- 477 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
*- NE, NEREDE, NASIL?
-Ne istediğimiz önemlidir ama daha da önemlisi nasıl istediğimizdir.
-Ne istediğimiz önemlidir ama daha da önemlisi nerede istediğimizdir.
-Ne istediğimiz önemlidir ama daha da önemlisi neden istediğimizdir.
-Ne istediğimiz önemlidir ama daha da önemlisi niye istediğimizdir.
-Ne istediğimiz önemlidir ama daha da önemlisi kimden istediğimizdir
-Ne yaptığımız önemlidir ama daha da önemlisi nasıl yaptığımızdır.
-Ne yaptığımız önemlidir ama daha da önemlisi niçin yaptığımızdır
-Ne öğrendiğimiz önemlidir ama daha da önemlisi niçin öğrendiğimizdir.
-Ne gördüğümüz önemlidir ama daha da önemlisi nasıl gördüğümüzdür
-Ne öğrendiğimiz önemlidir ama daha da önemlisi kimden öğrendiğimizdir.
-Ne beklediğimiz önemlidir ama daha da önemlisi niçin beklediğimizdir.
-Ne söylediğimiz önemlidir ama daha da önemlisi nasıl söylediğimizdir.
-Ne kazandığımız önemlidir ama daha da önemlisi nasıl kazandığımızdır.
-Ne yiyip içtiğimiz önemlidir ama daha da önemlisi nasıl yiyip içtiğimizdir.
-Ne beklediğimiz önemlidir ama daha da önemlisi kimden beklediğimizdir
-Ne sevdiğimiz önemlidir ama daha da önemlisi niçin sevdiğimizdir.
-Nereden geldiğimiz önemlidir ama daha da önemlisi nasıl geldiğimizdir.
-Nereden geldiğimiz önemlidir ama daha da önemlisi neden geldiğimizdir.
-Nereye gittiğimiz önemlidir ama daha da önemlisi nasıl gittiğimizdir
-Nereye baktığımız önemlidir ama daha da önemlisi nasıl baktığımızdır.
-Nerede yaşadığımız önemlidir ama daha da önemlisi neden yaşadığımızdır.
-Nerede yaşadığımız önemlidir ama daha da önemlisi nasıl yaşadığımızdır.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.