CELLADINA AŞIKMIŞ
İğdam sehpasındaki adam celladının gözlerine aşık olurmuş.
Çünkü gördüğü en son adam,celladıymış.
Celladın bir tek gözlerini gördüğü için,gözlerine aşık olurmuş.
Bu ülkede yaşayan Alevi çoğunluğun bunca yıldır neden kayıtsız ve koşulsuz chp’ye oy verdiğini anlayamazdım.
Son 20 yıla kadar Kürtlerin de chp’ye neden oy verdiklerini anlayamazdım.
Bir gün bir chp’li çıkıp ’’Kral çıplak’’dediğinde anladım.
MEĞER HERKES CELLADINA AŞIKMIŞ......!
YORUMLAR
İyi bir muhalefetin bu ülkenin yararına olacağına inananlardanım.Bu işi chp gibi devletçi ve ırkçı bir partinin de yapacağına inanmıyorum.
Sol-sosyalist bir kitle partisine ne kadar ihtiyaç duyulduğu ortada.
Bütün ezilenleri,sömrülenleri,dışlananları,ötelenenleri kucaklayacak özgürlükçü bir parti bu ülkede yaşayan herkesin hayrınadır.
eylul1900 yorumun için teşekkürler...
Gelecek güzel günlere hep birlikte....
ne yazık ki genel başkan da bu adama sahip çıkarak, bir kez daha saçma sapan beceriksizce politikasını ve kendi sağ kimliğini bir kez daha göstermiştir.
neyse ki partinin içinden birkaç onurlu duruş sergileyen, istifa eden oldu. böylesi berbat bir muhalefetle, bu hükümetin varlığını hala böyle pervasızca sürdürebilmesine şaşmamak gerekir.
Sizin ki yorum değil tehdit.
Biraz da haddini bilmezlik...
Sayfama uğrayanların beni eleştirmesini isterim,Türkan hanım gibi...
Hot-zot yaparak,bir yerlere de yaltaklanarak korkutmak istediğiniz kişi bedeller ödeyerek doğruyu bulma uğraşısı içindedir.
Sizleri bir yerden tanıyorum.Karanlık maskelerinizden ve ezberletilmiş şeylerden başka fikri olmayan zavallılarsınız...
Testi içindekini sızdırır dışarı. Lakin devlet şefkat gösterdikçe şovenist insanların yüreklenip taaruza geçtiğine de şahid oluyoruz. Oysa üç beş makarna çubuğunu kolay parçalarlar. Gün birlik olma günüdür. Şefkati acz zannedenler emin olun demir yumruğu da tadarlar. Saygılar.