- 436 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MOTOR HEYECAN VE CAN -9
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
MOTOR HEYECAN VE CAN - 9
İçe Emniyet Müdür Vekilimiz Okan bey; konunun önemine dikkat çekerek bütün yönleri ve yanları ile bu meselenin inlecenlmesi ve sonuç alınması için de her türlü çalışmanın birlikte yapılmasını söylemektedir.
Müdür vekili haklıdır.
Bu konu ile ilgili yapılan çalışmalar polisiye tedbiler ile tek başına başarı değildir. Zabıta tedbileri koca bir şehirde elbetteki yetersiz kalacaktır. Polis elindeki hukuku ve yetkileri ile konuya bakmak zorundadır. Bu işin mali boyutu var, eğitim boyutu var, toplanan motorlara yapılan uygulamada maliye boyutu var, tesis boyutu var.
Her yönü ile yapılacak çalışmada toplum katmanlarından katılımlar ile sonuç alınacaktır.
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Akif bey "Bu meseleye çok üzülüyprum. Bu olaylar hepimizi derin üzüntülere boğmaktadır. Bütün yönleri ile meselenin çözümü için ne mümkün ise yapılabilmnesi için her konuda ve her zaman yapılacak çalışmalarda biz varız."
Diyerek bu konunun önemine dikkat çekmektedir.
İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Yüksel bey;
"Başlayacak çalışmalarda bütün ekipmanlarımız ile bu husuta hasasiyetle birlikte olacağımızı rahatlıkla söylüyorum. İnsana yatırım en faydalı yatırımdır. İnsanımızı geleceğe hazırlamak ve yetiştirmekle mükellefiz. Üstümüze ne vazife var ise; bizler bunu yapacağız. Meselenin halli için hepimizin el birliği yapmamız gerekmektedir."
Diyerek konuya verdiği önemi yansıtmaktadır.
Hasılı toplumun tamamı bu konun halledilmesinden yanadır.
Bu nedenle bir an evel bu konuda ilçede geniş katılımlı bir çalışmanın başlatılması şart olmuştur.
Bir daha bir insanımızı kaybetmek istemiyoruz.
TURZİMDE OLAN KAYBIMIZIN NE OLDUĞU KONUSUNA HİÇ GİRMEDİM.
ÇÜNKÜ HER YIL TURİZMİMİZ % 3 ORANINDA GERİLEMEKTEDİR.
FETHİYEYİ RESİMLERLE SENİN ŞİİRLERİNLE TANIDIM AMA NASIL GELEYİM. BAZI GELEN ARKADAŞLARLA KONUŞTUM. MOTORLAR ÇOK DİKKATSİZ KULLANILIYORMUŞ. ŞEHİRDEKİ MOTOR GÜRÜLTÜSÜNE DAYABİLİRSEN GİT." DEDİLER.
DİYE GÖRÜŞERİNİ YANSITAN OKUYUCULARIMIZI "MUTLAKA FETHİYEYİ GÖRÜN BU KADAR GÜZELLİĞİN BİR ARADA OLDUĞU BİR YERLEŞİM YERİ DÜNYADA YOK." DİYEREK FETHİYEYE DAVET EDİYORUM AMA;
ISRARCI OLURKEN DE;
"BİR DE ŞU MOTOR KONUSUNU ESNAFIMIZ İLE, GENÇLERİMİZ İLE, YÖNETİCİLERİMİZ İLE, MESLEK ODALARIMIZ İLE, DERNEKLERİMİZ İLE, MUHTARLARIMIZ İLE, KISACASI BÜTÜN İNSANLARIMIZ İLE ÇÖZEBİLSEK FETHİYE BİR DAHA BİR DAHA GÜZELLEŞEKTİR..." DİYE DÜŞÜNMEDEN DE YAPAMIYORUM...
NE DERSİNİZ ŞEHİRİMİZİN YÖNETİCİLERİ, SİYASETÇİLERİ, DEĞERLİ BÜYÜKLERİ...
BU MESELEYİ ÇÖZMENİN ZAMANI GELMEDİ Mİ?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.