İYİ Kİ ...
Sana her gün biraz daha yaklaşıyorum.Bir gün daha geçerken ben şükrediyorum. Sanki sana doğru attığım her adım diğerlerinden daha zor. Sana yaklaştıkça, yaklaşıpta dokunamayışım kahrediyor beni ve bazen içimde kopan fırtınalar dilimin ucundayken gözümden akıyor acısı. Saatimi gelişine kurduğumdan beri anlamını yitirdi uykularım. Her gece aynı sabaha uyandığımızı bilsemde odamın sıcaklığı,kolumun altındaki yastık ve içinde ikimizin olduğu en güzel hayallerimiz bile yetmiyor boşluğunu doldurmaya. Yediğim yemek, dinlediğim şarkı, aldığım nefes anlamını yitirdi artık. Her gelişinle zaman dursun diye dua ederken gidişinle tüm zamanları öldürmek istiyor içimdeki cinnetim.
Bu gün seni öyle çok istedim ki kesilmek istedi nefesim. Yokluğunda yutkunurken boğazımın yanması kopacak bir fırtınanın habercisiydi bende ve ben her fırtına öncesi seninle dizginleyebildim kendimi. Sebebim oldun her defasında. Öldürende sen, güldürende... Hani derlerya ’dünyaya birdaha gelsem’ yine yine yine seni severdim. Öyle çok sevmişim ki öncesi,sonrası,benzeri yoktu bu sevginin.
Biliyorum bir gün hayalinle yer değiştireceksin. Sana geldiğim gün yıl dönümlerimiz olmayacak.Gündönümlerimizi kutlayacağız birbirimizin. Ellerimizi sımsıkı tuttuğumuz anlarda günlerimiz yine birbirine dönecek her gece, her sabah, her an...
Her gelişin ilkmiş gibi ilk heyecan,ilk tutku,ilk aşk...
Seni anlatmak için kaç dilde seni seviyorumlar eskiteceğim, kaç promil sarhoş olacağım teninin kokusuyla...
Seni sevmek bambaşka birşey ve ben bunun ayrıcalığını hep yaşayacağım.
Kaç kez yeniden aşık olacağım sana en büyük mutluluğumun tek sebebi olduğun için.
Seni beklerken gelişine tutulup gidişine engel olmak yerine bende geleceğim seninle soru sormadan,şüpe duymadan,sebebini bilmeden mutluluğa yürüyeceğiz el ele. O günün hayaliyle bu gün nefes alacağım.
İYİ Kİ GİRDİN HAYATIMA, İYİ Kİ VARSIN ÖMRÜM
SENİ SEVİYORUM...
ŞERİFE COŞKUN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.