K.K.TC BİZİM YAVRU VATANIMIZDIR!
K.K.TC BİZİM YAVRU VATANIMIZDIR!
1974 terhinden buyana büyük mücadele veren kuzey Kıbrıslı Türk kardeşlerimiz, büyük acılar yaşamıştır.
Türk milleti olarak bizler, yavru vatan dediğimiz kuzey Kıbrıs’ı elbette canı gönülden destek vereceğiz.
Sayın Rauf Denktaş mücadele ederken büyük acılar yaşamış, ve halkıyla birlikte tek yumruk olmuştur. Azimle ve kararlılıkla kuzey Kıbrıs için dış güçlerden kurtarma savaşını başarıyla kazanmış, KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ DEVLETİNİ kurmuştur.
Örnek bir devlet adamı unvanını almış, halkının gözünde yücelmiştir.
Diğer devlet adamlığı unvanını taşıyanlara Sayın Rauf Denktaş; anlayana örnek teşkil etmektedir.
Kıbrıs Türk cumhuriyeti kurulduğun da ağlayanlar gibi, halkı ihanet gözyaşlarıyla yanılgıya uğratmamıştır!.
15.Kasım 2009 kuzey Kıbrıs kuruluş günü yavru vatan daki Türk kardeşlerimize kutlu olsun. Yavru vatan ın temel harcı, gözyaşları ve şehitlerin kanıyla KARILMIŞTIR.
Birlik bütünlük içerisinde olan türk halk’ı ağlayanlara, gizlilik içerisinde olanlara asla pirim vermeyecektir.
Sayın Rauf Denkteşi cesur adınlar atarak kuzey Kıbrıs Türk cumhuriyetini kurduğu ,türk kardeşlerimizin acılarını biraz olsun teselli sabrına yönelttiği için sayğılarımı sunuyorum.
K.k.k TC yi koruma derneği üyelerine saygı sevilerimi iletiyorum. Cesur mücahitlere kuzey Kıbrıs Türk cumhuriyetini
Birlikte sahip çıkacağımıza inanıyor, ve 15 kasım2009 kuruluş gününü coşkuyla geçmesini diliyor saygılarımı sunuyorum.
Anavatan TÜRKİYE
Zeynep AYDINLIOGLU
12.11.2009
ANTALYA
YORUMLAR
degerli yazar duyarlı yazınız için sizi kutlarım ,türklük bilinci içinde bu anlamlı günü hatırlamanız ve kutlamanız çok güzel bir fikirdi tebrikler..
Fakat biz millet olarak zannederim tarihten hiç bir zaman ders çıkaramayacak kadar ya safız yada boşverip gidiyoruz,ne emeklerle kazandıgımız herşey masada ellerimizden kayıp gidiyor .nacizhane fikrim türk devletleri benliginin farkına varmalı ve bu döngüden daha fazla zararlı cıkmadan kurtulmamızdır ..bizler tarihler boyu insanları din dil ,ırk mesep ayırmadan bagrımıza bastık ama ne yazık ki milletler bizden hep bir şeyler koparmak için çabaladılar bunun artık farkına varalım kendimize çeki düzen verlim benligimize dönelim demek geldi içimden ..kıbrıslı türklerde ikiye ayrılmış durumda( onaylamayanlarhariç )bu cumhuriyeti onaylayan sahip çıkan tüm kıbrıslıların cumhuriyet bayramı kutlu olsun
sevgi ve saygılar ..