- 1149 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BU GÜN ÖTENAZİ HAKKIMI KULLANMAK İSTİYORUM
Uyur gibi hatta uykuda görülen düşler gibi, dudak kıvrımlarımda bir tebessüm birikmişken götürebilmek için her şeyi en iyi haliyle bu gün ötenazi hakkımı kullanmak istiyorum.
Günlerdir çektiğim acılar ve yetim sancılar yüzünden dayanılmaz bir hale gelen yaşantıma son vermek üzere, oynadığım bu hayat oyunundan vazgeçmek istiyorum.
Şakağıma dayanmış bir çekiçle örselenen beynimin zonklamasından bıktım. Artık hiç bir ilacın bana tesir etmeyeceğini, bozulan bağışıklık sistemime kimsenin yardımının dokunamayacağını biliyorum.Kim bilir belki de bunlar beni sona yaklaştırmak için yazılan senaryonu hiç okumadığım ama baş rolünü oynadım bir oyun.
Neye tutunmak istesem uzaklaşıyor, toprağa atılmış bir tohum misali elim ne zaman bir yağmur damlasına uzanacak olsa, kolum omzumdan kopartılıyor.
Sanki, dönme bir dolapta hep merkeze yakın, hep merkeze uzakta, hep devingen bir güçle sürekli dönüyorum,aciz kalan kelimelerle cümlelerimin sonunu getiremiyor yeniden satır başı yaparak büyük harflerle yazıp, altını kırmızı kalemle çiziyorum,anekdotlar düşüyorum kaynağı belli olmayan.
Bıkkınım bana aitsizliklerden, üzerime dikilen bu elbise bana göre değil bedenimi çok sıkıyor, canımı acıtıyor, çoğu zaman da ayağıma dolaşıyor. Ellerim, gözlerim saçlarım,tenim bile bana ait değil ,istemsizce sanki birileri uzaktan kumanda ile yönetiyor.
Mutlu sohbetler yapmayalı uzun süre oldu, artık iki kelimeyi yan yana getirip uzun cümleler bile kuramıyorum, bıçak ağzı bir sessizliğin en derin çağlayanlarına karışan feryatlarımı duyan yok, arsızca gözyaşlarımı biriktiriyorlar avuçlarına tebessümlerimi çalıp en acı ifadeler sürüyorlar dudaklarıma, dudaklarım kanıyor gören olmuyor.
Çoktandır perdelerimi açmıyorum yüreğimin, yüzümle yüz yüze gelmemek için aynalara bile baktığım yok. Gülşeni bozuk simamı artık ben bile tanımıyorum, anlaşılır gibi olmasa da bazen kendimi baş aşağı asıyor, bazen de soğan gibi soyuyor, çoğu zaman da yüreğimde söndürülmesi güç yangınlar çıkarıyor sonra kendi kendimi ihbar edip, tutuklanıyorum.
Yalın ayak, çırılçıplak ateşler ortasındayım. İflah olmaz yanıklarla her yerim yara bere içerisinde.
Artık dayanacak gücüm yok, bedeli ne ise ödemek üzere, yüreğimin içimden sökülerek yakılması vasiyetiyle, ben ötenazi hakkımı kullanmak istiyorum….
YORUMLAR
"haliylen"..."haliyle" " Günlerdir çektim acılar " "Günlerdir çektiğim acılar" yazım yanlışlığı var sevgili Hande,"Kim bilir belki de bunlar beni sona yaklaştıran senaryonun hiç okumadığım ama baş rolünü oynadım bir oyun." bu cümlende de anlatım bozukluğu var "başrolünü oynadığım bir oyunu" nasıl olurdu?...
Bugün bu hakkı kullanmak isteyen kaç kişi olmuştur acab?Güzel psikolojik bir aktarım tebriklerimle...
Dip not:Ne çok psikoloğ çıkacak acep?Hani çoğumuzun bir yanı psikoloğdur ya:)))...Eeee böylesi realite ederek yazarsan olacağı o:)))....Bütün güzellikler seninle olsun,sevgimle...