- 550 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SORU
SORU SORMAK ÜZERİNE
“ Neden sevdiği kadar sevilmez insan? Sevgisini erken söyleyen midir hep kaybeden, terk edilen? Daha düne kadar sevgisini haykıran beni bırakma diyen, neden bırakır gider? Doğru sevda sözleri var da; onları kullanmaya değecek adamlar, kadınlar nerede?” diye bir takım sorular sıralar Oğuzhan Akay ( Melekler Seni Seviyor ) adlı kitabında.
Aslında hemen her yazar okuyucusuna sorular sorar ve cevabını yine kendisi verir. Bazen de okuyucu sorar yazara:
“ Evli bir erkeğe âşık olan, onsuz yapamayan ama yaptığının doğru olmadığını bile bile ilişkisini sürdüren, “Ayrıl” diyenlere öfke duyan bir okurum, “ne yapmalıyım?” diye sormuştu. “ Ben de olanağı varsa bir psikologa gitmesinin çok iyi olacağını önermiştim.” ( O. Akay )
Böyle tuhaf bir soruya başka ne cevap verilebilir ki? Zorla güzellik olmaz. Eşler arasında eğer gönül nikâhı bitmişse her türlü ihanetin yaşanmış olması ve ihtimali mümkündür.
Çoğu zaman sorular amaçlı ya da muziplik olsun diye soruluyor. Bazen de yazar amacına uydurmak için kendisi uyduruyor. Cinsel sorunlar köşe yazarı okuyucularını cevaplıyordu güya:
- Genç kızım, mastürbasyon sesi kısar mı?
- Hayır.
- İlişkiye girdiğimde elektriklenme oluyor, çarpılıyorum, neden?
- Ben de girmediğimde uyuzlanıyorum. Bunlar önemli değil.
- Penisim küçülüp inceliyor galiba, daha az mı seks yapmalıyım?
- Bence el arabasında fazla sıvazlama da aşınmasın.
- Penisin durmadan uzuyor ne yapmalıyım?
- Beline dola.
- Sevgilim bakire, beni kan tutuyor ne önerirsiniz?
- Dublör kullan.
- Kumarla seksin ilişkisi varmadır?
- İkisinde de birinden çıkar ötekine girer.
- Sadece ayakta yapabiliyoruz, ne önerirsiniz?
- Eşini ayaküstü aldatmaktan vazgeçmelisin.
- Otobüs sarsıldıkça eriksi yon oluyorum ne önerirsiniz?
- Çok kalabalıkla otobüse binmeyin, fena döverler.
- İki yıldır cinsel birlikteliğim olan delikanlı, kız kardeşimi istetti. Birbirlerini seviyorlarmış. Sessiz kalsam ilerde sorun olur mu?
- Hadi ya! Bu gidişle durum bir gün annene de akseder. Siz gül gibi geçinirsiniz. Önemli olan ağzınızın sıkılığı.
- Süpürge sapı zarı bozar mı?
- İnce kıyıp haşlayarak mı yediğine bağlı. Hijyene ve yeniliğine dikkat et. Vakumlu ve delik ambalajlı olanları tercih etme. Mümkünse tanıdıktan al.
- Titreşimli vibratör’e prezervatif geçirmek gerekir mi?
- Altında yumuşak toplar varsa evet.
- Prezervatif yerine çorap kullandık, hata mı ettik?
- Çorap deliksiz ve temizse mesele yok.
- Yüzük vajinamda kaldı ne olur?
- Yüzük kendiliğinden çıkar, saatler paslanıyor.
- Sevgilimin kulağına sperm kaçtı, sağır olur mu?
- Kalemin mi ince, delikleri mi karıştırdın? Ne işin var oralarda?
- Şişme kadınla prezervatifsiz yatıyorum, hamile kalır mı?
- Hayır, ama patlatırsan döverim.
- İki aydır komşumun camından girip onurlu bir birliktelik yaşıyorum. Kocası yakalarsa sorun olur mu?
- Camdan da girsen arkadan da girsen fark etmez. Yakalanana kadar sorun olmaz. Onun sana nereden gireceğini ben bilemem.
Okuyucularıma ciddi olarak on soru sorsam diye düşündüm ve soruları hazırladım. İlk soruyu eşim Nahide Tatlıtürk’e yönelttim. Ona bir öykümü okudun ve tek cümle ile fikrini belirtmesini istedim.
- “ Hasta bir beynin kuruntuları” dedi benim normal kadınım.
Bir tek soru daha sormak için ne takatim ne iştahım kaldı. Neden kendimi top gibi ortaya atıp tekme atılmasına müsaade edecektim ki? Hasta olan toplum, ben değilim.
Size öyle masallar anlatacağım ki bana hak vereceksiniz. Yeter ki gizli mesajı kaçırmayın, görünenin ardına bakın ve görünmeyen ama aslolanı yakalayın. Soru sorun ama doğru cevapları alacağınız tarzda sorun. Bazen: Ama-tamam, hayır-evet, yok-var, çirkin-güzel, günah-sevap, yapma-yap. Gibi kelimeler ters anlamını vererek sarf edilir.
_ Seni seviyorum. Daha yakın olmak istiyorum.
- Ama ikimiz de evliyiz.
- Seni öpebilir miyim?
- Burası yeri mi, ya eşim görürse?
Evet diyen hayırlar varken böyle hayır’ı olmayan bir cümle ne sayılabilirdi?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.