- 946 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
A C A B A ¿
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ ..... ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Allll.....al şu bıraktıklarını da yıkıl karşımdan..
Nedir senden çektiğim Allah aşkına , hangi günahın vebalisin böyle.Bakıyorum da şımarıklığın son demlerindesin. Ne kaldı başka söylesene ne.
Buram buram ihanet kokuyor ortalık, gözle görülmezse de yüreğimde bir yangın belli etti kendini.
Söylesene hangi göze baktın benim yerime
Hangi sözü kullanıp dokundun tene
Ya o ellerin, değerken bir diğerine hiç mi titremedi
O dokunmayan kıyamadığım saçlarına dokundu mu peki!
Ya o yüreğini duyduğum yanına başını koydu mu?
Koydu değil mi?
Yazık oldu....
Uzağında kalsam bile hep bir yanım sendeydi oysaki.İsteyip istemediğini bilmeden kendi dünyamda yaşatmaya devam ediyordum seni.Baş kaldıramayan bir sevdam vardı ellerimde. Böyle de sever, böyle de özlerdi işte. Yalan oldu talan oldu herşey içimdekilerde sende
Şimdi kanadı kırık bir melekten farksızım.Hayallerimin ve düşlerimin katili oldum.Baka baka ölüme götürdüm onları, bile bile bıraktım tutmadım ellerini.Oysa ki hiç beklemezdim bir gün başka birinin ellerinin sana değeceğini.
Olsun .....kader bu ne yapalım....
"Hayatıma girişin gibi olmuştu çıkışın.....Apansız, sessiz sedasız. "
Şimdi neye baksam gözlerin, hangi ele dokunsam sıcaklığın , nefesimin buharı sardı etrafı artık dönülmez yola girilmiş gibi.
Peki !
İstediğin buydu sanırım ....deneyeceğim.....birikmişlerimi heba edip yoluna bütün bir geçmişi sileceğim.
Ayak parmaklarımdan tutup, saç tellerimin diplerini saran özlemlerimi bırakıyorum yoluna.Alllll senin olsun senden ne kaldıysa ne bıraktınsa.
Belki bir gün rüyalarda çıkarsın karşıma, işte o zamanda içimde kalmış tek bir tokatımı hediye edeceğim sana.
Tek duam ne biliyormusun içimden geçenler sadece bir kabus olsun ....uyanayım birazdan
Keşke ...olur mu acaba...
17/11/2009
15;15
YORUMLAR
:)
tokat olayı iyiymiş...
bence üzme kendini. her gün güneş doğuyor, her bahar yeniden yeşeriyor toprak he yağmur sonrası gökkuşağı çıkıyor güne...
öyleyse üzülmein, bir acıya kendini hapsetmenin anlamı ne?
gerçi başkaları ne kadar üzülme dese de bi acı varsa sonuna kadar çekiyor onu yürek ve en nihayetinde kendi kendine unutup mazinin boş bir odasına atıyor...
ne diyeyim...
bu tarz duygulardan fazlasıyla muzdarip biri olarak diyorum ki, dünyada en önemli şey kişinin kendisidir. gerisi teferruat...
sevgiler ve tebrikler
güzel bir paylaşımdı