- 564 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
seni seviyorum
KUTUP YILDIZIM! BİR BİLSEN SENSİZ NASIL AÇAR ZAMAN, NASIL DOĞAR GÜNEŞ PENCEREDEN, BAHARIN ÇİÇEKLERİ KİMİ KOKLAR, KİMİ SERİNLETİR YANIK TARAFIM SEN OLMASAN! SEN BAKMASAN BULUNMAM NEYE YARAR, ESİRGESEN DİLİNDEKİ KELİMELERİ BİTSİN GEVEZELİĞİM! SULAR KUŞ SESLERİ ÇIKARIYOR, ŞARKILAR HERKESİN NEŞESİNDE, YEŞİL BULUT AĞAÇLARI DONATIYOR... TABLOYA DAHA SÜSLEMELİ MOTİFLER ÇİZİLSE DE, SEN YOKSAN O TABLO İÇERİSİNDE DUVAR DÜŞEBİLİR! YÜREĞİMDE DAĞLARINI YETİŞTİREN KIZ, SENDEN ARTA KALAN HER YER CILIZ. HER DEĞERLİ ŞEY DÜŞER DEĞERİNDEN, ÇOK MU GELİR SANA NE KADAR DEĞER VERSEM! KENDİMİ PARÇALASAM DA ANLATAMAYACAĞIM ANLATTIĞIM! BİR HECEM BİLE KALSA ANLATMAYA SENİ ANLATIRIM...
Cebimde şiirler yürüyecek, şiirlerde kalbim, kalbimde de senin gözlerin, gülüşlerin...
Herbir hüzün seni ağlayacak bana, kederini hissedersem mutluluğum haramdır, gözün ıslakken gülmeyi beceremez yanağımda çizilişlerin...
Herbir neşen yok sayacak matemimi, üzülemem ki nasıl mutlusun bildikten sonra, yeter ki gülüşüne güveneyim, ah ıslanmasın hiçbir zaman gözlerin...
Seni seviyorum bir baktığımda titreyip bir daha bakamayacak kadar, bakışında önce eriyip sonra o gökkuşağın için kendimi kendime getirerek... Seni seviyorum gözlerimi gözlerinden hiç ayıramayacak kadar... Seviyorum seni, kalbimde bulunuşun gibi; seviyorum seni, kalbin için kayboluşum gibi...
Güzelim! Her bağdan üzüm tanesi toplayıp, saçlarını sayarak yorulmayı düşünürken, yetmez, kumlara anlatmalı derdimi, her sahilde nasıl serildiğini... Sayamıyorum sayılarım bitkin, sayarsam sayıların sonu olur derler! Silgiyle siler gibi sensiz anılarımı, yaşamadım varsayarak; yani hiç yaşayamayarak. Rüzgar hızında. Dört mevsim koyu yeşil karayemiş yaprağı gibi soğuğa ve sıcağa dirençli...
Kayboluyorum zaman zaman. Beynimin içini bitirmelerin, düşüncem sensin! Kalemim hiç usanmadan sana yorgun. Senin bayramında kutlanmalı sözcüklerim...
Seni seviyorum, beni bir gün seversin sevmezsin diye umursamadan, karşılıksız. Seviyorum seni, kalbim bütünüyle senle dolu! Seviyorum, yıllara meydan okuyup gelerek, yıllara inat gitmek için... Güneşine doğmak için, sürekli beklemek için...
Mutlu olunmalı uzağında, yeter ki dilin; dişlerini, damağını hecelesin.. Nefesim üflemese de saçlarına, iki yanımdaki boşluğu bilsem de sonuna dek, önemli değil hiç, rüzgarın kulağıma dokunduktan sonra... Selamın bile yeter arada bir!
Kayboluyorum zaman zaman. Beynimin içini bitirmelerin, sensiz kalbim anlamsız boşluklarla dolu. Nerede bulunduğumu unuttuğum oluyor, günlerim birbirine karışıyor, ayaklarımdan habersiz yürüyor bedenim! Ah, beynimin içini bitirmelerin...
Seni seviyorum denize dalar gibi derin, gökyüzüyle engin, gözlerin kadar zengin, Bir ömrü uğrunda tüketebilirim diyebilme cesaretinde... Seviyorum seni, her dalışımda bir noktaya seni anlatışımla, yine yoksun diyerek her sabahki uyanışlarımda...