- 556 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİLİNÇALTI UYANINCA
BİLİNÇALTI UYANINCA
Her ne kadar gizlersen gizle,her ne kadar kamufle edersen et, zamanı vakti gelince ansızın çıkıveriyor gerçekler karşına ... Gizliliğin ve saklanmanın veya saklamanın hiçbir faydası veya yararı olmayan bir gerçeğin tanıklığını mutlaka yapıyoruz . Oysa ki evrensel çağdaş hür ve eşit düşünenler de olmaması gerekiyor diye düşünüyorum.
Yaşanan bu noktada aklıma şunlar geliyor. Yılanın başını küçükken ezmek gerekiyor büyüdükten sonra kafasını da koparsan fayda sağlamadığının görmesine vesile oluyoruz... Şöyle bir düşünüyorum da geçmişten günümüz dek alevi toplumu hep ezilenden yana duruş sergilemiş, ne bayrağına ,ne vatanına, ne milletine ,nede haklı olarak haklı bulduğu davasına ihanet etmemiştir. Yıllardır ülkenin refahı için ,insanların hür iradesini ifada etmesi ve onurlu yaşaması için karşı karşıya kalmış olduğu tüm zulüm ve işkenceye rağmen Türkiye Cumhuriyetinin devrimlerine sahip çıkmış ve ölümüne canlarını siper etmişlerdir...
Bunu yaparken de hiç bir çıkar menfaat ve mevki gözetmemeksizin yapmışlardır. Hala bugün de devam ettikleri gibi...
Kendileri art niyet, kin ve nefret duygularından uzak oldukları için kişi gözetmeden bulundukları siyasi arenaya dayanarak desteklerini esirgemeden yılardır emek sarf etmişlerdir .Böylesine özümsediğiniz zaman çağdaş, ilkeli ,eşit, din, dil ,ırk ,Milet gözetmeyen bir toplum olgusunu apaçık bir göstergesidir alevi toplumu. Geçmişten günümüze dek sürüp gelen bu duyarlılığı bir çok işkence ve ahlaksızlığa maruz kalmıştır... Yirmi birinci yüz yılda da malesef hala devam etmektedir .
İşte en sıcak örneği ne yazık’ki yılardır sırtından taşıdığı ,yorulmadan ardından koşuşturduğu CHP Milet vekili ve genel başkan yardımcısı Onur Öymen in bilinç altındakilerin gün yüzüne çıkması gibi ..!Yaşanmış bir katliamı birlerine karşı çıkıp kendisinin siyaset yaptığını sanarak yaşanan katliamı getirip meşrulaştırmaya çalışması gibi ...Herkesin katılım olarak gördüğü ve bir gün olsun diline alamadığı bir vahşeti gayet normalmiş gibi olması gerekiyordu demesi ne kadar üzücü ve derinden yaralayıcı bir olay olduğunu tepkileri görünce anlamış gibi özür dilemesi de ayrı bir ayıptır ve utanılması gereken bir husustur.
Canlı yayınlara bağlanıp ben alevi kardeşlerim üzecek hiçbir şey yapmadım öyle olması gerekmişti ve doğrusu yapıldı beni yanlış anladılar demesi pot kırmanın ötesinde alevi toplumunu ciddiye almanın ötesinde pişkinliğin vardığı boyutun apaçık göstergesidir.
Alevi toplumunun dünyada hoş görüsünü bilmeyen varımıdır? Sanmıyorum ki olsun...Onur Öymen de nasıl olsa aleviler incinirsen de incinme diyor, bunlar incinmez bunlar anlamadan ben içimdekileri kusayım manasında hareket etmiştir...
Artık bilinmeli ki alevi toplum örgütlü bilinçli ve birlikte hareket etmekten olan bir toplumdur. Her yanlışın üstüne sonuna kadar gidecektir.
Melek yüzlerin arkasına gizlenen şeytanlıklar gün yüzüne çıktıkça bilinç altının uyandığını görmemek veya algılamamak mümkün değil !
Deniz Baykal ve yandaşlarının çaldıkları aynı nota ve aynı nakarat yılardır babalarının çiftliği gibi gördükleri alevi toplumuna artık bir şey ifade etmedigi bilinmelidir …
11/17/2009
mehmet yıldırım
YORUMLAR
Yürekten size katılıyorum canım abim, sayın Öymen'in yaptığı büyük bir ayıptır! 38 yılında Dersim'de yapılan katliamın bir terör örgütüyle bağdaştırması utanç vericidir, kendisini esef ve nefretle kınıyoruz..Dersimde analar ağlamadı mı? sorusuna gelince biz Dersimlileri derinden üzüp incitmiştir, bizim analarımızın ve atalarımızın ağlamasına bile izin verilmedi, gebe kadınların karnında bebeler süngülendi toplu bir katlim yapıldı bu her ne kadar T.C.D tarafından gizlenip saklansada bunun canlı tanıkları var... Dersim olayları anlatılırken insan olan ve yüreğinde birazcık insanlık sevgisi taşıyan herkesin tüyleri diken diken olur, bizlere yapılan büyük bir ayıp ve hakarettir, özrü kabahatinden büyük olan Öymen derhal istifa etmelidir...
Yürekten kutlarım değerli dost, gündemde olan ve bizler için önemi çok büyük olan bir konuya değindiğiniz için ayrıca size candan teşekkürler ederim, kaleminiz daim ve dik olsun...Hak, Muhammed, Ali yar, yardımcınız olsun...
UMUT ve DOSTCA
ASMEROZ-62 tarafından 11/20/2009 7:48:08 PM zamanında düzenlenmiştir.