KADİM DOSTLUKLAR
Kadim Dostum,
Şiir yazmak güzeldir,lakin bu asrımzda bizlere şiir ilham eden dostlar bulmak kanaatimce her şeyden daha güzeldir değerli kardeşim..Sende hayatımdaki bu kıymetli dostlarımdan birisin kadim dostum.
Değerli dostum,
İkimizde Edebiyat defterinin müdavimiyiz.Sağolsun bu site bize bu imkanı verdi ;şiirlerimizi ve yazılarımızı yayınlama fırsatına sahip olduk.Her zaman söylemişimdir;insanın kalbi bir çekirdek gibidir neyi dilersen o tecelli ediyor.Biz bu çizginin müsbeti içerisindeki uhrevi aleme talibiz.Hep öyle kalacak.Çocukluğumuzdan beri seninle bu meseleleri konuşurduk. Bu sitede her lahza kendimizi ifade edebilme olanağina sahibiz.Çünkü birikimlerimizi aktaramamak ,zannımca bir kalem erbabı için hayattaki en büyük kayıplardan biri olurdu.Biz bu konuda kısmetsiz olanlardan değiliz dostum.Çok şükür Edebiyat defteri var.Her zaman lisanı ahvalimizi gönüllere müsbet olarak aktaracağız.
Kadim dostum,
Çocuklugumuz ve gençlik yıllarımız beraber geçti.Acı tatlı bir çok hadiseye beraberce tanık olduk.Kendi zamanımızın bu manadaki en büyük tanıkları arasında sayılabiliriz.Bu sebeple yazdıklarımız bir anlamda yaşantılarımızın birer hülasası sayılabilir ve kendi penceremizden bakıldığında ciddi birer muhasebedir dostum.Sözlerimi burada noktalarken,yazdığın eserleri gıpta ile takip ettiğimi bilmeni isterim.Unutma bizim alemeti farikamız yaşadıklarımızı yazmaktır.Belki bir gün bizi hayırla yad edenler çıkar...Dostum sözlerimi kırk yıl sonrasını hayal ederek yazdığım bir dörtlükle tamamlıyorum.Sen beni en iyi anlayanlardan birisin...Kelam ustaları başkadır...
Saygı ve sevgilerimle,
KIRK YIL SONRASININ ŞİİRİ (1)
BİLMEZLER HAYATIM, SEVMEKLE GEÇTİ
GOCUNMAM HALİMDEN, YANMAKLA GEÇTİ
HICRANIM DİNMEDİ,BÖYLE OLSADA
BİR ÖMÜR HEP BÖYLE, YAZMAKLA GEÇTİ...
TimurŞAHİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.