- 793 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GURBETTEN ÖLÜM HABERİ
Bugece çok mutluydum mutluktan bir kuş gibi çırpınıyordum.Tam burda şair dostlarımın yorumlarına cevap yazarken acı bir haber aldım kahrolası gurbetten.Bana büyüklük yapan sevgi gösteren manevi canım annem(Rahime teyzem)in öldüğü haberini aldım .Beynimden vurulmuşa döndüm,felcli eşini banyoda yıkarken düşmüş manevi annem o anda ölmüş.Bizler felcli eşinin öleceğini sanarken onun acısı büsbütün parçaladı beni.
Beni çok severdi daha üç ay önce Sinop’ta konuşup sıkı sıkı sarılmıştık birbirimize sanki bana veda ediyormuşcasına.Ben yüzüne baktım birdaha birdaha öpmüştüm.Zavallı kadıncağız çalıştı çabaladı hastalıklarla senelerdir savaştı doktor doktor koştuk beraber çağreler bulalım diye ama nafile hiçbir dokdor derdine çağre bulamadılar.Canımın içi oda benim gibi bayılıyordu yolda evde heryerde bana hep derdi;
-Kızım bu hastalık beni öldürecek neyapacağım
-Olurmu teyzem sen bize lazımsın hayır bırakmayacağım seni
-Yok kızım yok dedi.
Tatilde gittiğimde büyük bir sevinçle gördüm gözleri parlıyordu ve bana çok genç gelmişti.Meğersem dişlerini yaptırmış daha yeni artık elmayı ısıra ısıra yiyebilecekti.Malesef fazla zaman geçmeden o çok sevdiği takma dişlerini kullanamadan bu yalan dünyadan yok olup gitti.Ben, kendi ailemden görmediğim iyiği onlardan görmüştüm beni el kapısında garip bırakmamışlardı öz kızı gibi davranıyorlardı.Mutluydum onların yanında,bir derdim olsa koşardım onların bir işleri dertleri olsa ben yine koşardı m yoktu aramızda çıkarcılık sevgimiz yetiyordu.Canım amcam,manevi babam sen sakın düşünme yanlız kaldım diye, sana ben bakacağım ordaki akrabalar bakmazsa ben geleceğim alacağım yanıma sen bana manevi annemden kalan emanetimsin canım.
işte dostlarım ; hasta yatağında olan manevi babamıza birşey olcak korkusuyla yaşıyorken ayakta sağlam sandığım manevi annemi kaybettim elim ayağım dondu mahvoldum hastalığımı yendm derken bugece yine başladı .Üç aydan beri olmadığım hastalığım yine geldi daha önce ayda dört kez bayılıyordum üçay bayılmamıştım ilaçlarımı bırakmıştım bu şok beni ilaçlarıma teslim etti.Ah gurbet kahrolası gurbet sonunda yine önüme bir kale gibi yığıldın ,ciğerim yandı gidemiyorum cenazesine bile mekanın durağın cennet köşesi olsun canım anacığım.
not:kelime ve noktalama hatalarım olmuştur değerli okuyucalarım affola saygılarımla bu acı gecemi sizinle paylaşmak istedim saygılarımla rabbim başka acılar göstermesin Sinop’taki dostlarım ve akrabalarıma Allahtan sabırlar diliyorum .