği vardır. Bu hakkı da zaten bizim dinimiz vermiyor mu ? İslâmiyette dayatmaya yer var mı ? İnsanlara zorla kendi dinimizi kabul ettirebilir miyiz ? Bunu yaparsak eğer, en büyük zararı kendi dinimize vermiş olmaz mıyız ?
Dinle müslüman kIz :Senin dinin, dinlerin en güzeli, en doğrusu, en büyüğü. Hiç kimse, bu gerçeği değiştiremez. Ortak mücadelemiz ise, bu güzelim dinin, siyaset çamurunda lekelenmesine , sömürü aracı olmasına karşı çıkmak olmalıdır. Öncelikle ülkemizde, sana ve senin gibilere, başka din ve mezhebe mensup inanç sahiplerine, özgürce, dinlerini, inançlarını yaşayabilmelerini sağlamak olmalıdır.
Bunun için de, bize gerekli olan rejim, gerçek demokrasidir. Bizi yönetecek olanları, gerçek irademizle seçmeli, onları, dilediğimiz gibi eleştirebilmeli, gerktiğinde de iş başından uzaklaştırabilmeliyiz.
Şimdi söyle müslüman kız : Bu ülkede, demokrasinin ne kadarı var ? Bizi yönetenleri, gerçekten kendi irademizle mi seçiyoruz. Onlar, bizi, sömürmüyorlar mı ? Ülkenin bu günkü durumu, bataklığın dipleri değil mi ? Onlar, halkın dertleriyle mi meşguller, yoksa başka işlerin, oyunların peşindeler mi ? Onları, özgürce eleştirebiliyor, hatalarını, günahlarını söyleyip, varsa suçları, cezalarını verebliyor muyuz ?
Hırsızlar, eşkiyalar, üzerimize saldırıp, malımıza, canımıza kastettiklerinde, kendi gücümüzle korunamadığımızda, polise gidersek, bunun adı korkaklık mı olur ?
Rejim tehlikeye girdiğinde, halkın gücü yetmediğinde, askerlerin devreye girmesini beklemek de böyle bir şey işte !
Ben, halkın gücü yetsin isterim, bu güzelim rejimi korumaya ve daha da geliştirmesine. Allah bu ülkeye yeni darbeler göstermesin ama, demokrasiden de bizi mahrum etmesin..
Yine beni anlamadın değil mi,müslüman kız ! Anlamanı beklemiyordum ki zaten.....
Fikret TEZAL
YORUMLAR
Birileri dini siyasete alet ediyor diye, biz dinimizi sevmeyelim mi? Ya da bu din lekelendi artık deyip terk mi edelim? Şu kirli dünyanın içinde sığınacak dalımız kaldı mı? Boşverin sağı solu...Siz kendi yüreğinize bakın. Kimsenin gücü dini kullanmaya yetmez.Bu halk sanıldığı kadar aptal değil.Lütfen insanlarımıza bu sıfatı reva görmesin kimse.Bu millet ne vatanı böldürür, ne dini kirletenlere müsade eder.İçinizi ferah tutun. Eminim seslendiğiniz kişi samimiyetinize inanmıştır. Ama korkularınız yersiz.Siz de buna inanın.
"Rejim tehlikeye girdiğinde, halkın gücü yetmediğinde, askerlerin devreye girmesini beklemek de böyle bir şey işte ! " Bu cümle de büyük bir talihsizlik bence. Asker rejimin bekçisi değil, devlete bağlı bir kurumdur.Asker hakkında söylenecek çok şey var da, sadece " ah o eski mehmetçikler" demekle yetiniyorum. Allah ordumuza zeval vermesin. Ama 12 Elülü geri çağırmanın da bir lüzumu yok gibi. O dönemin acılarını en iyi bilenlerden yaşayanlardansınız. Nasıl bir darbe beklentisi içinde olursunuz anlamış değilim. Asker önce pkk yı temizlesin sonra siyasete bulaşmaya kalksın.
Ne kadar konuşsak boş.Şahsen ben çocuklarımın sokaklarda tanklar görmesini, sokağa çıkma yasaklarını görmesini, ya da annelerinin babalarının işkence edilerek kapı önüne atıldığını görmesini istemiyorum.Hiç bir çocuk görmesin...Hayırlar diliyorum vatanım için ve insanlığımız için.
Saygılarımla.
Sevgili ÜZÜMKARASI ; kadınların ikinci sınıf insan muamelesi görmesini isteyenleri, aslında siz de tanıyorsunuz. Onlar, kadınların okumasına da, çalışmasına da ve hatta toplum içinde erkeksiz dolaşmalarına bile karşı. Birden fazla eşliğe, kumalara, ihanetlere isyan etme hakkı bile vermek istemiyorlar onlara. Saldırıya, tecavüze maruz kalanlara ise hayat hakkı bile tanımıyorlar. Benim kastın onlardır işte.
Demokrasiye gelince ; yemin ederim hiç bir partinin taraftarı ya da destekçisi değilim. Ve hiç birinin demokratik olmadığına inanıyorum. Hiç biri aslında halkın seçtiği partiler değil. Hepsi belli güçlerin kurduğu ve bize dayattığı lider partileri. Bence böyle olduğunu siz de biliyorsunuz.
Ben, halkın gücü yetsin isterim, bu güzelim rejimi korumaya ve daha da geliştirmesine. Allah bu ülkeye yeni darbeler göstermesin ama, demokrasiden de bizi mahrum etmesin..
amin hocam....tam demokrasi...her türlü vesayetten arınmış tam demokrasi istiyoruz...islam insanı yaratandan başkasının sultasından kurtaran tek dindir.La ilahe.....
İLLeALLAH...bu ilahelere devlette dahildir.Devlet laik ve demokrat olamak zorundadır. Ergenekoncular izin verirse.
Şimdi söyle müslüman kız : Bu ülkede, demokrasinin ne kadarı var ? Bizi yönetenleri, gerçekten kendi irademizle mi seçiyoruz. Onlar, bizi, sömürmüyorlar mı ? Ülkenin bu günkü durumu, bataklığın dipleri değil mi ? Onlar, halkın derleriyle mi meşguller, yoksa başka işlerin, oyunların peşindeler mi ? Onları, özgürce eleştirbiliyor, hatalarını, günahlarını söyleyip, varsa suçları, cezalarını verebliyor muyuz ?
Hırsızlar, eşkiyalar, üzerimize saldırıp, malımıza, canımıza kastettiklerinde, kendi gücümüzle korunamadığımızda, polise gidersek, bunun adı korkaklık mı olur ?
Rejim tehlikeye girdiğinde, halkın gücü yetmediğinde, askerlerin devreye girmesini beklemek de böyle bir şey işte !
Ben, halkın gücü yetsin isterim, bu güzelim rejimi korumaya ve daha da geliştirmesine. Allah bu ülkeye yeni darbeler göstermesin ama, demokrasiden de bizi mahrum etmesin..
Yine beni anlamadın değil mi,müslüman kız ! Anlamanı beklemiyordum ki zaten.....
faşizmin olduğu yerde ne din vardır ne demokrasi..
teşekkür ederim paylaşım için...
emeğinize sağlık..